Azt szeretném kérdezni, hogy nagyságrendileg mennyibe kerül egy 125 ös motor vásárlása és fenntartása. A motor mondjuk 170 000 volt és nincs rendszáma. Ilyenkor gondolom kell neki valamelyik hivatalból rendszámot szerezni, biztosítást kötni, adót befizetni, műszaki vizsga, esetleg zöld kártya is ? Ezek közül mit kell évente, mit kell egyszer csinálni és teljesítmény alapján kell-e őket fizetni, továbba az örök kérdés: mennyi az annyi?
Eladó a pöcö nörösöm 420 ért vihetitek rendszámos dugócsere megvolt benn szép állapot jó fogyasztás. Az árba beletartozik egy mágneses tanktáska belefér egy komplett bukó.
Hello.
Köszönöm a választ, nekem 1 éve van meg de már rózsaszín:S Holnap már viszem is a festőhöz, nekem 30ezret mondtak árajánlatként, de akkor jól tippeltem. Nekem is a spéci alapozó miatt mondták, h drágább lesz, mint az "átlag". (2 réteg metálpiros, 2 réteg lakk, polírozás)
en azert dontottem a festes mellett, mert a motor vasarlas elott 2 es fel evet allt a kereskedonel, az idomok kifakultak. a teljes fenyezes 20e-be kerult. az elso es a hatso sarvedot feketere fujattam, a 4 oldalidomot, 2 kezvedot es a polisport fejidomot pedig pirosra. festes elott felcsiszoltak oket es valami specko anyagot vittek fel, mert amugy nem tapadna meg a festek az elemeken. a festes utan jott a lakkozas majd polir. nem pattog le a festek, csak a karcolas latszik meg rajta. a melot profi fenyezo csinalta debrecenben, nagyon jo munkat vegzett szerintem.
Szerintem az RS hosszútávon is jobb mint a virago, kivéve ha nem tájnézésre kell a motor. Persze ha nem vagy kényes mert ugye az RS-en a kényelem az olyan 10/3-as mondjuk, gondolom a virago meg olyan mint egy fotel. DE hosszútávon az RS utazója lazán 120-130 de 90-el is lehet mászkálni vele. A virago-t anniyra nem ismerem de a csopper felépítése miatt gondolom 90 fölött már nem is nagyon lehet biztonságos sőt lehet hoyg 90 fölött már nem is megy egy 125ös csopper. Te döntsd el, ha nem akarsz sietni akkor csopper, ha meg akarsz relatíven gyorsan is menni akkor RS de arról ne feledkezz meg hogy a fogyasztása 6 liter kb és minőségi olajat igényel különben hamar szétmegy. Bár érdekes a megközelítésed hoyg vagy csopper vagy bokorugró vagy speed tök nem is hasonlítanak egymásra
Először is azt döntsd el, hol akarod használni. Az RX terepen tud igazán kibontakozni, aszfaltos útra annyira nem alkalmas, pláne nem terepgumikkal. Az RS rövidtávon, lakott területek közt nyerő, de hosszútávú utazásra annyira nem. A Yamaha Virgo viszont pont hosszútávon éri meg, de városban furikázásra sem rossz. Tehát ha többet akarsz földúton-terepen motorozni, mint aszflaton, akkor RX; ha városban akarsz vele menni, akkor RS; ha hosszú távon, akkor Virgo.
Sziasztok!
Szombaton aug.29-én Visegrádra szervezek közös gurulást "kismotorosok" részére (kb 70-90km/h-s tempó).
Találkozási pont: 5-ös főúton Pest felé haladva Alsónémedi előtti körforgalom, benzinkút.
e-mail: to.norbert@freemail.hu msn: norb16@c2.hu
Gyertek minél többen!
Széles utat:)
Sziasztok!
1989es évjáratú,125ös Honda MTX-R II generálozása előtt állok.
Érdeklődni szeretnék,hogy hol találhatok hozzá alkatrészeket-újat.
Szükségem van:dugó,gyűrű,hajtókar,hajtókar csapágy,tűgörgők,csapszegek,főtengelycsapágy és szimmering és tömítés készlet.
Magyarul hajtókar felújítószett,dugattyúszett és amiket illik cserélni ilyenkor(csapágyak stb.)
Sziasztok! Nagy dilemmában szenvedek. Nem tudom eldönteni h milyen kategóriájú motort vegyek. Kizárólag a 125-ös kategória érdekel(jogsi...). A nagy gondom az, hogy vegyes használatra kéne, városban és túrázásra. Nem tudom eldönteni, h most endúrót, speed motort vagy choppert vegyek. Felmerült 3típus is: Aprilia rx125, Aprilia rs125(az új) és a Yamaha Virago125. A szívem leginkább az rs-hez húz, csak hát nem tudom h mennyire lehet azt városban használni. A chopper az tudom h eléggé macera városban. Az endurónak meg úgy a kinézete nem áll annyira közel hozzám.
Ha tudtok ötlettel vagy tanáccsal szolgálni, akkor kérem segítsetek.
sziasztok!
halottam hogy az ilyen 2T (125) motorokat öblögetni kell.
az lenne a kérdésem, hogy az öblögetés pontosabban mit jelent mire szolgál és, hogy kell csinálni?
Azt szeretném kérdezni, hogy nagyságrendileg mennyibe kerül egy 125 ös motor vásárlása és fenntartása. A motor mondjuk 170 000 volt és nincs rendszáma. Ilyenkor gondolom kell neki valamelyik hivatalból rendszámot szerezni, biztosítást kötni, adót befizetni, műszaki vizsga, esetleg zöld kártya is ? Ezek közül mit kell évente, mit kell egyszer csinálni és teljesítmény alapján kell-e őket fizetni, továbba az örök kérdés: mennyi az annyi?
Előre is köszönöm válaszaitokat.