hello most nézek 1 gépet 1 kis segitség jo lenne,mert az árakkal nem vok tisztába.
Eladó egy honda trx 250-es quad. A quad bal eleje sérült (lengőkarok kellenek bele). A müanyag idom, váz, motor és a quad többi része nem sérült! A quad a bal első futóművével egy fának ütközött, minek következtében a lengőkarok elhajlottak. A 2 lengőkar cseréje után a quad makulátlan és üzemkész. Egyébként keveset használlt! Stilus váltás miatt eladó! Csak komoly érdeklődők keressenek, szállítás megoldható! ez a trx280 ér van fenn de menyi lehet bele a 2 baloldali lengő kar?
minden segitség jol jönne.
hello. augusztus elött nem igen lessz szerintem belöle semmi. most mek nyaralni azt lassan vége is a honapnak.
+ a fizetés se árt még a quad alapba.
de meg lessz szolok.ám még mindig lesem mindegyiket a hirdetésekbe.
Nekem se Suzukim, se Hondám nincs.
De ha használtban gondolkodsz, nem a márkán fog múlni milyen quadod lesz.Csak is az előző gazdán.
Ha pedig új lesz, akkor két jó közül választasz egy jót.
Szerintem kár őket összehasonlítgatni (egy kategórián belül).
Ismerek Ltf250,Trx250,Ltz400,Trx400 gazdát.Mindenki dicséri őket.
Ltf250 2003 óta megvan, garázst csak kívülről látott, nem úgy mint dagonyát.Mosást inkább csak Szent Péternek köszönhet, és kevés hétvége van mikor nem használja a srác.8 éve egyszer sem hagyta cserben.Olaj, fékbetét cserén kívül nem kellett még rákölteni.
Üdv.
Hello nagyon szívesen.A trx 250 magasabban van mint a 400-as nagyon hasonló a trx és az ltz de nagyon nézd meg mit veszel mert ha szét van hajtava akkor mindent cserélned kell erre nagyon figyelj oda erre! A végsebessége a 250-esnek az kb 80 körül 400 -asnak 100 és 120 között van hát mindegyik jó túrázásra és hobbi célra de egyik sem verseny gép kivéve ha megcsinálod. A futómű az is rendben van túrázásra nem ajánlok semmi fajta szélesítést mert akkor nem fogsz tudni elférni a fák között és ha neki megy az egyik kerék nem kell gyorsan menned és már el is görbült a kormányösszekötő rudad és azt meg ki kell cserélned és a beállítása nem kőnyű a gyári gumik teljesen jók túrára de ha nem is a gyári de kopott ne legyen ! hát mindegyiket szeretem én de a láncra nagyon figyelni kell trx 250-es gumija nagyon jó a túrára idővel fékeket be kell álltani de azt majd csak. Ha használtat veszel akkor érdemes egy szerelővel átnézetni az egészet egyből vagy ha te is értesz hozzá akkor te én mindegyiket megnézetem márkakereskedésben de aztán már nem is nagyon kell törődni főleg túrázáskor ha versenyen mész akkor utána a csavarokat nézd át ne hogy valami baj legyen.A motorja nagyon jó nagyon megbízható nekem -20C-ben is pörce indult olaj csere nagyon fontos de aztán nem nagyon kell vele törődni mert teszi a dolgát őszesegében csak egy jó quad-ot kell kifognod és használnod szerintem a honda mind két quad-ja jó ha van kérdésed nyugodtan tedd fel vagy csörgess meg a 06 20 777 86 85-ös telefon számon és bármilyen kérdésedre porbálok választ adni
bár nekem suzukiba voltak ugyanezek a kategoriás gépek, de amit azok különbségéről eltudnák mondani az 100%ban megálja a helyét a hondánál is (ozark250-ltz400=250trx-trx400)
telefonon 5 perc és magabiztosan eldöntöd melyik kell a te igényeidnek!
Ha a héten délelött felhívsz szívesen segítek! 5percet megér hogy ne csalódj 2 hét múlva a döntésedben.
