Heló.
Igaz még nem most,hanem tavasszal cserélem le a jelenlegi mocim és egy ilyen szép GPZ is szóbajöhet majd.Ha esetleg irnál pár dolgot a mociról azt megköszönném.pl:hosszúság,szélesség,súly,ülésmagass
ág,átlagfogyasztás
végsebesség,fenntartási költségei és még bármi ami csak eszedbe jut.Ja és ez a tipus ugye nem Japán belpiacos?
en meg most talaltam meg a volt Cagiva W8-amat a teszt rovaqtban..hat a hideg kiraz.. legnagyobb elmenyt nyujto mocim volt! Amugy eladosorba kerul a GPZ, ha valakit erdekel
nagyon szeretnek a yamahanal maradni,sot az FZR-nel,mert kullemre bejott,csak a blokkal volt bajom.viszont manapsag inkabb a penztarca szabja meg milyen motort veszel.eddig ugy tunik az az FZR meglesz.ha nem,akkor vfr, v RF
folyamatos e-mail kapcsoaltban vagyok vele, ma fogom kikerdezni a szerelojet az atalakitasrol.sztem ne mveszett fejsze nyele,eleg korrektul all hozza.mar csak az arbol kell lealkudni,de van eleg nagy szam,ha akaorm,es ki is tudom nyitni.meggyozom,h jobban jar egy biztos vevovel,mint 30 bizonytalannal:) csak a bank nem szolt:(
nem szol be
amugy nem javitom,bedobtam a garazsba rothadni most inkabb motorvasarlason torom az agyam. ezt meg kipolirozom,es berakom teafozonek a szobamba
az yamaha xjr 400-as típus is megfontolandó.
2 db-ot kipróbáltam, erről sem beszélnélek le. majdnem ilyet vettem, csak drága volt az a db, ami tesztett.
Szóval úgy érzem, hasonló cipőben jársz, mint én, ami az igényeket illeti.
Én is fürge, erős, de túrázásra és kanyarvadászatra alkalmas motorba gondolkoztam. Én 1 hónapja cseréltem le az ETZ 125-ömet.
Kb. 4-5 hónapig informálódtam, neten, fórumokon, motorosoktól stb., mire eldöntöttem milyen típus lenne ideális.
Eközben elég sok motort kipróbáltam.
Kezdetben 250-ben is gondolkodtam, de beláttam, hogy ezek a motorok teljesen alkamatlanok hosszabb túrákra. Nem elég masszívak, menetbiztosak, 2 személlyel lehetetlen előzni stb.
Mivel 4-500 eFt között gondoloztam (végül 625 eFt lett) és eldöntöttem, hogy min. 600-ast veszek és csak japánt (mást nem szabad) a YAMAHA XJ600 maradt fenn a rostán.
Ez egy sor 4-es, olaj/léghűtéses túramotor.
Fogyasztása: 4-4,5 liter. Régen ezek voltak a rendőrmotorok. Hirhedten megbízható, kis szervízigényű elnyűhetetlen motorok.
Így 1 hónap után nagyon elégedett vagyok vele. Én N (naked) változatot vettem (jobban tesztett), de az S férburkolt típus elterjedtebb.
A Hyosung-ról minden körülmények között lebeszéllek. Nagyon megbízhatatlanok, szétesősek stb..
Egy új 650-re biztosan nem cserlném le az én 99-es XJ-met.........
nem en mondtam,h nem ultel motoron:)
a zzr-nek kisebb a szervizigenye,mint egy sor4-esnek.kevesbe va nszethajtva,mert nem 48mm-es atmeroju dugok vannak benne,es nem 3,5mm- vastagsagu a szelepek szarai.inkabb turasabb gep,mint sport.allitolag masszivak.sajat tapasztalatom meg nincs.
hyosung araert kotve hiszem,h kapsz banditot.max egy uj hyo araert egy hasznaltat.azt el tudom kepzelni. de ha megse lenne igazam,elotted a vaalsztas,h idomos gep kell,v naked.amelyik bejon,azt kell venni:)
szeva Q ültem már motoron jelenleg is egy 150es etz van. de mentem már 600 as gsxr rel igaz csak egy pár karikát. a hyosung nekem is etszik de ismerösöm azt mondta hogy olyat nem szabad venni mert annyi pénzért már egy 400 as banditot is lehet venni, és az azért ott hagyja teljesitményben. Sajnos igen nehéz megfelelö típust kiválasztani. de majdcsak meglessz.
nincsenek szelepek ;)
ott a power szelep, nekem pont most tört el a szára. Egy hozzánemértő sokat szophatna ezzel a hibával.
Én azt mondom, vegyen egy 4t-t, nézesse meg szerelővel, állíttassa be egy megfelelő szakival, és akkor nem kell olyan nyűgökkel foglalkoznia, ami a 2tre jellemző (nagyobb fogyasztás, durva gázreakció, törődésigényes blokk, különolajzás, NO motorfék, meg még millió dolog.) A 4t hülyebiztosabb, a 2tvel meg sokat szívhat, és csak egy újabb elégedetlen ember lesz. Sokan azért gyűlölik az RS125öt, meg a 2t verdákat, mert rosszabb esetben volt nekik is, csak baromira nem értettek hozzá és szétcsesződött. Persze nem feltétlen kell hülyének lenned hogy a 2tnek baja legyen, de sokkal macerásabb!
Kezdőnek viszont én inkáb 2T-t ajánlok,mert egyszerűbb felépítésű a motor (nincsenek szelepek)mint a négyütemű.Szerintem Feri is bánja már,hogy négyhengeres,négyütemű gépet vett.Mennyivel egyszerűbb egy RGV250-es Gamma?
Igaz még nem most,hanem tavasszal cserélem le a jelenlegi mocim és egy ilyen szép GPZ is szóbajöhet majd.Ha esetleg irnál pár dolgot a mociról azt megköszönném.pl:hosszúság,szélesség,súly,ülésmagass
ág,átlagfogyasztás
végsebesség,fenntartási költségei és még bármi ami csak eszedbe jut.Ja és ez a tipus ugye nem Japán belpiacos?