kapsz is!
vedd meg, s hagyd ezt amit itt írkáltok, hogy 1,5 kilóval nehezebb, ha 60-nal hirtelen beleállsz egy autóba.
kit érdekel?
izomlázad lesz, ha túléled. de leszakad a karod, meg a bokád törik szilánkosra, s fáj a nyakad, mert meghúzódott!??
gondolkodj már ésszel!
Nemtom, akkor nekem még nem volt szerencsém hozzá Nade mind1, meg nemhiszem,hogy ez a 1,5 kiló akkora durva lenne. Meg azért ez sokmindentől függhet. Tfh nem fejlsz meg semmit, csak visszaránt a kupak. Akkor annak a lendülete m*v, amivel akarna tovább menni. Ha meg már becsapódsz, akkor ott számít az anyag deformálhatósága. Biztos nem akarok előkeresni azt a levezetést?
gaerne koppintás.
nekem az vol.
kibaszott kényelmes volt.
de nem nagy szám. a boká akitekereéstől nem nagyon védi.
azt nézd meg, hogy mennyire kemény a boka és sípcsont védő rész!
meg, hogy pont ott legyen, ahol a bokacsontod van mert tud dörzyölni, kicsit hosszabb séta esetén.
ha erre van pénzed ezt vedd meg. kategóriájában (ár) szinte mind ezt tudja.
sőt a leírásnak meg ne dőléj be, mert minden leírásban ez van. s az egyik mégis 70 ezer a másik 32.
első koptató tépőzáras?
az nem túl jó :o(
bár esésnél nekem a csavaros is megadta magát :o)
SleepyOne, lehet hogy 16-szoros volt, de szerintem tökmindegy, a lényeg a nagyságrend. Egyébként egy sisaktesztben volt, le volt vezetve, de ne akard hogy előkeressem mert nem fogom!
Annyi a lényeg, hogy a súly miatt van előnye a karbon sisaknak ami sokat számíthat bizonyos esetekben, ennyi.
Helló mindenki! Látom most nagyon be van indulva a Topik ezért most előjövök kérésemmel!!
Mondjatok már légyszi véleményt erre a csizmára:
Név: Trace RX-1 csizma kék
Ár: 32000 Ft.-
Sportcsizma kék-fekete, fekete-fekete, és piros fekete színekben .
Saroknál illetve bokánál protektorbetéttel,
koptavóval, sípcsontvédővel,
lábfejnél gumibetéttel, perforált páraelvezető béléssel,
kombinált zárás cipzárral és tépőzárral.
Jha oké. De ez a 12szeres érték hogy jött ki? Kinetikus energiából nem igazán hiszem, frogatónyomatéknak se ez jönni ki, nemtom mi alapjál lett számolva. Mi alapján lett számolva?
Sleepy, dehogynem: a karbon sisak akár 10-15 dekával is könnyebb lehet, mint ugyanaz a sisak üvegszálból!
Ez csak annyit számít, hogy pl. ha 50km/h-val nekimész egy autónak, akkor a "bólintás" közben a nyakadra a fejed súlyának (sisakkal, persze) a 12-szerese hat!
Ez ugye 1-1,5 kiló, ami nem kevés.
Hűű látom lett fejlemény Szoval végülis semmi nagyonnagyon különbséget nem tudtatok mondani a kettő között. Meg valszeg nem megyek 200+al, szal talán elég lesz az üvegszál is. Amúgy ma elmásztam boltba, hogy felpróbáljam aztaz AGV-t, de a mocskoknak nem volt, mert csak rendelésre hoznak, de ezt elfelejtették leközölni neten
vedd meg, s hagyd ezt amit itt írkáltok, hogy 1,5 kilóval nehezebb, ha 60-nal hirtelen beleállsz egy autóba.
kit érdekel?
izomlázad lesz, ha túléled. de leszakad a karod, meg a bokád törik szilánkosra, s fáj a nyakad, mert meghúzódott!??
gondolkodj már ésszel!
meg a tépőzás ragasztva van, s az nem olyan tartós..
bár 3 évig használtam az előzőmet! szóval így ez sem igaz, mert csaka végét írtam le!
3 év, 40 ezer km, s gyalog is ment elég sokat.
nekem az vol.
kibaszott kényelmes volt.
de nem nagy szám. a boká akitekereéstől nem nagyon védi.
azt nézd meg, hogy mennyire kemény a boka és sípcsont védő rész!
meg, hogy pont ott legyen, ahol a bokacsontod van mert tud dörzyölni, kicsit hosszabb séta esetén.
ha erre van pénzed ezt vedd meg. kategóriájában (ár) szinte mind ezt tudja.
sőt a leírásnak meg ne dőléj be, mert minden leírásban ez van. s az egyik mégis 70 ezer a másik 32.
első koptató tépőzáras?
az nem túl jó :o(
bár esésnél nekem a csavaros is megadta magát :o)
Annyi a lényeg, hogy a súly miatt van előnye a karbon sisaknak ami sokat számíthat bizonyos esetekben, ennyi.
Mondjatok már légyszi véleményt erre a csizmára:
Név: Trace RX-1 csizma kék
Ár: 32000 Ft.-
Sportcsizma kék-fekete, fekete-fekete, és piros fekete színekben .
Saroknál illetve bokánál protektorbetéttel,
koptavóval, sípcsontvédővel,
lábfejnél gumibetéttel, perforált páraelvezető béléssel,
kombinált zárás cipzárral és tépőzárral.
Előre is kösz!!
És bő nyállal...
Sleepy, neeeem!
Ennyivel kisebb súly nehezedik a nyakadra a lent vázolt szituációban!
A súlykülönbség csak 10-15 deka a két sisak közt!
Ez csak annyit számít, hogy pl. ha 50km/h-val nekimész egy autónak, akkor a "bólintás" közben a nyakadra a fejed súlyának (sisakkal, persze) a 12-szerese hat!
Ez ugye 1-1,5 kiló, ami nem kevés.