Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt a képet nagyon eltalálta az a Fiú!
Jó,mondjuk nem volt nehéz dolga!
ez igaz vóót cimbi!
Nem jár szebben a blokkja mint egy hondának abban azért egyetértünk!
Ja a 954 rr meg még ritka is
(9-es)-stb.,stb.,stb.,stb.,stb.!
Nekem nyáron is ez volt az elhatározásom, hogy zx9r, nagyon tetszik a 2004es zx6 is, illetve honda közül a 954rr is jó bár azt mondják injektor hibádzik, a 900rr is nagyon tetszik csak régebbi már, yamahát nem veszek, suzuki is tetszik meg minden, de nincs tapasztalatom vele... de abból is a 2002-2003as tetszik...
Ha úgy nézzük!
De most nem úgy nézzük!
abban azért megegyezhetünk, ha a 4 japán márkát nézzük mindegyik képviseli magát szinte minden kategóriában, és ha úgy nézzük őket akkor különbség köztük minimális
erősebb? a kawa 10 éves fjlesztésű blokkja lenyomja a harmatos konkurenciát
gipszes még a kezed?
mért nem iditottad be könyeb lett volna
a plázában
zx-r, 9363, holvannak a csajok ?
szega mindenkinek, végre sikerűlt kitolnom ma a mocit. penge volt.
Honda drágább, és a 9es nagyon kényelmes.
és miért kawasakit? azért mert az tetszik ! nincs szinte semmi különbség ezek között a motorok között ! kivéve hogy a Hondák erősebbek és megbízhatóbbak !
Nekem nincs semmi bajom a Hondával, főleg nem az enyémmel, csak nem akarom idő előtt kinyírni a motort, mégiscsak 80le körül tud, és az erő most ide kell. Nem zárkozok el egy 636ostól se, de inkább 9est vennék és mindenképp Kawasakit.
akik tudnak azoknak tudni kell jó prototipust is csinálni ! és sok technika köszön onnan vissza az utakon ezt mindenki tudja...
teljesen más költségvetés stb... a hondának több zseton van oda a sok áramfejlesztőből, meg fűkaszából
azok prototípusok, ne keverjük....
a kawa hányszor is lett VB a KIRÁLY kategóriában ?

na most legyen nagy a szátok ződek