Ezt innen megmondani, hogy neked miért narancsos...
Első réteged legyen inkább csak "ködölés", vársz 10 percet aztán megfújod rendesen. Ha narancsos lesz így is, akkor mittomén... Polírozd ki, ahogy mások is szokták.
narancs lehet azért, mert pl.:
Rossz a hígítás,
rossz a nyomás
rossz az alapfelület
rosszul fújsz
rossz a hőmérséklet / páratartalom
gyenge minőségű az anyag.
Heló!
Az mitől lehet, hogy narancsos lesz a fényezés? Első réteget ráfújom az szép egyenletes utána ráfújok még egy réteget az már tiszta narancsbőr lesz. Kompresszorral fújjuk.
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy kawa ZZR idomait mennyibe kerülne átfújni egy teljesen más színre? Most kék piros és szép kawa zöldre akarnám (nem metál). Számít az, hogy nem a mostani színre szeretném hanem egy teljesen másra? Előkészítésben van változás? Nameg a felniket is porfesteni kéne akkor már, mondjuk egyszerű feketére. Az is most kék színű. A vázat nem szintereztetném mert a f@szomnak van kedve kikapni a blokkot. Szal ez így mindent összevetve mennyibe kerülne szerintetek?
Porfestés más néven. Műanyag szerű anyagot sütnek rá.
Ha már ezt megsérted rajta, akkor összehajtogatod a vázat...
Nemtudom. Nekem 5 volt a két felni...
Ja értelek. De ha megsérül, nem lehet javítani úgy tudom. Még is milyen árra számíthatok?
Utána nézek mi ez a színterezés pontosabban, mert eddig csak a szót hallottam.
Egyenlőre elméletben lenne szó arról, hogy alu ötvözet(?) motor vázat, hogyan és milyen festékkel szokás lefesteni? Fontos lenne, hogy tartós maradjon, ne kopjon le. Házilag kivitelezésre van lehetőség? Nyilván nem ecsetes festegetésről lenne szó
A felület sosem volt festve, gyárilag "fém színű". Szeretném feketére festeni, milyen lehetőségek vannak?
Hát ez nem ilyen egyszerű... sok mindentől függ.Festékmárkától, milyen a szín, mennyire takar, milyen rétegvastagság a cél, milyen pisztolyt használsz (HVLP/RP) milyen ügyesen fújsz stb. Van aki lakkozáskor 3,5 decit használ el egy komplett idomos motorra, van aki meg simán ráborít fél litert.Egyébként sem tudom mekkora egy mito, sosem láttam testközelből. Autóknál is, nem csak mérettől függ. Van aki megfújja 3 literből azt, amit a másik 4-ből. Ha soknak tűnik az anyag, ne keverd be egyből az egészet. Ennyi. Ha marad bekeveretlenül, sokáig használható marad. Jó lesz az, ha felborítod a gépsast, színkód sem kell . Műanyag alapozó nem egy veszélyes összeg, szerintem. Átlagban valahol 1000/dl lehet. Talán spray formában is találsz 1500-2000 Ft-ért. Hiába írom, hogy pl itt 1 deci bázisfesték 2800, lehet ugyanez az ország másik felén csak 1800-2000.
Múltkor vettem náluk 1 deci 2k-s fekete festéket 2000 forintért azt mondták keverjem be az egészet mert elfog fogyni bekevertem és fél decit se használtam el a többivel meg nem tudtam mit csinálni. olyan 2 deci elég az egész motorra? Azért kérdezem mert nem akarom, hogy megint megmaradjon.
Pontosan nem tudom, de nem literekről beszélünk, hanem decikről. Interneten rákeresel látni fogod milyen árban mozog, márkától bolttól függ. Várd meg míg kinyit a festékbolt, ők tudják milyen anyagot árulnak, és abból mennyi kell neked.
Szerinted hány deci alapozó kell rá? egy cagiva mitorol van szó. Menyibe kerül 1 deci alapozó? Most mentem egy kört megvenni az alapozót de zárva van pénteken a festékbolt.
