Bocs, még nem rendeltem meg, mert nem írta még meg, hogy mennyi lesz a postaköltség. Amint válaszol, megrendelem. Kicsi türelmet kérek a portugál bácsi nevében!
A gyári szívó tengely 234 fok alatt van nyitva a yoshi meg 244 fokig ráadásul magasabbra is nyit 0,3 milliméterrel. A kipufogó oldal az érdekesebb a gyári 214 fokos a Yoshi meg 230 fokos és 0,4 mm-rel nyit magasabbra. A kipufogó oldalival van megfojtva a gyári Busa az okosok szerint. Mivel tovább vannak nyitva a szelepek, több friss levegő-benzin keverék jut be a hengerbe és könnyebben távozik onnan az elégett cucc. Ráadásul a Yoshimura tengely könnyen állítható, be lehet lőni, hogy nyomaték vagy teljesítmény többlet legyen inkább.
De azért ne hidd, hogy harmincegy-két lóerő csak úgy elvész a hajtásláncban. A főtengelyen normál viszonyok között nagyon nehéz mérni a teljesítményt, sőt a mérőpadok is extrém módon szórnak, azt olvastam valahol, hogy ezek a mérések csak támpontnak használhatóak. A másik padon nekem is 183 lóerő jött ki. Igaz, ott volt Ram Air szimuláció, fújták be a levegőt nagy sebességgel az air-boxba.
Én is bízom benne. Elvileg a dugattyú könnyebb, a vezérműtengely nem túl hegyes, az összes csapágy új a blokkban, a fordulatszám meg nincs megemelve. Egyedül a sűrítés nagyobb, de ennyit még bírnia kell az összes cuccnak. Remélem így is lesz...
türelem az van
sikerült megrendelni a cuccost?