Annó mi is így kezdtük.... fejtöréssel hogy mit is vegyünk, mi lenne a jó
06302532485 www.quadozunk.lapunk.hu
hello köszi az infot,hát amire még kiváncsi lennék melyiknek magasabb az alja és menyivel?valamint körülbeli végsebesség.
futómű tulajdonságok?
bocs hogy enyit kérdezek csak pont jol jön h mindegyiket jol ismered.
Sziasztok. Eladóvá vált a quad-om, hátha érdekel innen valakit: http://www.kepesmotor.hu/suzuki-quad/p664862
vagy
http://www.hasznalt
auto.hu/motor/suzuki/suzuki_ozark_ltf-250-4906929
hát a lánc nem akarok hülyeséget mondani de én a mostani trx 400-asal versenyeken is indulok és a lánc jól bírja csak figyelni kel rá hogy mindig utána legyen feszitve a lánc mert ha nem akkor elszakad és akkor a motorblokkot is szétzuza és akkor nem csak láncot kel cserélni hanem még a blokkot is de így árat nem tudok mondani mert még nem kelet az enyémet cserélni kb10-15 ezer lehet trx 250 csak az a lényeg hogy ne profi pályára meny mert ott az ugratok 20-30 méteresek de 5 métereket bírja nekem is volt ilyen az öcsémnek meg most van ilyen és ö amatőr versenyeken indul ahol nem kel 30 métereket ugratni csak max 10-et de nagyon megbízható mindegyik ha van még valami akkor szólj mert ha tudok segíteni akkor segítek
a döntés, hogy mit veszel az mindenképp pénz kérdése.
a quad/atv-ket terepre tervezték. mint ahogy ROZSDÁS01 is írta jól meg kell gondolnod, hogy mire ülsz.
a pénz addig számít amíg megveszed, utána a legfontosabb, hogy örömöd leld benne.
van egy cimborám akit elvittem 1-2 szer magammal, megfertőzte az adrenalin, és pár napon belül vett egyet 250ezerért.
az első héten még csak ismerkedett a géppel, utána meg ami a csövön kifért.
előttem ment amikor a jobb első lengőkarja, közel sima úton kiszakadt. biztos voltam benne, hogy rommá törte magát. hál'istennek felpattant, hazavittük nagy nehezen a vasat, valami elvetemült így is megvette piri pénzért. azóta nem ül rá ilyesmire, és megvan győződve róla, hogy a quadozás értelmetlen sport.
tiszta sor, hogy rejt veszélyeket, de legalább a gépen ne múljon, hogy ketté törik alattad.
lehet érdemes lenne egy idősebb gépet venni, de prémium legyen, 200-400ezer között találsz 4-6 éves hondákat, suzuki...stb
a quadoknál ritkán van motorikus baj (persze előfordul), itt inkább a futóművön van a hangsuly. ha leál a motor az pech, de ha törik, vagy nem fordul el, akár tragédia is lehet....
a prémium márkák mindenhol megállják a helyüket. viszont árban tényleg elérhetetlenek, de műszakilag verhetetlenek.
Elsősorban, grat. a honlapotokhoz, közel kevés böngészés után hamar idekeveredtem. Még 1xer grat.
Jó magam is évek óta hódolok a sportnak, volt szerencsém mindenhol….
Úgy gondolom, hogy sokan quadoznak, mégis kevesen ismerjük egymást. Megvan mindenkinek a saját klikje, többek között nekem is, de még is mindenki azért csinál különböző portálokat, mert abban bízik, hogy hátha össze hozza a quados „társadalmat”, aztán indulhat az eszmecsere, nagy versenyek találkozók, stb…
Kisebb nagyobb sikerrel működik, kinek hogy…
A különböző portálok nem a megalkotót, hanem a használót kell, hogy szolgálja. A használó, úgy Én is unatkozom, mert napok- hetek telnek el 1-1 hozzászólás között.
Én ez vagyok
Én hiszem, hogy mindenkinek jobb lenne egymást elfogadva, együttműködve csinálni mindezt.
Néhány hasznos TÉMÁT, MENÜT, stb…, összehangolhatnánk, egymásra írányíthatnánk, stb.., tiszteletben tartva a másik érdekeit.
