Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De a kuplungod milyen jó lett, miiii ?
Én már nős vagyok....







nekem is felakad de mán megszoktam
élni tudni kell arra gondoltam feleségül megyek egy motoroshoz, eladom az enyém és használom az övét
Oldbá ! a kiállításon kaphatok egy B-King sapit amúgy rájöttem h én 3x egy héten elsétálok a boltod előtt
készül az is
Lökd már ki az oldal egyik sarkába....
De lehet jobb lett volna egy nyílt forráskódú ingyenes motorra rátenni az oldalt, átrajzolva az arculatát..... rengeteg lehetőség adott lenne
mai adatok (2010.03.17)
új látogatók 209
visszatérő látogatók 339
összes elérés 548
Tegyél már ki egy lökött számlálót az oldalra, hogy hányan látogatták az oldalt és hány regisztráció van....
Jó éjt
sasolod a sast?
58 nál tartunk........
Hun vana banda,,,,,, (derrik vaok,tudnom kell )
Majd jövőhéten kiderül
na ugye hogy nem kell a főtengelycsapágyakat b@sztatni.....
én úgy csinyátam, hogy levettem a kormányt full, és kihúztam a markolatból
Henti....nem regisztrálsz?
ha a kormányt is leszedi akkor miért kell ennyi hókuszpókolás?
Köszi! Majd megirom hogy sikerült
Ahhoz, hogy könnyen le tudd venni a gázkart.... vissza kell állítani a bowden külsőn a legrövidebbre... (Hivatalosan lent a fojtószelepnél is ki kellene akasztani.....az egyiket.

Nem értem mi okoz nehézséget.......vissza akasztani a karba a bowdent nehezebb (ha lent nem akasztottad ki).... jól jöhet a hosszú, csőrős fogó és egy pici csavarhúzó...
Azt már egyszer levettem meg vissza, amikor cseréltem a markolatot, de direkt figyeltem a csavarokra
szerintem a másik oldal bonyolultabb, mert a kormánykapcsolóban lévő csavarokat ha összekevered az nagyobb szívás
oké,várok bár leginkább az érdekelne hogyan kell lebontani