Üdvözlet puchosok! Kérdésem lenne mi a pontos beálitása a kalbulátornak (bing) . Nemlenne valakinek szivató rész ehez a tipushöz az enyémen ugyanis sajnos szegből van csinálva igy vettem . Nemtudom belül a karbin a szivatónál három furat van éshogy ebből hányat kell a szivatónak lezárni.
Szóval akkor hogyan lehetne megoldani, hogy nekem is legyen Cobrara babetta gyújtás? (Csináltatni itt nem lehet az összes esztergányos a közelben bunkó iigen próbáltam alkohollal is ösztökélni őket:D)
szia boschez a száma 121703178
hátulján van rajt
alatta 1
ezen nem csillagalakban vannak a tekercsak hanem párhuzamosak egymással!sajna kipu témában nem nagyon tudok segíteni
de majd kitalálunk valamit
Magyarul Bosch tilisztoros,vagy SEWE,vagy motoplat,bár az kizárt ?dobok egy képet a trafomról,estefele..érdekel csere is,l,250es KTMre kipufogó, vagy amiből megoldható..
Szia
Hát őszíntén szólva lehet h egyszerűbb lett volna a babetta, de sajna nem volt! ez meg volt meg aszthittem h az a trafó amim van ahoz való! de sajna nem
ugyhogy akinek van bosch trafója és kellene neki valamilyen cobra alkatrész akkor szívesen cserélek !
jo kis hobbigép!amit mondani tudok az az hogy a te gyujtotrafodban nincs benne az elektronika ezt onnan a rajzokrol is megláthatod amiket betettem 3 vezeték kell 1-v 2-jel 3-leállitás de ha egyszerübb neked szerezni egy bosch trafot mint egy babszi guszit akkor jo (ezzel nem azt akarom sugalni hogy van egy felesleges tranzimos komplett babetta gyujtásom mindennel ) amugy a videoim között van cobrán babszi gyujtásrol vidi miért raktam a gyári gyujtás helyett szerinted babettáét? nézd meg.
üdv:lui
Szia
sajna nem volt babetta gyujtás csak ez !
meg már rá is esztergáltattam a főtengelyre
meg a babettának kicsi a sulya és elmegy a nyomaték
meg még igy is kissebb a gyárinál!
Amúgy a Derbi Rabasamon is egy ilyen Motoplat gyújtás volt. És érdekes hogy az állórészről csak 2 drót jött és ment a világítás, óra és gyújtás is. Amúgy a tirisztor szerintem abban a trafó műanyagöntvényében van. Mert amikor szétszedtem a Rabasat akkor nem találtam más gyújtásalkatrészt.
szerintem az a gyujtotrafo nagyon hasonlit a verhovináéra de a bosch-ban még van egy elektronika is ha azt le birod gyártani a trafo elé akkor jo lehet hozzá de ebben az állapotban nem.a dogo meg a henger jol néz ki bevállanám de sajna nem tudok érte semmi értelmeset adni (esetleg tanácsot) a motorra tegyél babetta gyujtást sokkal jobb szerintem legalábbis én is gyártottam a puch-ra és ég és föld a külömbség (akkor az enyém a henger? ) de bocs ha beleavatkoztam a bizniszetekbe üdv:lui
Én Jákon lakom !
és te?
ha ijen kell a cobrára akkor kellene
az álórészről nem tudsz dobni fényképet ?
mert a nem érkezett vissza az én gépem !
hátulján van rajt
alatta 1
ezen nem csillagalakban vannak a tekercsak hanem párhuzamosak egymással!sajna kipu témában nem nagyon tudok segíteni
de majd kitalálunk valamit
Hát őszíntén szólva lehet h egyszerűbb lett volna a babetta, de sajna nem volt! ez meg volt meg aszthittem h az a trafó amim van ahoz való! de sajna nem
ugyhogy akinek van bosch trafója és kellene neki valamilyen cobra alkatrész akkor szívesen cserélek !
üdv:lui
1973 as és a megszakítós gyujtása széthullott
sajna nem volt babetta gyujtás csak ez !
meg már rá is esztergáltattam a főtengelyre
meg a babettának kicsi a sulya és elmegy a nyomaték
meg még igy is kissebb a gyárinál!