Hát scoefield!Kis motorral sem esélytelen a dolog!Egyik haverom annak idején a 125-ös apriliájával 4.-ig tudott felváltani keréken!Igaz azóta neki is gixxer1000 van,és mindkettőnknek megy a kerék 6.-ig.Ami néha belecsúszik a 230-240-be. Egy azért biztos, a 2 ütemű motorral nagyon kell vigyázni, mert ohne motorfék!És hamar hanyattesős lehet a dolog!
Én jászszentlászlói vagyok (bács-kiskun megye) De többnyire napközben Kecskeméten bohóckodom!
A gsxr-en kívül van egy opel vecrám is ami épp eladó!!
Gumit sikerült ismét beszereznem egyet 3ezer kökemény magyar forintért!! Ez most egy bridgeston 180/55 17!!
A vasármapi egykerekezgetés óta izomlázam van a htamban is meg a felkaromban is!! A héten még alig gurulta a vassal mert fősulis vagyok és szerdán, csütörtökön vizsga!
Annyit csináltam hogy frankón letakarítottam a mocit,mert új csaj van kilátásban és hát villogni kell nagyon!!
A kuplung belecsúsztatásnak nem vagyok híve mert azt elég hamar megsínyli a gép és az egyémhez csak a ferrodos lamellák ekrülnek utángyártottban 16600-ba! Most azt csináltam hogy a sorrendiséget mefordítottam és egyenlőre bírja! Igaz hogy az összes a minimális határon van!!
Szerintem csütörtöknél előbb nem fogok megint kerekezgetni, de mostmár legalább több variációt is ki tudok próbálni!!
hát majdnem, mivel totál orrnehéz a gép, és annyira azért nem erős!
azt azért próbáld meg hogy kiállsz egy kicsit, egyesben nagygáz és rántasz rajta egyet!
Na énis olvasgattam itt a dógokat és szeretném felhívni a figyelmet, hogy azér a fékezést is próbálgassátok, mert ha valahogy hirtelen holtpont mögé kerülsz(motorfék meg a fiókba) akkor lehet h megijedsz és még "vészfékezésre" sem vagy képes. Úgyhogy ha gyakorolgattok nyomogassátok csak lelkesen a fékpedált is, mert igen könnyen eldobós lehet a verda.
Sziasztok!
Olvasgattam itt, hogy ki hogyan próbálkozik az egykerekezéssel.Tőlem is szokták kérdezgetni, hogyan kell csinálni.Ez nem egyszerű kérdes.Annak idején sehogy nem akart sikerülni, mert ahogy elemelte az elejét rögtön gáz vissza- tök be a tankba.Egyszer csak magától jött, hogy 1-be kigyorsításnál egyre magasabbra emeltem az orrát.Onnan már az egész jön magától,megvan a holtpont, rájössz hol kell elváltani stb.
Az igaz 600-assal másabb kerekezni, de csak annyiban, hogy magasabb fordulaton dolgozik, meg amivel próbáltam( 636, meg r6) nem volt rajta kormánystabilizátor és furán játszott a kormány.
A másik téma, kuplunggal fölvenni.Azt régen imádtam,csak megsínylette a kis kuplung és ki kellett cserélni.Azóta inkább gázzal.Abban az a jó, hogy 2-esben meg 3-asban is rögtön felpattan az eleje, és addig sem gyorsul fel annyira míg gázzal húzod felfelé.No hát egyelőre ennyi.
Remélem azért valamelyest érthető a zagyvaság!
A feneked elemelése az üléstől akkor is előnyös, ha levágja az elejét, mert nem nyom tökön a tank .
Tapasztalat .Én úgy kerekezek, hogy kb 40-nél visszaveszem a gázt és a teleszkóp kirugózésakor rávágom teljesen, de ahogy elemelkedik veszem is vissza(mint te is montad)és ha "sűllyed" adok még neki.Sajna közben gyorsulok és 5-10mp alatt 100-nál már nincs elég erő a mociban, hogy tudjam tartani, ha esik az eleje. Néha megtalálom az egyensúlyi pontot,de ott még nem tudtam megtartani hosszbb ideig.
Sooty, hova valósi vagy?
