Sziasztok!
Szerintetek melyik a jobb? Gilera RC 600R vagy KTM LC4 620 SC? Elsősorban az érdekelne, hogy a fenntartási költéség melyiknek jobb, illetve megbízhatóság terén melyikre szavaznátok?
Persze tök mindegy!De amúgy nekem sem lazult még le semmimről a több mint 10év alatt!Én menet rögzítővel szoktam ilyeneket be rakni!De az sem muszály ha meg húzza az ember!De ezen ne vitázzunk a lényeg hogy mindenkinek benne legyen mikor kell!
Igen valamelyik forumon tárgyalták hogy elhagyták a csavart(speednél)...azthiszem amugy szabály (majd megkérdem SM-es haveroktol)csak mondom:ha átvan furva a feje nemtud átfordulni mert összevan kötve a kettő.(Pl:az olajbetöltö is drotozva van)..de NEM VITA és tökmind1....
Chevy osztom az előző hozzászólást....
Hallottál te már valaha arról hogy fellazult egy féknyeregrögzítő csavar?Már ha le volt húzva rendesen, persze...
Tudom, mire gondolsz, de ott át van fúrva a csavar és abban megy a szál....
De mindegy, ezen kár vitatkozni...annyit nem ér meg...
Egyébként úgy tudom hogy az ilyen csavarokat inkább beragasszák..mert a drót csak arra jó hogy ne hagyd el a csavart, nem arra hogy ne rázkódjon ki....
Nekem még soha nem rázkódott féknyereg rögzítő csavar...pedig megjártam már egyszer-kétszer erdlyt, lábon....
Na mindegy...
Tuti ,hogy nem azért van rajta hogy ne lazuljon föl ,azokat nem így biztosíják fel lazulás ellen !Be is baszna ha fel lazulna a féknyereg felfogatója!Akkor bele lehetne szarni! Inkább verseny előtt áll a gép sztem!És azért van le plombázva!
Meg ha jobban belegondolsz akkor azért is mert a motokrosszban ha elhagynak valami csavart,az úgy eltünik a talajba mint a titanic a tengerbe.ugyanigy a folyadékok. Ezért nem kell ott túlfolyótartályt használni.Supermotoban ez ha az aszfaltos részen történik az nagyon balesetveszélyes tudna lenni.
Csocsi Apuka kintről nem tudsz nekem gumit hozni? 15-20 körül kéne 1 garnitúra.rxek olaszban olcsok,csak nem érdemes régit hozni,csak újat(96 utánit,azok 2-3ezer euro körül mennek)
én tudok, kedves ex RX...
Egész szett, első-hátsó komplett kerék, 320-as hullámos tárcsával átalakító, sárvédő.....
Ja, van egy 125-ös RX is, kurva olcsón....
Más árkategória a két gép!Erőbe egyformák kb!
Szerintetek melyik a jobb? Gilera RC 600R vagy KTM LC4 620 SC? Elsősorban az érdekelne, hogy a fenntartási költéség melyiknek jobb, illetve megbízhatóság terén melyikre szavaznátok?
Hallottál te már valaha arról hogy fellazult egy féknyeregrögzítő csavar?Már ha le volt húzva rendesen, persze...
Tudom, mire gondolsz, de ott át van fúrva a csavar és abban megy a szál....
De mindegy, ezen kár vitatkozni...annyit nem ér meg...
Egyébként úgy tudom hogy az ilyen csavarokat inkább beragasszák..mert a drót csak arra jó hogy ne hagyd el a csavart, nem arra hogy ne rázkódjon ki....
Nekem még soha nem rázkódott féknyereg rögzítő csavar...pedig megjártam már egyszer-kétszer erdlyt, lábon....
Na mindegy...
Bolond vagy?
És ha azt mondom neked hogy most van egy kb 1500-ért, kiscsillag?
Gumit megnézem, méretet adj....
Egész szett, első-hátsó komplett kerék, 320-as hullámos tárcsával átalakító, sárvédő.....
Ja, van egy 125-ös RX is, kurva olcsón....
Ha egy krosszgépen nem lazul fel...pedig ott még ázkódikis rendesen szegény paripa...