Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most már itt is az lesz!
köszönöm

türelem az van
Amit én csinálok, az egy kis szolid utcai tuning legalábbis odaát az USA-ban
Bocs, még nem rendeltem meg, mert nem írta még meg, hogy mennyi lesz a postaköltség. Amint válaszol, megrendelem. Kicsi türelmet kérek a portugál bácsi nevében!
A gyári szívó tengely 234 fok alatt van nyitva a yoshi meg 244 fokig ráadásul magasabbra is nyit 0,3 milliméterrel. A kipufogó oldal az érdekesebb a gyári 214 fokos a Yoshi meg 230 fokos és 0,4 mm-rel nyit magasabbra. A kipufogó oldalival van megfojtva a gyári Busa az okosok szerint. Mivel tovább vannak nyitva a szelepek, több friss levegő-benzin keverék jut be a hengerbe és könnyebben távozik onnan az elégett cucc. Ráadásul a Yoshimura tengely könnyen állítható, be lehet lőni, hogy nyomaték vagy teljesítmény többlet legyen inkább.
szia Fistvan

sikerült megrendelni a cuccost?
De azért ne hidd, hogy harmincegy-két lóerő csak úgy elvész a hajtásláncban. A főtengelyen normál viszonyok között nagyon nehéz mérni a teljesítményt, sőt a mérőpadok is extrém módon szórnak, azt olvastam valahol, hogy ezek a mérések csak támpontnak használhatóak. A másik padon nekem is 183 lóerő jött ki. Igaz, ott volt Ram Air szimuláció, fújták be a levegőt nagy sebességgel az air-boxba.
Arra számítasz hogy hosszab lessz a kipufogás és a szívás ütem, a nem csúcsos vezérműtengellyel?
Hát nem lehet avval gond amit csinálsz nem? Hiszen ennél nagyságrendekkel durvábban tuningolják ezt a blokkot..nem
Én is bízom benne. Elvileg a dugattyú könnyebb, a vezérműtengely nem túl hegyes, az összes csapágy új a blokkban, a fordulatszám meg nincs megemelve. Egyedül a sűrítés nagyobb, de ennyit még bírnia kell az összes cuccnak. Remélem így is lesz...
Ok de a k8 is csak főtengelyen 198
ott biza! a sok tulok nyomja folyamatosan...
Főtengelyen
Ja az a parlamentben van!
JA hát elvileg RAM AIR-ral a kawa 204 LE
Kiváncsi leszek a tiédre, nagyon meleg lessz a gép! De persze majd a tartósságára is! Reméljük nem jársz úgy mint a légszűrővel.
ja...igazad van sorry... interpretáció az magyarázat, az interpelláció meg inkább egy jó hosszan feltett kérdés...
bocs lbs-ft
Akkor nézd meg ezt: Gyk csak az összehasonlítás kedvéért 139,3 Nm = 103 ftlbs 176 PS = 170 HP
Majd jön az idén a Kawasaki valami okossággal. És ez így megy már évek óta!
Interpretáció
ez is érdekes...
Kicsit meg van piszkálva, 12000-ig elforog, de hogy mennyi az élettartama azt ne kérdezze senki. Sok ez a fordulatszám ilyen hosszú lökettel.
Várjuk meg fistvan interpellációját!
Nem semmi, verseny benyával ha jól értem a254 ló?