a 250 es exc-f 4 ütemü , a sima 250 exc az 2 ütem . a125 ős 2ütem edurozni kurva jo, sm re nem biztos jobban jársz 250 es 4 ütemüvel városba föleg. Ez csak az én véleményem
szasztok.Én azért vettem az LC-4 után smr-t mert a prestige-nek már a váltókarja! is elkopott félig a lábtartót nem is említem. Ígyhát úgy gondoltam hogy -50 kg +15 le még bepumpál nekem egy kis adrenalint
igaz... nem sx csak adatlapodat gyorsan néztem meg, nem körültekintően. A többit még mindig fenttartom. Próbáltam megtalálni mi a különbség a lámpázáson kívül sx és xc között, de olyan kevés sxc van az országban, hogy fogalmam sincs. Havernak volt egy régebbi 400-as lc4 -e. Az ugyanaz mint a tied? Külsőre más volt, valszeg régebbi...
Egy kérdésem lenne:
2 modell érdekel most: 450 EXC, 525 EXC
Mi a különbség köztük? (azon kívűl hogy az egyik nagyobb ccm)
Melyiket érdemesebb megvenni? Supermotyózásra is használnám. Nagy az erő eltérés? Nagyon érezhető? Szervízigény? Na várom a tapasztalatokat stb.....
Holnap az euroringen SUPERMOTO verseny is lesz,gyertek jó buli az egész időmérő edzés, futamok,pezsgő,csajok,haverok!
Kicsit bealudtam!165-ös,170,125,120 méretek ,ezek mind 17-ek, 50-80%! Dunlop,metz,és bridgestone!
A zárak 5-15e ft!
Egy kérdésem lenne:
2 modell érdekel most: 450 EXC, 525 EXC
Mi a különbség köztük? (azon kívűl hogy az egyik nagyobb ccm)
Melyiket érdemesebb megvenni? Supermotyózásra is használnám. Nagy az erő eltérés? Nagyon érezhető? Szervízigény? Na várom a tapasztalatokat stb.....