Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó, azért ezt eddig is tudtuk. 🤔 🤓
Szuper előre megyünk nem hátra
Srácok!! 🙀

Ritka rossz állapotban volt a Cbf600(fekete) első futóműve. 😾

De már szép, és jó. 😻

Az elmúlt pár hónapban futómű projekt hegyén - hátán. Nagyon összegyűltek ezek a melók is. Már csak 5 van ...(egyelőre) 😹 🍭
Összehasonlító kép, ill vannak adatok is, kinek melyik a jobb, szavazásra pl jópofa 🤗
Beteg vagy? 😷 😃
Remélem nem venni akarja valamelyiket. 😂
Mi a töprengés tárgya?
Speciális krémek, ruházat, gumi, kiegészítők. Ez már művészet. 😇
Ez azért meredek 😊
Hogy nem fagysz le a motorról?!
Na, menjünk mán'! 😁
Valóban nem kell hozzá sok 😀

Rengeteg ilyen eset van, hogy nem éri meg megcsinálni, de kötődnek hozzá, ismerős körök ezek nekem is. Nem mindenki csak egy tárgynak , eszköznek tekinti a gépeket. 😚
Így van, de lehet építeni újra. 🤗
Nem azt mondtam hogy nem kell megcsinálni
A gazdája mást lát, mert azért javíttatja meg.
Gondolom.
Idős motornál sajnos könnyen elérhető a gtk határa.
Szundi bundi ☺️
Ez gazdasági totálkár
Sziasztok,
mint már azt sokszor jeleztem:

alsó határérték: 400 ccm, mint pl ZZR 400
felső határérték: 1300 ccm, pl Hayabusa

Ettől kisebbel és nagyobbal nem foglalkozom, valamint cross motorokkal és robogókkal sem!!!!
Megérkezett a TDM 850 is a napokban. Lesz vele némi munka.... 🤐
Csak nem? 😃