köszi
És igen, ha már így alakult én is rakattam új dörrentőt.
Sajnos ma megfájdult tőle a fejem, olyan orgánuma van, de talán megszokom. A lényeg, hogy halljanak...
láttuk tavaly a gépedet a cégnél,ott voltunk egy kis kipubelövésen,,,,,sajnáltuk az esetet.....a leírásodból tudtuk az fndi és wasp al voltunk....a lényeg hogy megoldódott,és főleg az hogy egyben vagy
Mélyen tisztelt GSR tulajok és egyéb itt fórumozók!
Egy hónap híján egy teljes év keserves kínszenvedést követően, véget ért kíméletlen vesszőfutásom, és visszakaptam a motoromat a szervizből. Egyben.
Tavaly május 26-án volt egy balesetem, ahol nem én voltam a hibás és Magyarországon eddig tart egy ilyen ügy lezárása. A rendőrség és a bíróság májustól februárig "gondolkozott" azon, hogy ki volt a hibás, majd a szerviz (prop-tech) februártól máig intézte - vagy inkább bonyolította - az ügyemet a biztosítóval és "dolgozott" a javítási munkákkal. Nem írom le min mentem keresztül és nem is kívánom senkinek sem, hogy átélje. A lényeg, hogy ma átvettem a vasat és újra régi fényében tündököl.
Szóval én is visszatértem közétek, hátha gurulunk a nyáron egyet-kettőt.
Az elvileg együtt van a tanksapkával, mármint a csavaros rész.
Egy pici tengellyel van rászerelve a csavaros peremre a nyíló tanksapka.
Na most azt a tengely rohadtul nem lehet kiütni, főleg úgy, hogy sem a csavaros perem sem a tanksapka ne sérüljön meg. Én tavaly próbáltam..... sajnos sikertelenül.
Egyébként miért kell az neked? Nagyon nem szokott ott sérülni a motor.... vagy ha igen, akkor kell más is....
3-as számú, gyári cikkszáma: 44200-16850
Ha gondolod és tényleg nagyon kell, a cikkszám alapján kérdezz rá egy Suzuki kereskedésben.
az cumi.
együttérzek. minden hétvége egy kínlódás....