Gyári adatot mondtam, ktm honlapjárol.
A te 400 asod egy sx, ami köztudottan verseny cross. smr 450 ben is ugyanaz a motor van by the way... csak 450 nem 400, tehát még erősebb.
Supermoto. Imádom a terpet, de mivel egy falevelen is elcsúszik, nem az a fő szempont. 640 lc4 után smr tök más. könnyebb vagy 40 kilóval és tán még erősebb is. Az egy versenymotor. lc4 utcai moci 150 kg-al és 50 Le-vel. Szeretek bütykörészni de egyálltalán nem értek hozzá. 1általán nem! Át kell gondolnom, mit áldozok be az elvárásaimmal kapcsolatban. Szerencsére van rá elég időm, lévén nyárra szezonra veszek majd csak mocit. Berg-ről csak jót hallottam eddig, és nem mellékesen ez előző széria rohadttul teccik is. köszi az infót, jó arcok vagytok.
üdv
Ja nagyon jól megy a berg mongyuk én tettem előre kissebb lánc kereket biztos le lehet fojtani de te utcait akarsz vagy mient a szervíz igényéről sokat nem tudok mondani úgy 18 üzemóra van benne most lesz a második olaj csere de ahogy monták van 450 550 is ezek is nagyon jól mennek szerintem . attól függ mireakarod használni.
Ja és még valami! Szerintem nem fogod kinőni egyiket sem. Az smhoolgan-t kérdezd miért vett 640 Prestige után 450 SMR-t? Nem fogod kinőni az biztos, mert pályán is 450-nel mennek a gyári csapatok (asszem, valaki javítson ki ha tévedek). Szóval csak egyre jobb lehetsz, de évek kellenek, mire 90% környékén fogsz tudni motorozni annak, amire a géped képes (terepen 50%). Remélem nem voltam okostojás!
Nem nekem tetted fel a kérdést, de van benne némi kompetenciám. Nekem egy 550 Fe Bergem van 1 éves 8.000 kilóméterrel. Ha csak motozni akarsz, akkor 650 nyugodtan, majd megszokod, nem fog kinyírni (én 125 mz után vettem). Ha terepezni is akarsz, akkor mindegyik nagy, még a 450-es is (ezt garantálom). Ha csak pályán akarsz vele menni, akkor sok a 6 gang (bár azt nem tudom, hogy 650-ből van-e 4 gangos, de 450, 550-ből biztos). Én már csak 4 gangosat vennék. Szervízigény az van. Én 800 anként olajat cserélek (de nem megyek nyélen), más nem nagyon kell. A régebbi modelleken a vízpumpa O-gyűrűje és szimmeringje megadja magát (az újakon nem tudom, azt a Zoli tudhatja) amit nem is érdemes cserélni, mert az új is max. 3-4 órát bír. Szerintem egy teljesen kezelhető motor, nem kell beszarni tőle (csak ésszel kell menni vele). A legjobb szerintem ha endurót veszel (persze ha akarsz menni terepen is), mert azt könnyű átalakítani (az smhooligan-nak (üdv. Börny) pont van eladó). Szerintem jó motor a berg, csak szeress bütykörészni otthon (én nem vinném szervízbe mert levesznek, és a honlapjukon az összes szerelési útmutató letölthető (repair manual), amivel darbokra szedheted egyedül is) és akkor sokáig lesz jó motor (25.000-res tesztje is van). Arra kell figyelni, hogy bejáratásnál néha megszorul, de azt gariban javítják. Hát ennyi, remélem nem voltam hosszú! Ha kérdésed van szívesen válaszolok! Üdv. Ja és a Zolikáét én is szívesen kipróbálnám (kurvára tetszik) ha valamikor püskin járok!
Nem ajánlom, felesleges pénzkidobás!
500e ért ki lehet fogni svájci importokat. Enyémbe volt 15e km...(2000-es) Lányé volt. Excel felni, gianelli rendszer, stb... tök ujszerű volt.(Minden papírral) nézz szét szerintem előtte. Csak 1 jótanács.
Nagy a szervízigénye bergnek?
Vagy mért óvsz tőle? Van 450-550 is azokbol, ami jobb lehetne, csak félek az előbb említettől (kinövöm) és ezért ha van valami mód, inkább (szinte ugyanannyiért) vennék egy nagyobbat, és visszafojtatnám.
Butaság?
Adok a véleményedre, mert van tapaszatalatod nem úgy mint azoknak akiknek még életében sem volt motorjuk, és osztják az észt.
Milyen a vasad? huszki 610 és lc4 640 hez hasonlítsa ha tudod, azokat picit ismerem.
köszi!
A berg tuti erős lenne 125 utánb de a DRZ-E nagyon jó csak ajánlani tudom én 2évig motoroztam vele
és nagyon jó jól kezelhető nem ojan hirtelen jőn meg az erő ami szerintem nem olyan rossz így 125 után
de lehet vele baromkodni de ha pályázni akarsz még annak is jó nem egy versenygép de lehet vele rendessen ívelni. És nálam semmi baja nem volt jó olaj ,víz , benzin asztán jó is .
Zoli!
Nagyon brutál a légkalapács?
Jelen pillanatban berg a favorit, de félek 650-est venni 125 után. Kisebb lenne az ésszerű választás számomra, csak attól félek az lesz mint előző mocimmal. Hamar kinőttem. Nem lehetne valahogy lefolytani vagy 10 Le-vel szerinted? Első 1-2 hónapban bőven sok lenne az 50 Le-is... Akor nem buknék az eladás-vételnél legközelebb, hanem lenne egy tip-top vasam, ami már csak ki kéne ismernem...
