Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma utána érdeklődtem az RF leömlő után a gyári saváló 165Eft +YOSHIMURA dob 100Eft-tól jó mi ez mind 600-as ra.
Egész jó idő lettt, ahhoz képest hogy reggel mi volt.....
Szépen süt a nap Gödöllőn...
Hi
Nekem tegnap 2 hónap állás után pöcre indult szivatóval
Gumi+lánc mennyit bír még?
Nyár végéig kibírja?
Csak hogy tudjam, hogy mennyit spóroljak össze!
Jó reggelt kalózok....
Na mizujs?
Én már annak örülnék, ha a röfit átvehetném Zorro-tól!
De még mennyire....
Haver októberben vette át a 750es GSXRt.
Még 100 méter se volt az órájában
Hajszárító nélkül is elindul mikor megtelik a karbisor.
Nyárról szó nem volt!
Én meg egyre kedvetlenebbül nézegetem, keresem az utodját!
A spanom tegnap átvette a vadiúj honda 1000-es gépét! Csodaszép! A gumi még középen is szőrösvolt rajta, az óra 18km-t mutatott! De szép is ez!
Remélem én is átélhetem egyszer ezt az örömöt! De sajnos azok a mocskos anyagiak...
Na, motoros álmokat!
Lehet hogy csak akku.
Kicsit benéztem, meg leáltalánosítottam csappet...
Kurva lassan megy az idő, ugorhatnánk vagy két hónapot...
Akkor már fizetném is ki neked a kicsikét....(legalábbis nagyon remélem, hogy menni fog)
Rf tulajdonosként fogok fórumozni.....De szép is lessz gyerekek.....
Alig bírom kiverni a fejemböl a hangját, úgy megtetszett........
Minden nap megnézem a videt, így könnyebb.....
Jó pihenést skacok.
Egy hétig pihenni?
Addig nem állhat egy motor!
Főleg nyáron nem!
Csumesz.Kicsit le vagyok maradva a forumrol,mivel albit változtattam és nem volt netem.Nekem egy 400-as vasam van,mint ahogy olvasom nekem is van problémám az elsö inditással...Nekem ez már ez a 3-dik tavaszom ezzel a problémával Én eddig ugy oldottam meg hogy anyám hajszáritojával melegitettem meg a karbisort,és csak tekertem-tekertem és tekertem és beindult.Probáljátok ki,nem olyan rossz ötlet.
CSak akkor nem indul 1pöccre, ha elötte 1hétnél többet pihent. Ennyi idő elég, hogy elillanjon a benzin a karbikból. Ilyenkor elöbb fel kell punpálja az úszóházakat.
Toma
Szerintem nekem az akksi miatt nem indult el pöccre, mert nem vettem ki télire. Sajna nincs csepptöltőm , és bármennyire is meleg garázsban áll a kicsike szerintem így is leszívja. Majd elviszem feltöltettni!
Egyébként érdekes, ők arról beszélnek, hogy nyáron se indul pöccre, De az enyém azonnal indult mindig!
Amúgy mi újság?
Az enyém 400as, szivacsszűrő van benn nem papír!
Papítr drágábban csinálná biztos.
Amúgy nem általánosítottam le ennyire a dolgot
Hát ha kenyér + kenyér közt ennyi árrés lenne akkor meg gondolnám melyiket veszem vagy nem is ennék kenyeret
MR köszi
...
hát a kereskedők a "lehuzásbol" élnek meg... kenyeret se vegyek? mert keres rajatma a boltos?
Egy értelmü csak én szeretem magamnak csinálni
Multkor vittem el ismerős motorszerelőhöz a légszűrőt, kimosta, beolajozta 1000 kemény forintér!
Ennyit vígan rászánok évente.
Ennyi igaz a bontósok és speciális kereskedők kuva sokat rárakna a dolgokra Itt az élő példa: nekem K&N légszűrőm van na annak van tisztító szetje amiben természetese benne van a tisztító fojadék és az olaj is na meg kérdeztem itt a faluba 1 srácot aki szervizeléssel foglalkozik és pont csinált ilyet azt mondta, hogy a "tuningboltban" a tisztító 6Eft az olaj 3800ft pedig 1 dobozban vannak . A fórumon beszéltem 1 sráccal aki Magyaro.on forgalmazza ő meg aszt mondta, hogy 4300+posta kölcség ennyi.Itt látszik hogy ki menyire húzza le a vásárlót
Én kérdeztem! 5000 bontóba a 400ashoz.
Szétkaptam, bevittem autósboltba a termosztátházat, belepróbáltunk néhányat.
Nekem asztmondta az eladó, hogy valamilyen FIATba való, LANDos márkatársnak meg skoda favorité jutott. Lényeg, hogy beleférjen a termosztátházba. Kicsit reszelnem kellett az aluminiumból, debelepasszol, és megkaptam 2000ért.
Passz nem tom most mennyi 1 db nekem volt itthon.Kérdezz utána bontókba tuti nem drága dolog 1-2 Eft os dolog kicserélése se nagy dolog
jaja olvastam.. és mi pénz a termosz?
Mint írtam én kicseréltem és meg oldódott a dolog Igen ritka nagy hűtője ahoz képest, hogy 600-as a CBR929-es é is kissebb meg a régi 1000f-é is kissebb meg sok másé