Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

üdv!képzeljétek el azért nem ment a kerék mert az egyik lábtartom elvólt körbülve és ezért mindig egy oldara borult a motor amikor felkaptam és most kikalapáltam igy most kezhetem elöröl tanulni az eggykerekeezést mert mostmár egyenesen megy fel felé és még szokatlan xd
Simsonhoz van valami jófajta Heidenau gumi is úgy tudom, nem tudjátok annak mekkora a mérete
tegnap vettem informatika boltban ventillátort 8cm átmérőjűt, na az már remélem jól fogja hűteni a hengert.
én 18óra körül megyek gyakorolni és én is leizzadok, de a motor valamiért nagyon hamar túlmelegszik
a melegben én döglök meg nem a motor
esténként megyek ki gyakorolni de még akkor is szakad rólam a víz a melegtől
hát ilyen melegbe nem sokat lehet a Simsonnal gyakorolni , elég hamar túlmelegszik
Sziasztok!

Augsztus 23-i Motors találkozónkra Streetfighterest keresek elérhető áron!
Számla szükséges!

Tudtok segíteni?
thx a sgitséget de még szerencsére még ilyenben nem volt részem
jah csak ha a kormányba kapaszkodik esésnél, akkor általába a gázba is, és az elég szívás
hát a kormányba csak kapaszkodik nem?
igaz én előbb állva tanultam meg utána ülve de nekem nagyonsokat jelentett
ha kezdő vagy a kitámasztó sem fog megvédeni, max a motort!
bocsi a sok rizsáért de hát unatkozok és legalább elcseszem valamivel az időt
ha 125-ös gépben gondolkodsz akkor 1 könnyű gépet válassz!
a DT lehet hogy nem rossz választás lenne,de nem tudom
én maradok a simsonnál
DT 125
hát végülis kuplungal is megcsinálom de azt nem szeretem!
először elsőben menet közben cibáltam fel az elejét !
sokat szenvedtem mire rájöttem hogy is kéne rendesen megcsinálni hogy a motor ne pörögjön túl sokat,de utána kitapasztaltam
mára már 2.ban és 3.ban is felveszem de úgy hogy 1.ből 2.ba váltok azt nem szoktam!
próbáltam de majdnem zakó lett a vége mert hátrabasztam magam a kitámasztóra és még hirtelen fékeztem 1 nagyot és a kormány nem is állt teljesen egyenesben!
az eleje koppant 1 hatalmasat de megúsztam
csak a gyakorláson múlik!tegyél rá 1 kitámasztót és akkor nem kell félned hogy a hátadra esel
jah meg még anyi hogy szerintetek melyik 125-motor alkalma stunt-ra? pl:mito,dt,rs,sx stb........
hát már lasacskán egy fél éve és hogy egyesben kibaszom a kuplungot egyépként te egyesben tolod és vagy közben váltogatsz felfelé vagy csak simán egyben?
mióta gyakorlod?
én kb 1 hónapig gyakorolgattam(igaz napi fél órát) a kitámasztóba állva és utána már viszonylag jól ment csak kitartás és menni fog!
miután "tudtam" a kitámasztóban állva kerekezni utána próbálkoztam ülve, elsőben ráncigáltam a mocit eleinte nem sok sikerrel, de miután rájöttem hogy is kéne felrántani egykerékre, azután már könnyen ment és lábbal fékezgettem!
csak sok gyakorlás az egész!
üdv nektek csak annyi a problémám hogy nem tudom megtartani keréken a simot hiába huzom a holpontra vagy vissza esik az eleje vagy futok utána XD de ha meg log lefelé a lábam akkor meg megy másodikban is meg tudok körbe körbe fórógni keréken. De már elégé régóta gyakorlom és már egy kicsit szégyen hogy nem megy hogy fent van a lábam de hanetán tudnátok-e valamit tanácsolni hogy tarcsam meg akkor aszt nagyon megköszönöm
Jól nézki csak nekem nem annyira jön ősssze a karbon kiegészítők meg a rozsdás leömlő
Gpz 900 R
Na, Madarason mi lett a freestyle verseny végeredménye
Azért a Kulmann féle tűzes téma ott figyel.
Március végén Angyal Zoli a franciaországi Pecquencourtban lépett fel közel 30 000 ember előtt.
Fotókat mellékelem.
(Ha esetleg valaki nem látta volna...)