Szerinted? Vagy vegyek egy Drz E-t és üssem amíg csak élek?
köszi előre is a válaszod.
üdv!
Nekem volt dt-m, adatlapomon még fent vannak a képek. Az biztos hogy eladása pikk-pakk ment, alkudni sem próbáltak. Kiba... jó motor volt, semmi bajom nem volt vele pedig kapott rendesen. Elnyűhetetlen. Szerintem ebben a kategóriában olyan mint a Drz a 400 -asok között. Rx nyomatékosab és erősebb is vagy 2 lóerővel, de olasz és ez pont elég indok is mért nem azt ajánlom és ajánlja az emberek 80%-a. (A másik 20 az, akinek az van...)
Tehát csak ajánlani tudom. Nekem kevés volt ereje, de sztem 125-ben ez nem meglepő. 50-eseként nagyon simán elment, gondolom nálad is a cél. Nem egy versenygép. 120 a vége és kb 7 sec 0-100. Rx legyorsulja szerintem... De enyémhez (ami volt... :( ) KÉPest csúÚúnya... :)
A te 400 asod egy sx, ami köztudottan verseny cross. smr 450 ben is ugyanaz a motor van by the way... csak 450 nem 400, tehát még erősebb.
üdv
Nem nekem tetted fel a kérdést, de van benne némi kompetenciám. Nekem egy 550 Fe Bergem van 1 éves 8.000 kilóméterrel. Ha csak motozni akarsz, akkor 650 nyugodtan, majd megszokod, nem fog kinyírni (én 125 mz után vettem). Ha terepezni is akarsz, akkor mindegyik nagy, még a 450-es is (ezt garantálom). Ha csak pályán akarsz vele menni, akkor sok a 6 gang (bár azt nem tudom, hogy 650-ből van-e 4 gangos, de 450, 550-ből biztos). Én már csak 4 gangosat vennék. Szervízigény az van. Én 800 anként olajat cserélek (de nem megyek nyélen), más nem nagyon kell. A régebbi modelleken a vízpumpa O-gyűrűje és szimmeringje megadja magát (az újakon nem tudom, azt a Zoli tudhatja) amit nem is érdemes cserélni, mert az új is max. 3-4 órát bír. Szerintem egy teljesen kezelhető motor, nem kell beszarni tőle (csak ésszel kell menni vele). A legjobb szerintem ha endurót veszel (persze ha akarsz menni terepen is), mert azt könnyű átalakítani (az smhooligan-nak (üdv. Börny) pont van eladó). Szerintem jó motor a berg, csak szeress bütykörészni otthon (én nem vinném szervízbe mert levesznek, és a honlapjukon az összes szerelési útmutató letölthető (repair manual), amivel darbokra szedheted egyedül is) és akkor sokáig lesz jó motor (25.000-res tesztje is van). Arra kell figyelni, hogy bejáratásnál néha megszorul, de azt gariban javítják. Hát ennyi, remélem nem voltam hosszú! Ha kérdésed van szívesen válaszolok! Üdv. Ja és a Zolikáét én is szívesen kipróbálnám (kurvára tetszik) ha valamikor püskin járok!
500e ért ki lehet fogni svájci importokat. Enyémbe volt 15e km...(2000-es) Lányé volt. Excel felni, gianelli rendszer, stb... tök ujszerű volt.(Minden papírral) nézz szét szerintem előtte. Csak 1 jótanács.
Vagy mért óvsz tőle? Van 450-550 is azokbol, ami jobb lehetne, csak félek az előbb említettől (kinövöm) és ezért ha van valami mód, inkább (szinte ugyanannyiért) vennék egy nagyobbat, és visszafojtatnám.
Butaság?
Adok a véleményedre, mert van tapaszatalatod nem úgy mint azoknak akiknek még életében sem volt motorjuk, és osztják az észt.
Milyen a vasad? huszki 610 és lc4 640 hez hasonlítsa ha tudod, azokat picit ismerem.
köszi!
menyiér attad el a drz-t?
és nagyon jó jól kezelhető nem ojan hirtelen jőn meg az erő ami szerintem nem olyan rossz így 125 után
de lehet vele baromkodni de ha pályázni akarsz még annak is jó nem egy versenygép de lehet vele rendessen ívelni. És nálam semmi baja nem volt jó olaj ,víz , benzin asztán jó is .
Nagyon brutál a légkalapács?
Jelen pillanatban berg a favorit, de félek 650-est venni 125 után. Kisebb lenne az ésszerű választás számomra, csak attól félek az lesz mint előző mocimmal. Hamar kinőttem. Nem lehetne valahogy lefolytani vagy 10 Le-vel szerinted? Első 1-2 hónapban bőven sok lenne az 50 Le-is... Akor nem buknék az eladás-vételnél legközelebb, hanem lenne egy tip-top vasam, ami már csak ki kéne ismernem...
Szerinted? Vagy vegyek egy Drz E-t és üssem amíg csak élek?
köszi előre is a válaszod.
üdv!
Tehát csak ajánlani tudom. Nekem kevés volt ereje, de sztem 125-ben ez nem meglepő. 50-eseként nagyon simán elment, gondolom nálad is a cél. Nem egy versenygép. 120 a vége és kb 7 sec 0-100. Rx legyorsulja szerintem... De enyémhez (ami volt... :( ) KÉPest csúÚúnya... :)