Sziasztok. Megtörtént a mérés állítás. Szerintem 45ezer km hez képest nem is rossz.
Szívó oldalt 0,12 re Kipufogót meg 2,2 hez próbáltam korongozni, persze - , + kicsit belecsúszik.
Utánna szinkronra elvíttem mig visszanem raktam a sok sallangot.
Csak a 2es henger volt kicsit lemaradva, miatta bevillogot pirosba kicsit a monitor, kiss tekerés és készvolt ez is.
Louis-ék szerint 0.1-0.2mm a szívó, 0.2-0.3mm a kipufogó hézag.
Szerintem picit kerekítettek. A blokk a K5-K8 gixxertől örökölt, ott 0.08-0.18 és 0.18-0.28 van előírva. 24 ezrenként kéne nézni amúgy.
Lekapod a kupakot a jobb oldalon, jelre teszed (óramutató szerint). Mivel a vezérmű egy fordulatot tesz két főtengely fordulat alatt, két állpotod van ugyanazon a főtengely jelen. Az egyik állapotban a D-vel, a másik állapotban az E-vel jelölt szelepeket tudod ellenőrizni. Alant ábra, mint segédlet (a K8 manualból).
Sziasztok. 45,ezer van a gépembe és szelephézagot szeretnék mérni állítani.
Tudja valaki milyen hézagot ir elő a gyártó ehez a motorhoz. Vagy egy manuálnak is örülni tudnék. turoczi222@freemail.hu -ra.
Ha megvan a mérésem, állításom, leírom az adatokat, jó lesz tapasztalatnak egy ilyen km, állású első mérésének az adatai.
Szívó oldalt 0,12 re Kipufogót meg 2,2 hez próbáltam korongozni, persze - , + kicsit belecsúszik.
Utánna szinkronra elvíttem mig visszanem raktam a sok sallangot.
Csak a 2es henger volt kicsit lemaradva, miatta bevillogot pirosba kicsit a monitor, kiss tekerés és készvolt ez is.
Szerintem picit kerekítettek. A blokk a K5-K8 gixxertől örökölt, ott 0.08-0.18 és 0.18-0.28 van előírva. 24 ezrenként kéne nézni amúgy.
Lekapod a kupakot a jobb oldalon, jelre teszed (óramutató szerint). Mivel a vezérmű egy fordulatot tesz két főtengely fordulat alatt, két állpotod van ugyanazon a főtengely jelen. Az egyik állapotban a D-vel, a másik állapotban az E-vel jelölt szelepeket tudod ellenőrizni. Alant ábra, mint segédlet (a K8 manualból).
Tudja valaki milyen hézagot ir elő a gyártó ehez a motorhoz. Vagy egy manuálnak is örülni tudnék. turoczi222@freemail.hu -ra.
Ha megvan a mérésem, állításom, leírom az adatokat, jó lesz tapasztalatnak egy ilyen km, állású első mérésének az adatai.
- Masculan
Nekem is eltudnád küldeni a service manuált?
Meg tudná nekem mondani valaki hogy hol találom a színkódot a motoron?
Kis javításra szorul
Pdf formátumú!
Ha nem sikerül letölteni , akkor írj rám!!
Email-en tudom csak küldeni!
Az 1000-nek
Szintén az első szèriánál egy rossz tömítés miatt szivároghat a fèkfolyadèk
Franciában találtam bontva
A nincs komolyabb meghibàsodàsról annyi emlékem van hogy kellett most egy hűtő ventilátor. Horrorisztikus élmény volt.