Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kb akkorra monta az ember!
Te vagy a pöstiembör nem e?
az első az olyan könnyebb fajta
ha jövőhét péntekre összeszedem a zsét a többiektől az ok...
most akkor hogy lesz az üzlet tényleg én mennyek a cuccér, vagy csak humorizáltál...
2őt 3at bevállalok! A többit csak a következő napokban!
sok erőt az egészhez holnao nemigen kell dolgozni menni utána
No akkor én nekilátok!
ott van a szeren mi
csak végig kell próbálgatni
nem pálya nem tuning csak snassz felújítás lenne!
nem még nem izzadtam bele
No akkó má büdös?
Kibaszott kotta!
ma teszteltem az új csizmát is
azon is nem volt egyszerő majd lesel ha meglátod
A mz-n?
beálítottam a szelephézagokat
ha pályán akarsz menni először sima 250-el tanulj meg lendületből menni ha még nem tudsz ráérsz utána tuningolni mert ha megtanulsz a gyengébbel utána tényleg gyors lehetsz az erősebbel
Há akkó mivel üssük el a időt?
Nekem még válaszlevél sem gyütt! Hát akkó te mé lázadozol?
ilyen mz 250 es dugó kell nekem!
ebbe a gépbe ez kawa f11 73 as a dugó ugyan az mint az etz csak 8 9 mm t le kell venni az aljából! azért keresek valami frankó! a bertával az a baj h nagyon nehéz meg kilincs meg kanál.......
no mi ez a nagy csend
jöjjünk csak le a zanimal oldalakról
ez a reggelés nem egyszerű
a válaszlevél full angolul van azt meg nem nagyon értem
hogyan tovább