Ha pedig az ultimativ megoldást keresed akkor a következő cuccokra van szükséged: 1397 cm3-es henger hozzávaló Wiseco dugóval 650 GBP, plusz az előbb említett cuccok és máris 215 pacival gazdálkodhatsz a hátsó keréken.
Ha vez. tengely érdekel, Angliában van egy címem, onnan rendeltem a dugattyút, 300 fontért tud küldeni .378 coll emelésű (a yoshi .354) szívó vezérműtengelyt. A kipufogó oldalra Csunderlik Csabával átteteted a régi szívó tengelyt és máris van keréken kb 185-190 lóerőd, persze, ha a szükséges kipu+Power Commander már a gépeden van. Ehhez a tengelyhez már célszerű erősebb szeleprugókat is beszerelni, mert a gyári rugók kb .380 collig biztonságosak és ez a méret már nagyon a határon van. Én ezért tettem be a Yoshit.
Nekem is volt egy kérdésem a forgalmazójához, de válaszra nem méltatott. Amit tudok róla, a gyári vezérműtengelyt el kell küldeni Angliába, ott megköszörülik és visszaküldik. Ami viszont biztosabb dolog, hogy Csunderlik Csaba tárgyalásokat folytat a Kent Cams-sal, a forgalmazójuk szeretne lenni, de ennek az időpontja bizonytalan. A tengely maga elvileg nagyjából hasonló paraméterekkel bír, mint a Yoshimura, csak arra kell vigyázni, hogy szelephézag állításkor olyan vastag lapkák kellenek, amik kiesnek a gyári mérettartományból meg kell még hozzá állítható lánckerék. Itt a gyártó oldala.
Egyébként azt nem értem, hogy az enyém drágább is volt kb, 100 €, nagyon gyönyörű a kidolgozása minőségi az egész és úgy néz ki, hogy az íve nem passzol. Vagy csak aki odapróbálta az hüle..
így tényleg kimerítő köszönöm
Na jóéjt mindenkinek! Szia Girl! Hát nem sokat dumcsiztunk..