Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aha , amugy igazából az én gépem az kicsike meg mittomén na szóval csak25ös szóval inkább a dizájn miatt kellett volna a nagygumi de a 140es is tökéletesen meg fog felelni akkor...
Amugy tudnál küldeni egy képet a DRZ_d ről hátulról hogy hogy mutat alatta a 140es? Amugy én is DRZ alól vettem meg ezeket a felniket...
nekem a DR-Zn 140/60 R17es volt.ne aggódj,hogy nem 160as lesz.kissebb ívű kanyarokban és hirtelen kanyar váltásoknál,jobb a keskenyebb gumi.
www.1wd.hu őket keresd a volt DR-Zmmel kapcsolatosan.Ez a Gödöllői KTM szalon.
ok ! Köszi az infót...
Marad a 140es !
http://www.vatera.hu/140_70_18...
Ez a rávaló szerintem..
erre ne is erőltesd a 160ast!
ha mégis rámegy akkor biztonságos lesz? nemtud lefordulni igaz
Vagy hülyeséget kérdeztem?
igen?
Simsonra feltettem a 110es gumit !
ÁÁ nagy a lethargia, mitévő legyek? 140 vagy 160 ?
Biztos fel lehet pajszerolni,de biztos hogy gusztustalanul fog kinézni!
Pont ezért kérdeztem, mert én nemtudom hogy rálehetne-e tenni !
most 130as van az tul kicsi és találtam ezt a 160ast, de lehet hogy 140es lessz belőle
Naszóval 160as rámegy?
Köszönöm szépen !Naon rendes tőletek hogy sok infót adtatok!Szeretnék venni egyet akkor !nekem csak utcára kell meg kisebb túrázásra!Akkor ahogy irtátok nincs vele sok gond!Hol van leadva motrod?Engem használt is érdekel!Ha tudtok szóljatok!Csak DRZ Sm!
Helló

Fogyasztás 3,5-10-ig ahogy húzod. Utcán átlag kb 4,5. Olajat 6000 km-enként kell cserélni, de ha hajtod rendesen akkor nem árt valamivel sűrűbben.
Ha neked ezek fontos szempontok (ne értsd félre nekem is azok voltak) ne is keress más motort.
Nincs a piacon még egy olyan motor aminek ennyire minimális a szervízigénye, és elég jól használható supermotozásra. Persze nem egy ütős versenygép, de ha most kezeded sok örömöd lehet benne.
Én négy évig használtam, elég sok nagyszájú Ktm stb tulajnak okoztam ezzel a géppel egy kis arcpírt.
Nem azért mert én olyan kurva nagy penge vagyok, csak ők voltak olyan tévhitben, hogy az ő gépük sokkal erősebb és akkor már motorozni nem is kell tudni hozzá.
Igaz, hogy lecseréltem, de csak ajánlani tudom.
gyárilag ugyebár 40paci,de ha kicsivel többet szeretnél,akkor ajánlom ezeket a változtatásokat. a szervíz intervallum az a gyárilag megadott érték szerint 6000km.ha nagyon szeretnéd űzni,akkor rakjál bele full szintetikus olajat,és azért cserélgesd le 3-4ezrenként.én csak ajánlani tudom a gépezetet!ha esteleg használtat szeretnél,akkor az enyém még meg van ott ahova leadtam.
üdv!ha megnézed a képimet,akkor ott láthatod,hogy nekem volt egy DR-Z sm.Semmi gond men lehet a motorral.nagyon stabil konstrukció. gyári állapotban a fogyasztása 3.5-5liter.az enyémen volt egy első lánckerék csere egyel kissebbre,egy sportkipufogó és egy nagyobb főfúvóka.így lett a fogyasztása 5-6.5liter.az olajat nem szabad ennie.
Üdv mindenkinek !Még új vok ezen a téren!Lenne kérdésem!Szeretnék venni egy Suzuki DRZ 400 Sm-t!Az a kérdésem hogy:Mennyit eszik 100 Km-n?Olajat és egyéb dolgokat mennyi időnként kell cserélni?Megnéztem már pár helyen de mindenhol mást irnak......Ti tapasztaltak vtok és aki tud az irja le dióhéjban ha kérhetem!Köszi előre is!
el tudtad adni a dr-z-t?
Pffff atya volt ma ring.
Nemakarok okos lenni de elég hurka a felnid a 160-hoz(ránézésre max 140 megy rá..)szerintem
Szerintetek ez jólenne a gépemre hátra?
http://képesmotor.hu/motorgumi...
semmi gond.egerben 2 olyan dr-z is volt most párhuzamosan.
Akko bocsi!Össze kevertelek!Ő is egy egri srác volt!
Képek az eldó axo gatyáról:
de nem egy jó motor,nekem annyira nem tetszik..városba jó,máshova nem.