Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hi!

1x Kellemes ünnepeket!

2x Én próbáltam biciklivel is, még gyakorolni kellene, de menne a gyakorlásnak sajna az az akadálya, hogy nincs saját kerom.
Mellesleg nagyon jó dolog biciklivel kerekezni. Amit én biciklin sokat gyakoroltam az a hátrafelé tekerés, az már nagyon jól megy.

Szerintem is annál szebb valami minél lassabban csinálják, mert annál nehezebb is ezért vagyok megörülve a lassú kerekezésért, de sajnos erre nem sok esély van, mert féltem a lovam és az olajzás is gondot okoz 90foknál.

Mellesleg a holtpont az amikor megáll a fordulatszám mérő és úgy tünik, hogy mostmár bár meddig el tudsz menni, persze azért ez nem ilyen egyszerű, mert az út egyenletlensége miatt, oldalszél le kell tenned az elejét, mert elmegy oldalra.

Nekem az a vallásom, hogy olyan motorral kell megtanulni mutatványozni amivel nagyon nehéz, mert ott minden féle biztonsági tényezőt be kell iktatni.

Egy erős sport motorral nem kell tudás csak bátorság, de egy 4ütemű 125 ös enduróval még ezer más is kell, főleg, hogy ha nem központi rugos, akkor még arra is figyelned kell, hogy egyenessen mennyi, de hálából megtanulsz mondjuk kanyarodni.

Nekem az első élményem holtponti kérdésben feljethetettlen volt és amig élek nem felejtem el úgy ahogyan az első váltást sem. Szerintem az ilyen sikerekért érdemes élni.

Haveromnak akkartam megmutatni, hogy milyen jól megy a kerekezés. (Fullra beöltözve, előtte így nem próbáltam) felvettem a gép elejét és 20m utánn arra jöttem rá, hogy a gép megy magától én meg csak nézelődtam és már vagy 400m -nél jártam mikor én tettem le az elejét lévén, hogy vége lett az útnak, és akkor úgy éreztem, hogy egy álmom vált valóvá mindig az foglalkoztatott, hogy gyengébb, bénább vagyok-e a többiektől akik nagyon nyomják és akkor megértettem, hogy a kitartó munka meghozza gyümölcsét. Fantasztikus volt!

Kívánom minden bátor embernek, hogy élje meg ezt az élméynt!
Hello b.a.n.d.i.!

Én miskolci vagyok,de nincsenek sajnos streetfighteres hajlamaim.
Hello Buqi R1!
Köszi a hozzá szólásodat jó volt egyet értek vele .
A biciklis egykerékről annyit hogy nekem nem nagyon megy , mocskosul félek a biciklin .
De volt már holtpontos élményem 2 éve Sirokon a Karasna egykerekezős gépén, akadt aki fel sem tudta venni nekem kis idő mulva már úgy megvolt a holtpont hogy a gép alapjáraton gurult és nem fogtam a
kormányt a srác aki a lóvét szedte a sörös poharát feltette az elsőkerékre . Tudom hogy csak egy gép ami
nem dől oldal irányba de úgy éreztem hogy nagyon éreztem . szerintem az egykerék annál szebb minnél lassabban csinálják remélem egyszer majd én is így teszek .
Kellemes húsvétot mindenkinek!

Van köztetek aki, Miskolc közeli és szokott gyakorolni a délutáni vagy esti órákban, mert én most egyedül maradtam ezzel a "hobbimmal" és kéne egy kis segítség.
Van benne valami.
Nem akarok közbeszolni, de sztem Tyt kollega arra akart célozni,h a holdpontnak nem sok értelme van, mert az a szó amit kerestek valszeg a holtpont lesz
próbáld ki bringával....érezni fogod.

Nekem anno bringával ment,motorral még nem próbáltam, mégsem ugyanaz a kettő.
holdpont?

áruld már el, az milyen? érdekelne...
Na kb. 20x próbáltam a kerekezést és végre megvan holdpont úgyhogy most már csak 2. ba kell felkapcsolni és mehet a menet! :)

Szerintem ha valaki profin megtanul vmivel kerekezni utánna nem gond mással.
haverom járt csak ő a 600 as husabergel a fagylaltozó előtt.
a kipuffogó meg a kézvédő belemart az aszfaltba.
Na így ne járjak.
Tessék ez szikrázik.
Kedves motoros barátom!

