Valamihez kezdeni kell, mert még egy hónapig ezzel a hóval kell együttélni.
Tegnap az a gokartpálya eleinte fasza volt, amig le nem motoroztuk a vastag havat rólla, de alatta már csak az a rücskös jég volt, tuti zakó bütykössel menni rajta. A végefele már csak ugy tudtam menni , h a kanyarok külső ívére összegyült hófalnak támasztottam mindkét kereket. Persze az ivváltásoknál ugyis ott volt a bukta lehetősége.
Megmondom a napokban , h mi a tapasztalat, aszt tőllem mehetünk mindenhova.
Olyasmit szeretnék csinálni gyorsba , mint a tied, csak nem 8as hatlapu fejjel, hanem vmi kisebb volna jó, h ne kelljen flexelni.
Ha kell a guma van 3 vacsiuj, válogatni sem kell, neked odaadom óccsón ,
Nah, drakulálok neki
holnap veszek csavart a gumiba és ha megcsavaroztam kimegyek a fagyos gokartpályára megtesztelni, remélem legközelebb simán lehagyom mindőtöket
Hy én is nézegettem azt az oldalt jó cuccokat rendeltél szelep rugó olajhűthöz kábel és a 3dik vasdarab az mi ha szabad kérdezni meg hogy fizettél előre kártyáról?
Imu van egy komplett blokkom abba a seggrakétába amit a fiadnak vettél persze 1 kicsit spécizve ha gondolod valami értelmes dologra elcserélhetjük ,én már itt rakosgatom 1 éve
ez egy nagyon specifikált motor a claudio tervezte és csinálta!Én voltam az első ember aki tesztelte motocross pit pályán!Komoly!supermotóra lett csinálva mert ott engedélyezett a vízhűtés!durvábban gyorsult mint az rmz 250em........
fotó itt van azoknak akik hitetlenek!mert a magyar már csak ilyen ha nem mellékelem ,mindjárt irják hogy kamu...:
Tegnap az a gokartpálya eleinte fasza volt, amig le nem motoroztuk a vastag havat rólla, de alatta már csak az a rücskös jég volt, tuti zakó bütykössel menni rajta. A végefele már csak ugy tudtam menni , h a kanyarok külső ívére összegyült hófalnak támasztottam mindkét kereket. Persze az ivváltásoknál ugyis ott volt a bukta lehetősége.
Megmondom a napokban , h mi a tapasztalat, aszt tőllem mehetünk mindenhova.