ÜDv
kérdésem lenne az urakhoz!
a puch cobrán lévő elektronikus gyujtáshoz mi kell még az alaplapon kívűl nekem van hozzá egy motoplatt trafom amire 2kábel megy rá meg a gyertyakábel ki!
egyátalán az kell hozá?
mert a gyujtás az BOSH?!
aksi kell hozzá? nekem egy 1973 as kawasakira lesz rárakva! és a bekötéshez kellene infó esetleg kapcsolási rajz!
A segítséget előre is köszönöm !
De akkor mi okozhatja azt ha hirtelen indulok addig üresben nagyon kiforgott. Szóval indulok kimegy 1 kerékre utána hörög, visszaengedem a gázt 3/4 gáznál (gázkaron mérve) akkor megy. Olyan mintha keveset kapna de ha ráadom a benzint akkor meg egyáltalán nem veszi a fordulatot csak hörög. Lehet rakjam vissza a 80 as fúvókát?
Kuplung megvan minden frankó mostmár. Karbival szarakodok mert rájöttem, hogy nekem túl nagy benne a fúvóka. Eggyel kissebbet raktam bele azzal jól veszi üresben a fordulatot. De sebességben ha lenyelezem lehörög. Súbert állítsak? Gondolom jobban be kell karburálni is. Lui neked milyen fúvókat van az SHL edben?
ha a asziszem 7 felfogatocsavarrol beszélünk akkor az azt a szerepet tölti be hogy a kuplungod ne csusszon ha hidegen nem egyböl kapcsol szét az a sürü olajtol van.valahol van ezekröl a dolgokrol fénykép is de nem igazán találom.
Mert nekem csak úgy érzésre volt az is betekerve. Lehet az okozta hogy hidegen sokszor nem kapcsolt szét? Ha teljesen betekerem bowdenen kell állítani? Anya akármilyenszámvanutána: Nézd meg nincs e nagyon megnyúlva a bowden vagy nincs e túlfeszítve.
Üdv Lui ! A kuplung bovden kiakadt de azt vissza raktam . A hézagoló alátétnek holvan a pontos helye ? A kuplug fedelén van egy kiugró kis nyil szerü valami az jelent valamit hogy hol áljon ? Nekem két tüske volt a kuplung tengelyben egy hosszab és egy kis rövid . Mondjuk a bovden spanoló eléggé kivolt tekerve a blokknál is és fent a kuplung karnál is .
esetleg nem akadt mellé szerelés közben a kuplung bowden hordoja a gyujtás felöl?vagy talán a kuplung kosár hézagoloját tettétek rossz helyre?(ha még benne van)pontosan a helyén van a legutolso fémlamella amivel felfogatod csavarokkal a kuplung házat vagy mit .sok minden okozhatja,a kis kuplung rudak között is lennie kéne egy pici golyonak de ha az hiányozna akkor meg nem is lenne kuplung...enyit tudtam segiteni.
Szia! Ez a moci vagy egy elgányolt monza, vagy egy 77-78-ban gyártott monza-c, ami egy cross verzió volt. Ezt csak a kipuffogójából lehetne eldönteni. A crossnak felhúzott Blendés csöve volt.
Üdvözlet mindenkinek ! Van egy puch cobrám és összerakás után a kuplungom nem csinál semmit rugásra és tolásra sem viszi a főtengelyt . Olyan mintha állandóan csuszna a kuplungja nemtudom milehet vele tudnátok segiteni mitcsináljak vele . Minden segitséget köszönök . További szépnapot mindenkinek !
hi az anyát addig csavard be hogy rá bird rakni a zégert a fötengelyre és utánna addig csavard ki az anyát amig meg nem szorul az anya a zégeren végül is az anyával biztosizod le a 2 darabbol állo zégert.ennek az egésznek csak az a szerepe ha beáll a moci nagy sebességnél ne blokkoljon le a hátsokerék hanem kattogjon át és verje szét a deklit jelezve hogy baj van!
kérdésem lenne az urakhoz!
a puch cobrán lévő elektronikus gyujtáshoz mi kell még az alaplapon kívűl nekem van hozzá egy motoplatt trafom amire 2kábel megy rá meg a gyertyakábel ki!
egyátalán az kell hozá?
mert a gyujtás az BOSH?!
aksi kell hozzá? nekem egy 1973 as kawasakira lesz rárakva! és a bekötéshez kellene infó esetleg kapcsolási rajz!
A segítséget előre is köszönöm !