Szia
Az a barom, szerintem én vagyok :D. Túrázni szoktam vele menni(rendszámos, erdőt soha nem látott nállam), néha megnéztem a végét, de csak 120-at ment. Nekem a nem kihajtva 120 az tökéletes lenne. Mekkora felni van rajta és gumi? Gyári karburátorral használod? Milyen áttételed van? Nekem 15 elől és 32 hátul
Szia! Ugye pontos értéket csak trafival lehetne lőni mert az áttétel meg kerékméret miatt valamennyit csal, de az óra szerint nem kihajtva mentem vele 120 környéke. De nem országúti az áttételem így ez még jócskán menne csak ki az a barom aki ennyivel akar vele száguldozni. Figyi az enyémen kormányteló is van de még úgy is indtabillá válik ilyen tempónál. Egy rossz mozdulat és a teló sem biztos hogy segíteni tud. Anélkül meg meg sem próbálnám. Terepen hajtani nyélen megemelve és aszfalton hajtani nyélen leültetve kiszélesítve nem ugyan az. Csak okosan!
Szívem szakad meg de eladóvá vált szeretett gépem, külföldre költözés miatt! Képek tükrözik az állapotát és a sok belefektetett munkaórát! A motorról nem szeretnék ódákat zengeni de telefonon minden elmondok és kérdésre szívesen válaszolok! A motorral adom a teljes terep szettet! Gátlók, felnik, gumik, egy eredeti suzuki racing hátsó telóval, pluszba szöges gumi szettel. Yoshimura Suzuki Racing erdeti sport kipufogó, nyitott rendszer+gyári kipufogó! Motorja tökéletes tuning mentes, csendes, és bivaly erős! Haspáncél lengőkarvédők teljes mindenhol. A motorra fel van építve egy biofagyállóval keringetett fűtőrendszer melyhez tartozik egy ruha amit csak fel kell venni rácsatlakoztatni, beállítani a kívánt hőfokot és máris keringeti bokától csuklóig nyakig a meleget. És még sok-sok minden.
A rajta lévő extrák, a hozzá tartozó minden értéke több mint a motorért kért ár több mint 2x-ese így kérem csak olyanok jelentkezzenek akiket tényleg komolyan érdeke és az ár FIX alku helye nincsl! A papírjai teljesen rendbe vannak, folyamatosan fiztve utána minden. Műszaki ez évben járt le. Törzskönyves! Az utolsó csavarig szétszedve és felújítva! Gyönyörű metál fényezéssel, egyedi alkatrészekkel, kiegészítőkkel, saválló gallytörővel és kilépőkkel + egy komplett kasznival! Rengeteg képpel ami a folyamatokat igazolják.
Ár.: 1.500.000. magyar forint
Érdeklődni: +36703230576
Ha nem venném fel küldj sms-t vagy keress többször és visszahívlak, mert jelenleg is külföldön vagyok!
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy: Melyik jobb karburátor az LTZhez? Gyári (lehet más motoré is aminek nagyobb a torokátmérője) vagy a Keihin fcr ami pluszba spriccel gázadásnál benzint? Aki esetleg próbálta mind a 2 félét kérem ossza meg velem a tapasztalatait. De azok is írhatnának, akik más motoron próbálkoztak külön féle karburátorral. Minden vélemény érdekel.
Az a barom, szerintem én vagyok :D. Túrázni szoktam vele menni(rendszámos, erdőt soha nem látott nállam), néha megnéztem a végét, de csak 120-at ment. Nekem a nem kihajtva 120 az tökéletes lenne. Mekkora felni van rajta és gumi? Gyári karburátorral használod? Milyen áttételed van? Nekem 15 elől és 32 hátul