Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

inkább kondizásnak hivnám mint motorozás ,
de legalább motoroztatok nem úgy mind én
mint a takony garantált volt a fetrengés
kicsiben nem
rákatintasz és jó lesz
eredeti méretben van fent
Háló.

A gyári sm-en ahogy mondod, 140-es gumi van. Ami most neked fent van, az hiába 150-es, nem tudja összehúzni a felni, mert enduró gumi, nem is oda való. Ezért ér bele a láncba. De ha veszem normális 160-as vagy 165-ös utcai gumit, vagy slicket, akkor nem lesz ilyen gondod, mert simán elfog férni, összehúzza a felni.
Pl én most gyári drz sm-en 165-ös Dunlop KR108 slick gumit használok, és dettó ugyanolyan széles mint a 140-es gumi! Annyi még a különbség, hogy maga a gumiprofil kicsit más a slicknél, mert hegyesebb a középrésznél. Ezért ha csak hátra teszel slicket, akkor az első 500km-en (amíg bekopik) kicsit furcsa lesz dönteni. Mivel ugye hátul hegyes gumi, elöl meg normál. Ha utcai 160-165-ös gumát veszel, akkor ez persze nem áll fennt.
de nagyba igen
Vazze, ez a kép kicsiben nem ábrázol semmit
vagy rossz a szemem?
noozsid akcióban
végig mentetek a speciálon
Sziasztok
Régebben valaki feltett dekorszetthez sablont. Valaki csináltatott már az alapján dekort? Mert én most akarok és érdekelne hogy mi a tapasztalat a sablonnal. Köszi a segítséget előre is.
Na ne már, KTM klubba csak nem regisztrálok...
Sportmotorra nem tudod feltenni?
Mink meg tegnap saraztunk "egy kicsit":
http://www.ktmklub.hu/Joomla_1...
ez a hangos kipufftól jobban meg szituáció ismerős
simsonon is azt hittem milyen jól megy a kibelezett kipuval közbe meg visszatettem a gyárit aztán meglepődtem h jobban megy
Na ma jót szívtunk Nagytarcsán az erdőben lefelé...
Sokkal inkább azért mert teljesen másmilyen egy krosszmotor erőleadása, gázreakciója, futóműve, ergonómiája mint a DR-Z-é.
Pl. a sima 640-es KTM a saját 625-ösömről átülve olyan érzés volt, mintha legalább 20 LE-vel gyengébb volna, holott a valóságban mindössze 3-4 ló különbségről volt szó (és az is csak a fordulatszám-tartomány legtetején jelentkezik, ahol a versenyzőket leszámítva elég kevesen használják a gépeket)...de ha ugyanarra a motorra raksz egy hangos kipufogót, azt akkor is erősebbnek fogod érezni, ha - a nem megfelelően méretezett dob miatt - a valóságban gyengébb lesz mint előtte volt (ez már részben pszichológia ugye)!
Azt neked mégis honnan kéne neked tudnod hogy mennyivel tekersz? Merthogy a biciklin tudtommal kurvára nem kötelező a km-óra...
hát inkább estem keltem
inkább estem
HÍÍÍÍ te mentél a DRZ kupán KKMAJSÁN
Sziasztok!
Nekem suzuki dr650-hez kellene alkatrész.
Valaki ha tud küldjön már 1 emailt.
Köszi!
Heló!
Tudnátok nekem segíteni?
Azt nem tudom hogy milyen hátsó gumi jó még az sm-re!
Gyárilag 140-es, nekem most 150 es van alatta de néha beleér a lánc!
Azt hallottam hogy 160as is bemegy alá és az van sok eladó!
Szió!

Nem Baján lakom, csak kirándultunk egyet
Elég fura hely, mint ha senki nem lakna ott (legalább is én ezt láttam). Három nap alatt max 20 emberrel találkoztam az utcán
Valami érintkezési hülyesége volt, azért nem indult... meg még sok apróság. Majd amikor elhozom megírom a listát, hogy mi mindent csináltak rajta
szia

én megyek kb 1-2 re
ha gyorsan szerelsz még odaérsz
Megelőztél!
Hát én sajnos addigra nem érek ki,na majd legközelebb!
Jó motorozást
Szeva mikor lesztek kint Ferihegyen és főleg meddig?
Nekem még össze kell rakni a vasat (kb fél óra)
ezért kérdezem érdemes e elindulnom?
(kb egy bő óra az út nekekem itthonról!)