nam ragaszkodok, de 1-2 éves japán egy vagyon. vagy pedig mentek vele10-20 ezer km-t..kb 250 ezret szánok egy robogóra..lehet bármilyen, csak ne legyen sok km benne.
Keeway Hurricane, F-Act. Ezt a kettőt tudnám ajánlani. A hurricane kisebb testű, a F-Act a régi Focus újragondolása. A matrix-al volt pár embernek gondja, de azok sem azok a tipikus szétesős robogók. Amiket teszteltem már, az a Hurricane és a Focus, Yamaha JOG, meg pár 50-es Yamaha robogó.
Menni meg mennek... Csodát ne várj a kínai "csodától", folytás nélkül a hurricane is megy 60 - 70 között. Ennél többet sajnos nehéz kipréselni belőle a gyári hengerszettel.
4 ütemű, vagy 2 ütemű? Ha négyütemű, akkor a szervízkönyvben benne van. Apriliakban ritkán kell olajat cserélni úgy tudom. Az első az 1000-nél van, utána meg 6000 és 12 000, majd további 10 000Km-enként. (Ha emlékeim nem csalnak.)
Nálam a kopó alkatrész az kimerült a bordásékszíly kopásában, meg a görgők kopásában. Benzin meg olaj kellett bele, mert 2T-s volt. Kb. 5 - 6 teletankolás után töltöttem bele 1 liter olajat. (Néha nem ment bele az egész, csak egy kb. 3/4-ed liter)
A legtöbb robogónál amilyen problémával én találkoztam, az a gyertyapucolás meg a légszűrőbetét tisztítása volt.
pár szóban foglaljátok má össze mert nem értek a robogókhoz: hány km-ként kell olajat cserélni, milyen szerviz költségei vannak, kopó alkatrészek, stb. Mire kell figyelni. stb..
A garázsban, ahol áll a motorom ott van egy kymco. Futár a srác, iszonyat mennyiségű km van benne....valami 4T rendszámos asszem.... majd megnézem, kérdezem.
A kymco 2. tulaja a kiccccsaládom, abban kb 8000 van, a Malaguti sincs szétnyúzva, 10000 alatt van az is...