Ha ez sikerülne akkor tényleg lehetne életre szóló kalandokkal, ismeretségekkel, stb… gazdagodni
Akikkel motorozunk nekik nincs mit mesélni mert ott voltak, viszont Nektek akiket nem ismerünk szívesen megosztanánk, Te úgyszintén nekünk…..
Ui.: ezt a levelet minden hasonló portálnak elküldtem
Üdv.: tonik
hát nálam főleg turázásra van,de ha ugy van akkor nem akarom félteni az ugratotol se és hát árba meg kb 100 000 a különbség vagy anyi se egy 2006 os 250 es és egy 2005-ös 400 as között.egy láncszett mien áron van rá kb. és menyit bir?Eddig motoroztam ugyhogy végülis megszoktam a láncnak a gondozását. csak a 600 as tt után kicsinyelném lehet a 250 es trx-et.
hát nekem mind kettő volt és a kardános inkább túrázásra és kisebb ugratásokat is elviseli de ha ott tartasz akkor a kardántengely eltörhet az ugratások miatt a pályát is bírja de nem arra való hiszen egy kezdö quas a trx 250-es a 400-as viszont az jobban bírja az ugratásokat pályára is jobb de túrára is jó csak láncos és azt meg mindig karban kel tartani
vélemények érdekelnének, quad vásárlás elött álok az lenne a kérdésem trx 250 vagy trx 400.meik a jobb nem eröre gondolok az ugyis egyértelmü ,hanem inkább megbizhatoságra.mert a 250 es az kardános,maszivabnak tünik.vagy futomű ienekről mi a vélemény?
Egy laza vasárnapi ebéd utáni gurulás során 3-4óra alatt mentünk 80-100 km-t a szigetközben...
Az jó ha van műszaki rálátásod és a gépesített háttér is megvan a javításhoz, de szar érzés mikor 40 kilóméterre otthontól rohad le a gép, (a kínaiak álltalában nem a blokk hanem fútómű,"váztörés" romlik el, így sokszor még a vontatás sem megoldható! pl: első alsó gömbcsukló)
ha arra van pénzed akkor vegyél kínait, remélem megszereted vele a quadozást, és nem megútálod.... , de ha van rá lehetőséged a fent említett gépek amik bírják a kiképzést már PL:kymco 250 350.000 már találni , vagysuzuki ozark250 450.000 -ért már lehet találni olyat ami sokáig megbízható társad lesz
Kymcot én is árulok egyet amit a fiam használt
Értem én (meg tudom is), hogy a nagy japán márkák minőségben utolérhetetlenek.
Mire használnám én a quad-ot?
- Hétvégenként 1-2 óra játék a közeli erdőkben, 1 hónapban max 2-3 alkalommal
- Esőben nem használnám
- Télen, ha esik egy jó nagy hó, egy kis játék
Egyszer ültem quad-on, egy automata 200cm3 v. 250 cm-es kínain. Iszonyat jó volt, nagyon élveztem.
De sajnos nem mindenki engedheti meg magának, hogy kiadjon 7-800 eFt-ot egy olyan eszközért, amit csak hobbyszinten fog használni, többek között én sem. Ezért gondolkodok kínai-ban. Értelmes tesztet sehol sem találtam, Wexxtor, ill. Zongshen van eladó 250 cm.-es kategóriában elfogadható áron (200-250 eFt).
Szerintetek a tervezett használatra megfelel egy kínai, vagy nem fog örömet okozni, csak szenvedést a sok hiba miatt? (nem gond a szerelgetés, van saját műhelyem, ill. némi hozzáértés is).
Eladó egy honda trx 250-es quad. A quad bal eleje sérült (lengőkarok kellenek bele). A müanyag idom, váz, motor és a quad többi része nem sérült! A quad a bal első futóművével egy fának ütközött, minek következtében a lengőkarok elhajlottak. A 2 lengőkar cseréje után a quad makulátlan és üzemkész. Egyébként keveset használlt! Stilus váltás miatt eladó! Csak komoly érdeklődők keressenek, szállítás megoldható! ez a trx280 ér van fenn de menyi lehet bele a 2 baloldali lengő kar?
minden segitség jol jönne.