Ma fejezem be a Projectet időlegesen mivel még az üléshuzat vissza maradt amúgy a változás iszonyat nagy és egyszerűen nem tudok mit mondani rá olyan a külömbség! Megérte az az 1 hónap szarakodás de nagyon... Üléshuzathoz meg még össze kell kaparni egy 5000 ft t annyiért csinálnak olyat hogy teljesen gyári kinézete lesz.
Most újítom(tam) fel a gépet és így néz ki a két felni! +még kép a direktlégszopóról!
Amúgy remélem tetszeni fog mivel kb 8 óra volt csak a 2 felni megmunkálása (festés, csiszolás, polírozás stb...)
nem szivacs, dörzsi...
Egyébként 2-3ezer forintért lehet kapni direktszűrőt, jó hangja van, csak elég gyakran kell pucolni, de egy igazi motorosnak ez nem probléma
csak majd akka figyelj ha egy kis idö utánn a papir elázik a visszaköpött benzintöl nehogy összerántsa a vákum .de én is probáltam mindenféle szivacsbol levegöszüröt csinálni de egy kis idö utánn a szivacs elkezd széthullani apro darabokban és az nem jo a dugonak mikor berántja ugyhogy elenörizgessed a szivacsot nem e fogyogat...de ezen kivül süti ötlet
Az anyagi helyzetre visszatérve:
Ma nem volt mit csinálnom vécén épp a veteránt olvastam erre meg nézem a papír gurigát bazz ez majdnem olyan mint a cobra karbiának a kivezetése! Lemérem pont 40mm Ezt nekem találták ki! félbevágtam lenyúltam édesanyámtól egy új mosogatódörzsit azt befújtam olajjal (VD 40) beleragasztottam forró műanyaggal. Rá egy megfelelő bilincs ÉÉs kész a házi High Flow Driekt szűrő kb 100 ft ból!:D Képek ma lesznek. Amúgy ma felraktam menet közben még nem próbáltam... De a hangja nagyon jó lett! Pl a fordulatot könnyebben veszi stb... Mi mindenre jó egy WC papír guriga:D és kb 10 perc munka:D
Jólmondod! Nekem nyomatékosabb lett a Masinéria azóta még a tiltást is hallom 12.5-13 nál:D kellene rá valami nagyobb karbi Én maradok az ilyen kis-nagy motoroknál amúgy ma felpattant mögém egy körre egy keményen Simson fanatikus oszt társam (2 személlyel városban 50 essel:D) A videómban (ahol összerakást ecsetelem) ott van az az első meredek domb na ott visszafelé 65 körül 5. ben épphogy 500 at visszaesett a fordulat a végére! Nem hiába lett 2 személyre kitalálva amikor leszállt a haver akkor csak hümmögött:DXD
hát igen tudjuk milyen motorra telik de titkon sztem mindanyian nagyobbra vágyunk de ennek sajnos anyagi vonzata van igy egyenlöre maradunk a kis szöcskéknél... de talán nemsokára tudunk váltani nagyobbra és akkor maxigáz...... ha meg nem akkor csak cobra nekem nem kell semmi más.
mindent átellenöriztem a karbit azt bing re lecseréltem a gyujtásállitás sem segitett és a subert nyit 100%-ban csak a tirisztorra birok gondolni vagy esetleg tekercs?de az alaplapot is kicseréltem és nem változott nem pörög.....neked a kipufogocsere utánn nem pörgött máshogy?egy bizonyos fordulaton nyomatékosabb de lehet hogy ez hatással van a teljes fordulatra....na mindegy várom a babszi gyuszit addig hanyagolom a szörnyet ugyis éjszakás vagyok a héten :-(
Amúgy konzultáltam a tulajával annak a Cobranak aminek a videója fenn van nekem Cobra Vmax néven
motor paraméterei 6 sebesség 60 ccm Parmakit 19mm karbi sportszűrő az óra tényleg 10 et csal fölfelé gyári kerék gyári meghajtó nem gányolt. Ja és elírtam az előbb nem Polini 80 hanem Parmakit 80 :D
Nem találom a videót amúgy most megyek németországba rokonlátogatásra rég nem látott rokonjainkhoz (nekem a keresztanyám) és kérdezték hogy mit kérek gondolom kitaláltátok: Polini 80 membrános hengerszettet főtengellyel!:D:D:D:DNYeehehehhehe:D
És sokkal jobban néz ki mint felújítás elött
Képet ez a kurva sportmotorfórum nem akar felrakni. Rosszul teszi.
Amúgy remélem tetszeni fog mivel kb 8 óra volt csak a 2 felni megmunkálása (festés, csiszolás, polírozás stb...)
Egyébként 2-3ezer forintért lehet kapni direktszűrőt, jó hangja van, csak elég gyakran kell pucolni, de egy igazi motorosnak ez nem probléma
Ma nem volt mit csinálnom vécén épp a veteránt olvastam erre meg nézem a papír gurigát bazz ez majdnem olyan mint a cobra karbiának a kivezetése! Lemérem pont 40mm Ezt nekem találták ki! félbevágtam lenyúltam édesanyámtól egy új mosogatódörzsit azt befújtam olajjal (VD 40) beleragasztottam forró műanyaggal. Rá egy megfelelő bilincs ÉÉs kész a házi High Flow Driekt szűrő kb 100 ft ból!:D Képek ma lesznek. Amúgy ma felraktam menet közben még nem próbáltam... De a hangja nagyon jó lett! Pl a fordulatot könnyebben veszi stb... Mi mindenre jó egy WC papír guriga:D és kb 10 perc munka:D
motor paraméterei 6 sebesség 60 ccm Parmakit 19mm karbi sportszűrő az óra tényleg 10 et csal fölfelé gyári kerék gyári meghajtó nem gányolt. Ja és elírtam az előbb nem Polini 80 hanem Parmakit 80 :D