1. A karburátorban kicserélték a fúvókákat, vagy el vannak tömődve.
- szedd szét, pucold ki, mert a fojtás egyik motornak sem tesz jót! Egy biciklipumpa sokat segít nomeg WD40 majd saját benzine(95ös).
2. A szelepek szorulnak.
3. A motort újra kell gyűrüzni, ezt általában a henger polírozásával együtt szokták, de ha már nagyon gány, akkor felfúrják, majd kap egy kopóréteget...jobb helyeken.
4. A kipufogó rendszered fojt akkorát, hogy nem megy jobban.
5. A keverék (üzemanyag+levegő) nem jó arányban van.
6. A legabszurdabb, hogy 50 cc-hez van felszerelve egy 80as fedél...kompatibilisek.
7. Váltó?
Ha túlvagy rajta menj és vegyél téli gumit, mert hamarabb úgysem tudod befejezni...
Köszi! Rákattintottam a linkre de bejött egy oldal, ott hasznost nem nagyon találtam. Nekem inkább saját vélemények, javaslatok, kellenének tőletek motorosoktól, a gyakorlatból. Ti vagytok a profik!
Sziasztok!
Mi a véleményetek a Malaguti Centro-ról? Találtam egy nagyon szépet, nagyon egybe van, jól megy. Hol helyezkedik el a robogok világában, könnyű e szervizelni, alkatrész kapható hozzá olcsón?
Nem buktak vele..... csak már agyon nyúzott volt.... és a srác motor építő akié minden új benne és nem összefaragott vacak... az új ára 450 körül és csak 50es és nagyon gyári... Ez 70es rendes kipufogó rendszerrel rendesen behangolva ahogyan kell.....
Hát biztos jó de miért ilyen olcsó??? Hát ha csut gyári lene akkkor érne kb ennyit. Hát menne van egy csomó tuning. Biztos buktak is már vele mert új a festése. Hát nem tul biztató.
csa 50 es cagiva primám van ha valaki tudna elado kormányfejet tudjátok ami osszefogja a telokat aluminim na ha van valakinek elado surgosen szoljon mert nagyon kell email:rednaa@citromail.hu ne ide irj mert elfelejtem megnézni ugyhogy a citromailra elore is kossz!
Ilyesmi kéne mint ami ebben a motorban van,csak 50-es és nem vízhűtéses.Elnézést de ennél jobb képet nem találtam a blokról,remélem így is látható valamennyire.
Üdvözlet mindenkinek!Engem még mindig egy KTM SACHS 50-es blokk érdekelne egyben, vagy szétszedve is jó!(nem tul drága áron).Akinek esetleg akad,az írjon ide és én majd hívom!Előre is köszönet!
hali nekem van egy sachs 50 sw blokkom. karbival, mindennel... igaz egy felújítás ráférne, ezt most eszközölöm rajta, plusz a sachs 50 s-en is:) ez utóbbi egy ktm comet gp 50 típusú szörnybe való:)
sőt egy sachs 50/3-as blokkom is van. betekerős. olyan kompresszió van benne, hogy alig lehet átfordítani:)
begyűjtöttem az utóbbi időben sokmindent:)
Szevasztok!Ha valaki tud most segítsen!Nekem van egy KTM RL50-esem,és ehez keresek egy SACHS 50-es blokkot olcsón!Egyben,vagy darabokban is jó!Előre is köszönöm a segítségeteket!Egyébként ilyen tipusú csak 50-es be.
senkinek nem tetszenek a Német járgányok?
Nem 80as lesz a mocin...egyenlőre.
Bár még így is várat magára a dolog.
Most épp spoilert vadászok, valszeg drága lesz...28e HUF
Eszembe jutott még, ha az első légterelő spoiler legyártásában jártas műanyagost tudtok, BP-n vagy 30 km vonzáskörzetben, akkor ne habozzatok megosztani
A dolognak több oka is lehet.
1. A karburátorban kicserélték a fúvókákat, vagy el vannak tömődve.
- szedd szét, pucold ki, mert a fojtás egyik motornak sem tesz jót! Egy biciklipumpa sokat segít nomeg WD40 majd saját benzine(95ös).
2. A szelepek szorulnak.
3. A motort újra kell gyűrüzni, ezt általában a henger polírozásával együtt szokták, de ha már nagyon gány, akkor felfúrják, majd kap egy kopóréteget...jobb helyeken.
4. A kipufogó rendszered fojt akkorát, hogy nem megy jobban.
5. A keverék (üzemanyag+levegő) nem jó arányban van.
6. A legabszurdabb, hogy 50 cc-hez van felszerelve egy 80as fedél...kompatibilisek.
7. Váltó?
Ha túlvagy rajta menj és vegyél téli gumit, mert hamarabb úgysem tudod befejezni...
Üdvöt!