lefele miért nem törekedik senki?én direkt leéltem az astrat így a gyári 60 ló helyett csak 40et tud,és azóta kevesebbet eszik
nameg ezek után átülni a másikba maga a megváltás
de tényleg,volt már aki csökkentett a gyári turbónyomáson egy modernebb autóban?
kakucson nem lesz még1 olyan könnyű gépem (főleg túrakormánnyal)
pedig a mostaniak is játék súlyban vannak még,de nem biztos hogy hozom azt az időt mint a gs-sel
az a baj nincs olyan hogy te vagy a legerősebb.pedig neki már nem kell sokat izgulnia,de mégis összefuthat még olyannal akinek nagyobb turbonyomásra van állítva a gép
a motort az egekig felhúzom,az autót meg a lehető legkisebb teljesítményre leépítem,és utána megmondom melyik a nagyobb feeling
nameg ezek után átülni a másikba maga a megváltás
de tényleg,volt már aki csökkentett a gyári turbónyomáson egy modernebb autóban?
pedig a mostaniak is játék súlyban vannak még,de nem biztos hogy hozom azt az időt mint a gs-sel
http://youtu.be/OVWUiXqDcdw