Annank idelyén mikor felálltam a motoron (csak a lábtartóra) akkor mindenki nézet én meg nem értettem mi ebben a pláne.

Aztán azt sem értettem mi a pláne abban, ha menet közben hátra ülök, meg felálok a motornak az ülésére előre hátra, meg ráfekszem és a kormányra teszem a lábam, de rájöttem, hogy a legtöbb motorosnak már ez is nagy dolog. Úgyhogy eddigi eredményeidhez csak gratulálni tudok.

Véleményem szerint a lépésről lépésre haladás a jó irány és mindenek előtt fotos, hogy érezd a motort!!!!!

Legyél úra minden helyzetben ne csak a kezeddel irányisd, hanem a testededel is.

Nálam mindenki hülyének nézett, mikor a falumban felálltam a motorra vagy mikor elengedtem a kormányt és úgy kanyarodtam be az utcákba (nagyon nehéz)

Azt sem értettem, hogy mi a nehéz abban, ha a lekisebb íven fordulsz nem letett lábbal, hát ez sem olyan könnyű!!!!

Egyenesen menni mindenki tud, egy jó sport motorral nem ügy az egykerekezés.

DE szerintem ezek a mutatványok legalább olyan nehezek, vagy ha még nem nehezebbek, és mindenek előtt jóval fontosabbak!

Szal én azt javaslóm, hogy csináld tovább mindenféle trükköt, nem mondom, hogy veszélytelen, de én még nem estem és mivel az egész lényeg, hogy minél lassabban csináld igy az esés is minimális.

1 kerekezni meg egy kis endúróval próbáld lehetőleg 4 üteművel. Minél kisebb annál jobban meg kell szenvedni vele, de utánna hálás leszel.

Én 125 ös 4 ütemüvel tanultam meg mindent és az első perctől kezdve (kis erő miatt) használnom kellett a hátsó féket, de viszont utánna már ment a lassú kerekezés is ami azért nem semmi és a hanyat esések esélye is lecsökkent.

Nekem ez a véleményem!

Üdv!
jah, téleg :D
Standar!

Még a barátnőm is tudja, hogy az trepplemez a rockandroll motorján és nem hiszem, hogy az nagyon drága lenne.
Hello!!
1:Még nem ért le sajna
2: Biztos hogy nem szikrázik mert aluminium
rock!
ami neked van a mocid hátulján, aza érdekes fémszerű izé, ha az leér a földre, akor szikrázik?
Már tudom honnan voltak ismerősek ezek a sorok olvastam " CUSTOM BIKE 2006 FEBRUÁRI szám "
Frankó az elmélet már megvan már csak a gyakorlat hiányzik
Szevasztok fighterek!!!!
Itt rock and roll a TL1000 Fórumrol nagy érdeklődéssel olvasom írásaitokat bár "elméletben!!!!"
már igen jó vagyok mert mindent elolvasok ami fighterkedéssel kapcsolatos .
Nálam egyenlőre leginkább még csak az akarat meg a bátorság meg egy egészséges adag fosás van.
No meg a szándék hogy ezen változtassak . Eddigi leg nagyobb teljesítményem hogy az ülésen állva gurulok de a nyereghez tapadt kolegáknak ez is nagyon tetszik. Előre haladásomat leginkább az akadályozza hogy hogy féltve őrzőtt épitett motorjaimon gyakorolok ,marhára nem kéne őket ősszetörni.
Mert sok bennük a munka meg a pénz is és nagyon sajnálnám ha bajuk esne .
Szívesen elmennék pl. egy egykerekező suliba is de zalaegerszeg környékén nem nagyon van ilyen
legalábbis én nem tudok róla .
Kérdésem hozzátok : Van e köztetek egerszeg környéki mert szívesen vennék "órákat" v. beszálnék
egy kis gyakorlásba hogy az első eséseket ne az "új " motorommal keljen elkövetnem .

Válaszotokat előre is köszönöm : ROCKANDROLL
Jeeeeee!!
Mi történ az elejével?