Üdv.Eladó a képen látható levágott segédvázú 89-évj 251-es Etz váz fighter építéshez tökéletes, a mérete megegyezik a 125-ösével de merevebb strapabíróbb ára 4-ezer + posta szerintem ez elég baráti.Adatlapomon az elérhetőségem.
Van eladó 2db külön tartályos brembo munkahengerem, eredetileg ilyen van az aprilia rs125 és cagiva mitokon, bal oldalra tökéletesen felszerelhető kéziféknek, 12es a dugattyú átmérője!
Van még eladó hidraulikus kuplungom is amit bármilyen húzókuplungos motorra fellehet rakni kis átalakítással. Ha valakit érdekel valami írjon! :)
Szinte semmit nem kell átalakítanod! A Romet Kadet egy az egyben alkalmas gyári állapotában stuntra! Kevesen tudják, de nagy nevek kezdtek ezzel a közkedvelt típussal! A képen A C Farias látható a kezdetek kezdetén!
eladó full át alakított ETZ 150 átalakítások: 16os elsőkerék, babetta gyujtás, krossz kormány, hidraulikus kuplung, hátsókeréken gyári ETZ tárcsa két féknyereggel kormányfékkel, ősszel full blokkfelujitás volt hajtókar szettet kapott dugattyut gyürükkel, kuplungkosarat és új kuplungláncot. akit érdekel irjon meg tudunk eggyezni. kezdőknek is kiváló.
Volt már innét valaki Erdős Csaba Egy kerék-iskolájában? Mik a tapasztalatok?
Úgy olvastam a neten, 2 nap 60ezer forint... Megéri? ?
(végre találtam egy konkrétan ilyesmivel foglalkozó topicot)
Budapesten keresek olyan helyeket, ahol gyakorolni jártok. Szeretném megtekinteni, mert nagyon érdekel ez a fajta motorozás, de nem tudom, hogy kik, és merre űzik ezt a tevékenységet:)
Válaszokat előre is köszönöm
Hali
Földeák környékéről valaki nem gyakorol kerekezni? Mert én földeáki vagyok és egyedül unalmas, valaki társulhatna...Kép a motoromról és a gyakorlás helyéről(házunk előtt):
Vegyél inkább egy CBR600-ast (mondjuk az én F3-asomat 200,000-ért), és nem lesz gond se az erővel, se a tartóssággal. Fém fékcső, sportdob, bukógomba, polisport fejidom, lekönnyítve, stb.
Még nem volt fighter üzemmódban használva.
Szerintem kell nagy lánckerék, hogy növeld a motor erejét, valamint könnyebben tudod majd kontrolálni a dolgokat.A legfontosabb pedig, gyakorlás,gyakorlás,gyakorlás..
Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni hogy hogy lehetne elkezdeni az alapokat ? Pl: egykerekezés, stoppizás ?
Egy Yamaha TZR 50-esem van sport rendszer de a henger gyári !
Átval alakítva már többször is elborítottam és egy karc nem lett rajta :D Idom levéve fejidom kicsrélve !
Nagyobb fogaskerék muszály hozzá ? Már egyszer kétszer próbáltam a kerekezést de csak kuplungkicsapással kb 12ezer körül kiemelte az elejét de pár méter után lerakja :S Stoppizás is csak úgy megy hogy kis sebességről satu fék és akkor megemelkedik aztán meg nagyot pukkan visszaérkezéskor !
Van ennek valami különleges technikája ? a kuplungal másabbul kell bánni ? Vagy gyakoroljam sokat ?
jaaa és ha meg a power szelep roszkor nyitna mondjuk körbe egykerekezésnél lehetne borulni nagyot, mi?
És ha mondjuk egy ilyen nagy fogaskereket raknánk rá mint a legtöbb nagy SF mocin?
Van még eladó hidraulikus kuplungom is amit bármilyen húzókuplungos motorra fellehet rakni kis átalakítással. Ha valakit érdekel valami írjon! :)
Szeretnék elkezdeni "stunt"-olni!:D
Kezdetként egy romet kadett-om van, mien fő átalakításokat kell mindenképpen elvégeznem rajta?:DD
Nincs.
Úgy olvastam a neten, 2 nap 60ezer forint... Megéri? ?
(végre találtam egy konkrétan ilyesmivel foglalkozó topicot)
eladó :)
Segítséget kérnék.
Budapesten keresek olyan helyeket, ahol gyakorolni jártok. Szeretném megtekinteni, mert nagyon érdekel ez a fajta motorozás, de nem tudom, hogy kik, és merre űzik ezt a tevékenységet:)
Válaszokat előre is köszönöm
Földeák környékéről valaki nem gyakorol kerekezni? Mert én földeáki vagyok és egyedül unalmas, valaki társulhatna...Kép a motoromról és a gyakorlás helyéről(házunk előtt):
Még nem volt fighter üzemmódban használva.
Azt szeretném kérdezni hogy hogy lehetne elkezdeni az alapokat ? Pl: egykerekezés, stoppizás ?
Egy Yamaha TZR 50-esem van sport rendszer de a henger gyári !
Átval alakítva már többször is elborítottam és egy karc nem lett rajta :D Idom levéve fejidom kicsrélve !
Nagyobb fogaskerék muszály hozzá ? Már egyszer kétszer próbáltam a kerekezést de csak kuplungkicsapással kb 12ezer körül kiemelte az elejét de pár méter után lerakja :S Stoppizás is csak úgy megy hogy kis sebességről satu fék és akkor megemelkedik aztán meg nagyot pukkan visszaérkezéskor !
Van ennek valami különleges technikája ? a kuplungal másabbul kell bánni ? Vagy gyakoroljam sokat ?
Előre is köszönöm :)
Polisport fejidom frissen lefestve 1 hetet használt könnyen felhelyezhető.
Ár:8 000 ft
És ha mondjuk egy ilyen nagy fogaskereket raknánk rá mint a legtöbb nagy SF mocin?