Mintha csak magamat hallanám! Amikor leteszed az elejét ne úgy tedd, hogy visszveszed a gázt(még ha megilyedsz a hanyateséstől se), mert a motorfék miatt levágja az elejét Hanem lassan engedd a gázt vissza míg leér az elejé és aztán ráérsz lassítani. Az én gumim is most nyúvadt ki, egykerék utáni lassításban, de érdekes, hogy még lapos kerékkel is megy a kerekezés(1x próbáltam). Kuplungba csúsztatást próbáltad már? Én igen ,de esős idő volt és elforgott a hátsó kerék, most meg lapos . Valaki elmagyarázhatná mit is jelent belecsúsztatni a kuplungba, de csak úgy mint egy 6 évesnek, oké?
Ma próbálgattam ezt a gázvisszaengedős majd 2be kapcsolós kerekezős dolgot!! Nem ment!! 8ezernél gáz vissza fel kettő stift, de csak minimálisan emelte az elejét aztán meg ment mint állat!!
1ben ha 8ezernél gáz vissza majd ujra rá akkor fenemód fel tudom emelni!! Az a baj, hogy sokszor nagyon durván sikerült csak letenni! Néha azért sikerült egész sokat menni keréken! Azt vettem észre hogy pont 8ezernél kell visszaengedni, aztán teljes gáz, de amint elemelkedik, már engedni is kell vissza egy kicsit a gázból mert túlemeli az elejét!! Úgy vettem észre hogy nagyon sok gyakorlás kell ehhez!! Igazából fél óra alatt kikészült a csuklóm!! Meg aztán egyszer elfékeztem magam és odalett a hátsó gumim! Kilátszik a drót belőle!! Na nem mintha valami jó állapotban lett volna!!
Most holnap mehetek szerezni egy másikat!!
Ja meg a másik!! Ha kicsit elemelem a fenekem az üléstől és úgy viszem kerékre akkor könnyebb!
hy! csak gonodltam benézek ide tanácsot kérni...
Van egy 125-ös endurom, de mindig érdekelt a streefighter vagy hasonló dolgok...
Miután megszoktam a mocit már egyből ment a nullakezezés most már meg felállok a lábtartón és térdemmel meg tudom támasztani a mocit így bármeddig lehet vele gurulni ..
Ma pedig kipróbáltam hogy mennyire tud betonon kaparni..és ahogy vártam már kis fordulaton ugrik az eleje a hátsó gumit meg szépen lesimítja ...
szal csak az lenne a kérdésem hogy milyen ügyességeket lehet még megtanulni a motoron?
Van egy kis vicces történetem a mult hétről!! Hátsó ülésen már frankón tudok ülni ezzel nincs is gond!Próbálgattam a felállást a lábtartón! Ezt úgy szoktam hogy felrakom 3ba majd ráhúzom a szívatót így be tudok állni olyan 30as sebességre!! Először csak úgy csináltam, hogy térdel fogom a tankot majd csak úgy simán! Ez ment is, gond nélkül!! gondoltam felállok az ülésre is, de sajna az nem megy, mindig megdől a vas jobbra, guggolni tudok, de felállni nem!! Mondom akkor felállok a hátsó lábtartóra! Na ezt nem kellett volna!! Le is estem onnan a moci meg ment tovább 30al!! Mivel én nem tudok 30al futni így nem értem utol, csak szaladtam a gép után! Szerencsére lement a fűbe, de még ott sem akart eldőlni, csak ment és ment! Ment a csatorna felé!! Akkor már azért kezdtem kétségbe esni!! Futottam, lementem a betonról a fűbe és a saját lábaimban akkorát estem hogy alig bírtam magam összeszedni!! Ugy megüttöttem a csuklóm, hogy utánna alig birtam felállítani a mocit ami szerencsére még a csatorna előtt eldőlt!!
Kicsit füves lett más baja szerncsére nem!
üdv!! Na ezt ki fogom próbálni, csak egyszer álljon el az a nyavajás esső!!
Igen 8-9ezer között tudom felvenni én is és 13500ig tudom tartani!
Tehát azt mondod hogy felpörgetem 1ben mondjuk 8ezerig, gáz vissza mint eddig, fel kettőbe majd megint gáz?
ugye a baj ott van ezekkel a mocikkal hogy terhelés alatt nem tudsz gangolni, mindig egy picit vissza kell engedni a gázt! Ezt a lánkerék kissebítést már más is mondta!
