megnézném azért hogy mennyire nőtted ki a 25ös dt-t! Egyik hétvégén szivesen gurulnék veled egy szerpentint..mondjuk visegrád felé,vagy dobogókő,amelyik szimpibb...
Csao zzzed....Az LC-4 utcán és a városban esetleg max. 30-40 km egybefüggő motorozásra/megtűzdelve egykerékkel elöl,hátul / kúúrva jó. A pályára picit nehéz és nem olyan fürge,de azért oda lehet baszni vele. Az SMR hegyesebb sokkal,mint az EXC,mert az ugyebár verseny enduró,az SMR-ben pedig az SX verseny cross blokkja van.Emiatt a szervíz igénye sokkal gyakoribb és drágább is.Nagy előnye,hogy vékony,könnyű és erős.Itt a kényelem nem számít
Smhooligan!
Adj lécci tanácsot.
A képek alapján volt lc4-ed is, smr -ed is. Nem tudom eldönnteni mi lenne számomra a legjobb választás.
Tipródom már egy ideje ktm lc4 640-supermoto, smr, valamint yamaha yz450 között. Utcára kellene, tehát rendszámoztatható. Még ha yamahához esetleg nem is értesz (nincs tapasztalatod), KTM-ben biztos van. Írd le kérlek a szervízigényüket, eseleges hibalistát. 450-est szeretnék venni köv motoromnak, de lc4 csak azért jött be a képbe, mert haver most vett, és utánakerestem neki 1-2 dolognak. Azt tapasztaltam gyakorlatilag igénytelen szervíz területén. Smr-rel kapcs mik a tapasztalataid?
Egyenlőre nem pályáznék, hisz alig kezdtem még el motorozni. De 125 ccm már idegesítően kevés és előbb-utóbb (sztem inkább csak jövőre) kéne egy paripa alám, nem csak ez a kis-sárkány.
SMR EXC-hez képest pl milyen? (az van havernak, ahhoz tudok viszonyítani esetleg) (szerintem 1ébként irtó pici... főleg 640 lc4 mellett :) )
jujdesokat irtam... be is fejezem.
üdv
Sziasztok!
Csere miatt eladnám 50-esként használt supermotom.
Képek adatlapomon. Excel felnmik, renthal kormány, gianelli rendszer, mini-indexek, stb...
svájci, 99-es, 15e km. Tökéletes állapot. Ha valakit érdekel hasonló, említsetek már meg lécci!
Széles utat!
Sziasztok!
Nincs valakinek eladó 4.25"os SM ráfja?
Szeretnék majd supermotót építeni(úgy hogy megmaradjanak az endúró felnik is). Akarok bele venni egy gyári kerékszettet és ezt szeretném megvariálni. Gyárilag 17"os a hátsó ráf. Ezt szeretném én az első agy köré fűzetni, és venni egy 4.25-ös ráfot, ami a hátsó agy köré lenne fűzetve. Gyárilag a hátsó felnin 130as endúró gumi van, szerintetek ez milyen széles ráf lehet? Jó lesz ez előre?
Mit szóltok az ötlethez? Szerintetek megvalósítható?
Abban tudnátok segíteni, hogy ilyen fűzést hol csinálnak? Vagy ez otthon is könnyű szerrel elvégezhető?
Ja az alany egy Gilera RC 600-as gép volna(ezért ez a sok keverés, mert nem igazán elterjedt moci...)
Előre is kösz!
Üdv
És csak a KTM? Mi a véleményed japcsikról?
Adj lécci tanácsot.
A képek alapján volt lc4-ed is, smr -ed is. Nem tudom eldönnteni mi lenne számomra a legjobb választás.
Tipródom már egy ideje ktm lc4 640-supermoto, smr, valamint yamaha yz450 között. Utcára kellene, tehát rendszámoztatható. Még ha yamahához esetleg nem is értesz (nincs tapasztalatod), KTM-ben biztos van. Írd le kérlek a szervízigényüket, eseleges hibalistát. 450-est szeretnék venni köv motoromnak, de lc4 csak azért jött be a képbe, mert haver most vett, és utánakerestem neki 1-2 dolognak. Azt tapasztaltam gyakorlatilag igénytelen szervíz területén. Smr-rel kapcs mik a tapasztalataid?
Egyenlőre nem pályáznék, hisz alig kezdtem még el motorozni. De 125 ccm már idegesítően kevés és előbb-utóbb (sztem inkább csak jövőre) kéne egy paripa alám, nem csak ez a kis-sárkány.
SMR EXC-hez képest pl milyen? (az van havernak, ahhoz tudok viszonyítani esetleg) (szerintem 1ébként irtó pici... főleg 640 lc4 mellett :) )
jujdesokat irtam... be is fejezem.
üdv
Csere miatt eladnám 50-esként használt supermotom.
Képek adatlapomon. Excel felnmik, renthal kormány, gianelli rendszer, mini-indexek, stb...
svájci, 99-es, 15e km. Tökéletes állapot. Ha valakit érdekel hasonló, említsetek már meg lécci!
Széles utat!
Nincs valakinek eladó 4.25"os SM ráfja?
Szeretnék majd supermotót építeni(úgy hogy megmaradjanak az endúró felnik is). Akarok bele venni egy gyári kerékszettet és ezt szeretném megvariálni. Gyárilag 17"os a hátsó ráf. Ezt szeretném én az első agy köré fűzetni, és venni egy 4.25-ös ráfot, ami a hátsó agy köré lenne fűzetve. Gyárilag a hátsó felnin 130as endúró gumi van, szerintetek ez milyen széles ráf lehet? Jó lesz ez előre?
Mit szóltok az ötlethez? Szerintetek megvalósítható?
Abban tudnátok segíteni, hogy ilyen fűzést hol csinálnak? Vagy ez otthon is könnyű szerrel elvégezhető?
Ja az alany egy Gilera RC 600-as gép volna(ezért ez a sok keverés, mert nem igazán elterjedt moci...)
Előre is kösz!
Üdv