Télvíz idején lenne egy kis festegetni való a motoromon, ehhez keresnék ügyes kezű airbrush művészt Szeged közelében.
Ha esetleg valakinek van az ismeretségében az elérhetőségét nagyon megköszönném.
Üdv.
Ez attól is függ milyen szint akarsz meg hogy sima unit vagy metált bár gondolom simát meg hogy lakkozni kell e meg hogy milyen márkájú festék stb..
Otthon ne állj neki gondolom nincs rendes felszerelésed meg pormentes hely stb...
Arra lennék kíváncsi hogy mennyibe kerülne az alábbi cuccok lefestése..
-Hátsó villa
-Fék nyereg elől-hátul
-2 dekni
-lábtartó mind a kettő
-Hátsó csomagtartó
Talán még a váz..
Házilag érdemes neki állni?
Értem.
Gondolom a vastagot a karcok mélységére írtad...
Ha a karcok nem mélyek és nem volt sokszor már polírozva amit kétlek akkor nem lesz vele gond..
Üdv.
A kép nem adja vissza a karcok mélységét viszont ha a karcok nem mélyek és van még a bevonatnak rétegvastagsága akkor nagy esély van rá hogy jó lesz...
Első réteged legyen inkább csak "ködölés", vársz 10 percet aztán megfújod rendesen. Ha narancsos lesz így is, akkor mittomén... Polírozd ki, ahogy mások is szokták.
Rossz a hígítás,
rossz a nyomás
rossz az alapfelület
rosszul fújsz
rossz a hőmérséklet / páratartalom
gyenge minőségű az anyag.
Válogass...
Az mitől lehet, hogy narancsos lesz a fényezés? Első réteget ráfújom az szép egyenletes utána ráfújok még egy réteget az már tiszta narancsbőr lesz. Kompresszorral fújjuk.
Ha már ezt megsérted rajta, akkor összehajtogatod a vázat...
Nemtudom. Nekem 5 volt a két felni...
Utána nézek mi ez a színterezés pontosabban, mert eddig csak a szót hallottam.
Egyenlőre elméletben lenne szó arról, hogy alu ötvözet(?) motor vázat, hogyan és milyen festékkel szokás lefesteni? Fontos lenne, hogy tartós maradjon, ne kopjon le. Házilag kivitelezésre van lehetőség? Nyilván nem ecsetes festegetésről lenne szó
A felület sosem volt festve, gyárilag "fém színű". Szeretném feketére festeni, milyen lehetőségek vannak?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Alapozni műanyag alapozóval kellene, de az csak nyers műanyagra szükséges. Amennyiben jó az alapod, felesleges.
Műanyagot sima 2k festékkel lehet festeni? Mivel kell alapozni?
Télvíz idején lenne egy kis festegetni való a motoromon, ehhez keresnék ügyes kezű airbrush művészt Szeged közelében.
Ha esetleg valakinek van az ismeretségében az elérhetőségét nagyon megköszönném.
Walla
Ez attól is függ milyen szint akarsz meg hogy sima unit vagy metált bár gondolom simát meg hogy lakkozni kell e meg hogy milyen márkájú festék stb..
Otthon ne állj neki gondolom nincs rendes felszerelésed meg pormentes hely stb...
Arra lennék kíváncsi hogy mennyibe kerülne az alábbi cuccok lefestése..
-Hátsó villa
-Fék nyereg elől-hátul
-2 dekni
-lábtartó mind a kettő
-Hátsó csomagtartó
Talán még a váz..
Házilag érdemes neki állni?
Gondolom a vastagot a karcok mélységére írtad...
Ha a karcok nem mélyek és nem volt sokszor már polírozva amit kétlek akkor nem lesz vele gond..
A kép nem adja vissza a karcok mélységét viszont ha a karcok nem mélyek és van még a bevonatnak rétegvastagsága akkor nagy esély van rá hogy jó lesz...
http://sm-ft-2.jspcdn.com/1308...