Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Megrakja, de ne vegyél. . .
Biztos forrásból. . .
NA akkor megkarja vayg nem rakja meg? tudtok valakit modnani akinek van GASGAS vagy EXC je akinek van msnje is?
A GasGAs megrakja az EXC-t...(biztos forrásból tudom )
OKés köszi a a váalszt... Akkor hagyom a GASGAS-t inkább... :D IGen... tudom énsi h szétfogom hajtani :D de na....
KTM EXC 125 átalakítva ersőnek erős a 25höz képest... ha széthajtom.... lemeyg a 6000km és meghal.. akkor a hengert nem kell cserélni ugye? cska a dugót? kb mennyi egy dugó csere?

A Husquarna milyen gyártmány? és milyen teljesítményre? megéri oylat venni?
Nem ismerem gasgas-t. Sztem pont azért nem ismeri szinte senki mert szép de nem jó... Ne alapozz erre a véleményre, szubjektív. De talán a legolcsóbb. Ez sokat elárul. Bármid lesz szét fogod hajtani. 125-nél ez alap... lehet kíméled majd 1 hétig de aztán... vagy elmész mocizni haveroddal, akinek van egy 400as ktm-je, elkéred egy körre, beleszeretsz hogy letépi a fejed ha húzod, és ezt akarod érezni a sajátodon is, ergo hajtod mint kocsis a lovát. Nem fogod, ne aggódj. Te is tudod, én is tudom.
De ha elindulok manapság ritka hogy ne egykeréken kezdjem. Amiatta szar ktm miatt... nem is mondom mien volt a 610-es huszki... :)
hagyd azt a fos gasgast
Köszi a válaszokat... segítségeket

A GASGAShoz drága az alkatrész? nem szétpörgetve szépen használva kb mennyit bír? egy dugócsere mennyibe kerül kb?

KTM drágább mint a GASGAS?
A Huskyról mit tudtok? hány LE folytás nélkül? ez tetszi ka legjobban.. de erről tudod a legkevesebb infót :D

MXeket nézegetem... de megmondom az őszintét h fater nem igazán támogatja mert olasz... meg mert aprilia... fater autószerelő.. szal valamenyni rálátásavan a dologra... bár nem tom...
Nincs sajna kéznél digit gépem... Feltöltök képet ha lesz.
Ugy néz ki a rezo mint a gyári szerintem, csak van rajta gianelli feliret. Gondolom belül különbözik, arról nem tok neked képet készíteni. Dob sztem vastagabb meg hosszab picit, de nem akarok hülyeséget mondani, mert én igy vettem... Talán a hangján érezni legjobban a különbséget.
Tudod pénzért mindent
az kb még 100 ropidba kerülne
TEgyél már fel arról a genelli rendszeről valami képet lécci...
És tényleg van.
Nem értem hogy lehet rendszámozatni. El sem tudom képzelni. Bármelyiket lehet?
Nem szivesen adnám el, mert most cseréltem le a fékeket, tárcsákat, olajakat, égőget, olajpumpa-szimeringet, tömítést, stb... Hosszútávra rendezkedtem be vele, ha olyan árat tudnál adni, hogy a beletett összeg visszajöjjön, megfontolom. Nem mindenáron adnám el, azért tudd... Excel versenyfelnik, renthal kormány, mini-indexek, komplett gianelli rendszer. Fúvákát kéne beállítani, mert szetm a karbi nincs utánahangolva, és nem megy jobban, csak a hangja szép duruzsló... Ez extrák ujjonnan cirka 300k. Én 490-röl alkudtam 450-re, és ráköltöttem még cirka 35- 40-et. Svájcból hozott, minden papírja megvan, lehet rendszámoztatni. Svájci csajé volt, másnak is egyérteműen látható a papírjain. 99 év végi, 125-R típusú. Spec én nem rndszámoztatnám, mert felesleges költség. Ez az én hülyeségem. Ha érdekel irj egy ajánlatot sz.adam83@index.hu-ra.
De tudd! Nem fogom elkótyavetyélni... szeretem ezt a kis-sárkányt.
A KTM drága és az alkatrészek is
Rendszámos pl:http://www.hasznaltauto.hu/ker... de van CRF-is
Hali!

Még mindig eladó a Dt-d? Rendszámos? Lehet rendszámoztatni?
Adatlapomon láthatos nekem mi van. Háááát...
Kevés az ereje. Sajna hosszutávon jön ki a japcsi motor előnye. Olaszok nyomatékosak, de szétmennek és sok a baj velük. Ez igaz az autók esetében is. 5 év aztán kaput. (Fiat) Mx jól megy állítólag. Részemreől huszkit, vagy méginkább ktm-et választanám. Dt egykerék 2 ben esélytelen. Van aki alatt 3ba is ugrik, de azt nem tom hogy... Az enyém sztem még nincs behangolva gianelli rendszerre, ezért tünik kicsit lomhának. 120 a vége egyébként. Ne vegyél dt-t! Költségmentes 50.000 km ig, de én speciel leszarom ha költeni kéne rá, de kiesne a szemem cserébe. KTM építve szupermotyóvá! Persze csak ha van rá jogsid! Nekem nem véletlen hogy Dt-m van :) Csak mx-ből lenne 50, de az drágább...
Én a GasGast vagy az MX-et venném
Császtok Motyóósok!

Nekem most jelenleg Yamaha TZR 50 em van... jövőre szeretnék a speedből SM-re váltani...
Annyi probléma van h nem tom h milyen típust érné meg venni...
5 fajta között gondolkoztam...

Yamaha DT125
Husquarna SM125
GASGAS SM125
KTM EXC 125
Aprilia MX 125

Oylat szeretnék ami elég erős 25öshöz képest... de nem túl drága
Mennyit mennek a 25ös Sm-ek végre? Mennyit fogyasztanak? Melyiket ajánlod?
MEnnyit fogyasztanak? Hány lovasak? légyszives válaszoljatok...
Akadnak belőlük rendszámosak...bújd a hírdetéseket!
Meglepődnék ha telálkoznék yz-vel, vagy abból a hondából rendszámossal...
drz.t nem ismerem, de a másik kettő versenymotor, tehát ha jól vagyok informált NEM használható közuti forgalomban. Írjon ha valaki ezt máshogy tudja!
Jó választás én is azt szeretnék venni....(persze nem ujjonnan mert az drága..nekem.Yamaha YZ450 Honda CRF450 Suzuki RMZ450 ezekböl is találsz rendszámosat(+van hogy 0-km esen tudják rendszámozni)
Szasztok!
Azon töröm a fejem, mi legyen a következő motorom.
125 Dt-r Supermotom van, de keveslem már.
Utcai hasznaálatra kell, magyarul rendszámoztatható!
450 ccm környékére gondoltam. Suzuki sm kilőve.
Eddig yamaha WR 450-re gondoltam, építve supermotyóvá.
Segítsetek lécci milyen lehetőségek vannak még kb ebben a tartományban?
azt igy tuti nem fox találni.. az csinálni kell magadnak...
én nézhetem akármeddig,abból én nem jövök rá,h ez meik,csak tudom,h van az erősebbik e verrzio ami az enduro változat eg van a sima ami a gyengébb , gyári sm.. vagy vmi iesmi,haverom mesél midnig ezekről csak onnan tom
nem tud valaki dt-be való supermoto felniket nagyon olcsón?ha nincs gumi rajta és lánckerék az is jó!segítsen aki tud!köszönöm