A másik amit én észrevettem! Eddig a gépen 180-as hátsó gumi volt, de mivel elégett így vettem rá másikat, de csak 160-asat (3000pénzért ) Na ezzel lényegesen állatabb lett a vas!! Minta ezen sincs tehát nem hiszem hogy ez miatt, de lényegesen könnyebben megy kerékre!! Vagy csak a gyakorlás kezdi meghozni a sikert?
kormánygátló nincs, de kicsit keményre van hangolva a futómű így igazából állati stabil!! Abszolút nem riszálja be az elejét!! Inkább én esek le róla minthogy megmozduljon a kormány.
Hi sotty. Nekem is volt ilyen biciklim . Jótanács: Legyen kormány stabilizátorod, enélkül nagyot lehet esni. Állítsd meredekebbre a váltókart, fékpedált. Előre egy foggal kisebb lánckerék, láb a hátsóféken, egyesben kigyorsít, 8-9000nél gázfröccs, mikor elindul az elsőkerék (de még nem jön fel magasra) kuplung nélkül (pillanatnyi gázelvétellel) beváltod kettesbe. Nem fog hanyatt dobni, hanem inkább vissza esik finoman az eleje és majd rájössz hogy amikor be vette a kettest, nagyobb gázt kell adnod, hogy fel jöjjön magasra. Kettesből hármasba váltani majd ráérsz akkor, amikor már kerekezel úgy kettesben, hogy nem emelkedik folyamatosan a fordulatszám. Kuplunggal eszedbe ne jusson váltani keréken és mindig legyen veled valaki, aki tud telefonálni.
Sziasztok! Még új vagyok itt, de aszt hiszem megtaláltam amit kerestem!
én egy gsxr600al próbálok bohóckodni, és szerencsére egy csomó kérdésemre találtam is választ!
Egyenlőre a lassú egykerekezést próbálom elsajátítani, de még gyorsan sem nagyon megy!
ami kicsit tudok az a moci erejéből van! kb 90-nél tudom felvenni és 120ig tudom tartani, ott kellene váltni!
Mondjuk a kuplungot nem merem használni, félek a hanyatteséstől!
A gsxr-en kívül van egy opel vecrám is ami épp eladó!!
Gumit sikerült ismét beszereznem egyet 3ezer kökemény magyar forintért!! Ez most egy bridgeston 180/55 17!!
A vasármapi egykerekezgetés óta izomlázam van a htamban is meg a felkaromban is!! A héten még alig gurulta a vassal mert fősulis vagyok és szerdán, csütörtökön vizsga!
Annyit csináltam hogy frankón letakarítottam a mocit,mert új csaj van kilátásban és hát villogni kell nagyon!!
A kuplung belecsúsztatásnak nem vagyok híve mert azt elég hamar megsínyli a gép és az egyémhez csak a ferrodos lamellák ekrülnek utángyártottban 16600-ba! Most azt csináltam hogy a sorrendiséget mefordítottam és egyenlőre bírja! Igaz hogy az összes a minimális határon van!!
Szerintem csütörtöknél előbb nem fogok megint kerekezgetni, de mostmár legalább több variációt is ki tudok próbálni!!
1szer próbáltam kuplungolni a lurdy parkolóban de mejdnem kiszabta a kormányt a kezemből.Kissé beszartam
azt azért próbáld meg hogy kiállsz egy kicsit, egyesben nagygáz és rántasz rajta egyet!
Olvasgattam itt, hogy ki hogyan próbálkozik az egykerekezéssel.Tőlem is szokták kérdezgetni, hogyan kell csinálni.Ez nem egyszerű kérdes.Annak idején sehogy nem akart sikerülni, mert ahogy elemelte az elejét rögtön gáz vissza- tök be a tankba.Egyszer csak magától jött, hogy 1-be kigyorsításnál egyre magasabbra emeltem az orrát.Onnan már az egész jön magától,megvan a holtpont, rájössz hol kell elváltani stb.
Az igaz 600-assal másabb kerekezni, de csak annyiban, hogy magasabb fordulaton dolgozik, meg amivel próbáltam( 636, meg r6) nem volt rajta kormánystabilizátor és furán játszott a kormány.
A másik téma, kuplunggal fölvenni.Azt régen imádtam,csak megsínylette a kis kuplung és ki kellett cserélni.Azóta inkább gázzal.Abban az a jó, hogy 2-esben meg 3-asban is rögtön felpattan az eleje, és addig sem gyorsul fel annyira míg gázzal húzod felfelé.No hát egyelőre ennyi.
Remélem azért valamelyest érthető a zagyvaság!
