Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

te is mérsz?
2021 MÁJUSBAN MEGNYITOTTAM A SAJÁT SZERVIZEM!!!
Erről egy kis szösszenet:
https://motocat.wordpress.com/.../pink-motorkerekpar.../
Szolgáltatásaim:
-Benzinátfolyás mérés - AC pumpa teszt- az egyetlen szerviz jelenleg, ahol van ilyen, mivel az alkalmazást is én fejlesztem!!!! Hamarosan elérhető más szervizek számára is az eszköz.
-Vázmérés - Használt motor vásárlása után tipikusan hasznos információ, valamint baleset után.
-Egyedi általam írt mobilalkalmazás, ahol az ügyfél realtime nyomon követheti a motor állapotát-többek között. E mellé készül egy saját website is, ahol hasznos cikkek lesznek, ill maga a nyilvántartás, munkalap. 🙂 - Fejlesztés alatt.
-Fékpadi mérés / teljesítménymérés
-Ultrahangos tisztítás
-Injektor fúvóka tisztítás, fúvóka tesztelés
-Műszaki vizsgára felkészítés, műszaki vizsgáztatás
-Gumizás, centrírozás- csak nagyszerviz mellett
-Töltésrendszer diagnosztika, oszcilloszkópos vizsgálatok - ez eddig is volt de szeretnék vele többet foglalkozni, mivel van hozzá egy nagyon jó diagnosztikai eszközöm, ami szintén saját fejlesztésünk
-Motorkerékpár kábelköteg javítások, elektromos hibák feltárása, javítása
-Motorkerékpár diagnosztika - Munkalappal együtt nyomtatva, aláírva veszed át
-Hibakód olvasás, programozás
-Blokkfelújítás: hengerfej, henger, váltó stb.
-Hajtáslánc, vezérműlánc csere
-Fokozatkijelző, féklámpa villogtató, gyorsváltó és egyéb tuning eszközök beépítése
-Generátor tekercseltetés, felújítás
-Karburátorsor felújítás (tengelyek, pillangószelepek, stb)
-Motorkozmetika - szervizelés mellé ajándék
-Balesetes motor helyreállítása (teljes újraépítés)
-Szelephézag ellenőrzés, állítás
-Karburátorsor tisztítás, felújítás, beállítás, szinkron
-Injektor tisztítás, tesztelés, injektorsor tisztítás, szinkron
-Felni görgőzés
ZZR 400- 500- 600 motorokhoz 5 éves gyűjteményem van alkatrészek terén, így azonnal tudok cserélni, tesztelni szinte bármit.
Emellett a CBR600F, RR és GSX-R 750, Fazer600, Hornet600, CBF600 , DL650, valamint Hayabusa vonal lett a szerviz fő területe.
Egyéb tudnivalók: 400 köbcentinél kisebb és 1400 köbcentinél nagyobb motorkerékpárokat nem fogadok. Külsős alkatrészeket, kenőanyagokat a motorkerékpár mellé nem fogadok. Robogókat, cross motorokat nem szerelek. Csak japán típusok!
Minőségi képek a szerviz folyamatáról, utána szép tájban a motorról is tesztelés alatt.
Német és szlovák rendszámos motoroknak akció 2023. Februártól: 90 ezer Ft kedvezmény nagyszerviz mellé!
Egyéb kérdések, igények esetén keress bátran: Ecsegi Szandra,
‼️ Infó: Bármilyen kérdés bármiben, fejlesztés, motorszerelés, segítség, alkatrészek, eszközök, időpont foglalás, események BÁRMI.
info@pinkmotorbikeservice.com
‼️ Motorkerékpár szerelés, szerviz: Bent lévő gépek.
szerviz@pinkmotorbikeservice.com
‼️ Fejlesztés, projektek, programozás, programozás oktatás
development@pinkmotorbikeservice.com
Várlak szeretettel az újonnan épülő, folyamatosan bővülő, saját szervizemben: Esztergom, Dorogi út 5-7.
BEMUTATKOZÁS:
Motorszerelőként:
https://motocat.wordpress.com/ecsegiszandra.../
Mérnökként:
https://dotnetcicablog.wordpress.com/mernok-informatika.../
Partnerek:
Prop-Tech
Motoralkatresz.eu
Oem-parts
Kevin motorkozmetika
R17
HP motor
Karasna
KunMotor’s
Soltvart Kft.
Maróti Kft.
MAMI
Unix
huu van baj, jön a tavasz... 🤣
Szia, kicsit elmaradtam... ketten megyünk, ha az Isten is úgy akarja.
Csajos SV, tegnap hazament ő is 🙂
😍
Azért egy csipkés neccruha néha jó, ha befigyel. 🤗
Az jobb ha nincs is 😁
Nálam olyan, mint az alsónemű 🤗
Ezzel én is így vagyok. Azt gondolom, hogy a motorozás egy olyan műfaj ami több mint hobbi. Ha valaki a kedvenc időtöltésének eszközét nem becsüli annyira hogy tiszta legyen akkor az az ember az életben is egy trehány megbízhatatlan ember.
mennyien mennétek?
Minimum négy.. Első nap Bled, második Rijeka-Trieszt valahol, azután Senj vagy le a hídig, utolsó vissza.
Ha öt, akkor Dalmáciában valahol kis döglés a parton. Én Lukovo-t mindenképp meg akarom nézni MEGINT.

https://goo.gl/maps/9UQgaWzLe3wAsqet5
Engem is érdekelne, hány naposra tervezitek, mi hogy? Én is megyek Poprad, Senj szokás szerint.
Tervezem a nyári kirándulást, Bled, Vrsic, Bovec, Trieszt, Rijeka, Senj, Starigrad útvonal, onnét meg valahogyan haza. Az időpont még nincs eldöntve, a haver katona és valami készenléti egységben van, a fene tudja, mit hoz a nyár.
Egy-két hazai karika, vagy egy Bajoroszági, mert van ott egy rokon, de az csak utolsó utáni lehetőségként.
Én semmikor nem tűrném, ha koszos a gép, de tudjuk, nem vagyunk egyformák.

Nálad mizu?
nekem lesülne a képemről a bőr, ha mocskosan vinném. Az, hogy egy használatban lévő gép nem olyan mint egy szalonból kitolt, az egy dolog. De az, hogy fél órás melóra ne lenne ideje... Habár, ahhoz kéne egy lap, folyamatos foglalkozás a járgánnyal.
Én szerelés előtt is takarítok, közben is, utána is, amikor összerakok minden patyolattisztára. Sztem ez lenne az alap. 🤗
Itt is szokás szerint, bent van 20-on gép, elég kemény a helyzet, rengeteg a munka, alakul szépen a mennyezet, ma megvolt az eső iskolai nap is. 🤗
Amikor járművet vettem, egy kivételével vagy új vagy magánembertől. A környezet sokat elárul a gazdáról. És ha nem is csak szemmel, kiindulásnak mindenképpen megfelelő. Ki a tököm venne még egy "korának megfelelő" állapotban lévő járgányt egy cigánytól, aki a tyúkólból tolja elő azt?
megnö a bizalom, ha a gep szep tiszta apolt, ugyanis az emberiseg a szemevel vesz ( vasarol )
Na, ez az egyik, amiért nem lennék szerelő, még ha lenne is tehetségem hozzá, a más járművének a takarítása. Ezért látok különlegességet a szerelőkben.
Teltház...meg néhány 400as....zxr fzr-rr
Gratulálok