Tapasztalat .Én úgy kerekezek, hogy kb 40-nél visszaveszem a gázt és a teleszkóp kirugózésakor rávágom teljesen, de ahogy elemelkedik veszem is vissza(mint te is montad)és ha "sűllyed" adok még neki.Sajna közben gyorsulok és 5-10mp alatt 100-nál már nincs elég erő a mociban, hogy tudjam tartani, ha esik az eleje. Néha megtalálom az egyensúlyi pontot,de ott még nem tudtam megtartani hosszbb ideig.
Mintha csak magamat hallanám! Amikor leteszed az elejét ne úgy tedd, hogy visszveszed a gázt(még ha megilyedsz a hanyateséstől se), mert a motorfék miatt levágja az elejét Hanem lassan engedd a gázt vissza míg leér az elejé és aztán ráérsz lassítani. Az én gumim is most nyúvadt ki, egykerék utáni lassításban, de érdekes, hogy még lapos kerékkel is megy a kerekezés(1x próbáltam). Kuplungba csúsztatást próbáltad már? Én igen ,de esős idő volt és elforgott a hátsó kerék, most meg lapos . Valaki elmagyarázhatná mit is jelent belecsúsztatni a kuplungba, de csak úgy mint egy 6 évesnek, oké?
Vigyázzatok az utakon!
1ben ha 8ezernél gáz vissza majd ujra rá akkor fenemód fel tudom emelni!! Az a baj, hogy sokszor nagyon durván sikerült csak letenni! Néha azért sikerült egész sokat menni keréken! Azt vettem észre hogy pont 8ezernél kell visszaengedni, aztán teljes gáz, de amint elemelkedik, már engedni is kell vissza egy kicsit a gázból mert túlemeli az elejét!! Úgy vettem észre hogy nagyon sok gyakorlás kell ehhez!! Igazából fél óra alatt kikészült a csuklóm!! Meg aztán egyszer elfékeztem magam és odalett a hátsó gumim! Kilátszik a drót belőle!! Na nem mintha valami jó állapotban lett volna!!
Most holnap mehetek szerezni egy másikat!!
Ja meg a másik!! Ha kicsit elemelem a fenekem az üléstől és úgy viszem kerékre akkor könnyebb!
Van egy 125-ös endurom, de mindig érdekelt a streefighter vagy hasonló dolgok...
Miután megszoktam a mocit már egyből ment a nullakezezés most már meg felállok a lábtartón és térdemmel meg tudom támasztani a mocit így bármeddig lehet vele gurulni ..
Ma pedig kipróbáltam hogy mennyire tud betonon kaparni..és ahogy vártam már kis fordulaton ugrik az eleje a hátsó gumit meg szépen lesimítja ...
szal csak az lenne a kérdésem hogy milyen ügyességeket lehet még megtanulni a motoron?
Kicsit füves lett más baja szerncsére nem!
Igen 8-9ezer között tudom felvenni én is és 13500ig tudom tartani!
Tehát azt mondod hogy felpörgetem 1ben mondjuk 8ezerig, gáz vissza mint eddig, fel kettőbe majd megint gáz?
ugye a baj ott van ezekkel a mocikkal hogy terhelés alatt nem tudsz gangolni, mindig egy picit vissza kell engedni a gázt! Ezt a lánkerék kissebítést már más is mondta!
A másik amit én észrevettem! Eddig a gépen 180-as hátsó gumi volt, de mivel elégett így vettem rá másikat, de csak 160-asat (3000pénzért ) Na ezzel lényegesen állatabb lett a vas!! Minta ezen sincs tehát nem hiszem hogy ez miatt, de lényegesen könnyebben megy kerékre!! Vagy csak a gyakorlás kezdi meghozni a sikert?
kormánygátló nincs, de kicsit keményre van hangolva a futómű így igazából állati stabil!! Abszolút nem riszálja be az elejét!! Inkább én esek le róla minthogy megmozduljon a kormány.
én egy gsxr600al próbálok bohóckodni, és szerencsére egy csomó kérdésemre találtam is választ!
Egyenlőre a lassú egykerekezést próbálom elsajátítani, de még gyorsan sem nagyon megy!
ami kicsit tudok az a moci erejéből van! kb 90-nél tudom felvenni és 120ig tudom tartani, ott kellene váltni!
Mondjuk a kuplungot nem merem használni, félek a hanyatteséstől!