sziasztok. érdeklődni szeretnék borultak egy aprilia leo-val...elég karcos az egyik idom. szeretném fényeztetni. de az egész motort! (összes idomot ami fényezett + a két felni.) kb mennyibe kerülhet a fényezése?
Új forgalmi kell, az 6000 Ft lesz. Ha jól tudom írni kell nekik valami kérvényt, amiben kjelzed, hogy változott a moci színe, és javítják a forgalmiban.
Sziasztok!
Remélem tudtok segíteni! Kérdés: ha van egy piros motorod és szeretnél belőle feketét az átfestéshez mil kell és itt most a hivatalos oldalára gondolok? Mert ugye a forgalmiban piros van stb, kell valami átalakítási engedély vagy új műszaki vagy semmi?
Légyszi aki tudja írjon, fontos lenne!
Köszi!
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy nem tud-e vki műanyagost (idom repedés javítás, fül pótlás) Aszód, Veresegyház, Gödöllő környékén? A képeken látható dolgokról lenne szó (pirossal).
Egy 1500-as csiszoló vizesen nem fogja egyből letépni a lakkot értelemszerűen, de ha túlzásba viszed, akkor lesz bazdmegolás, mert belemész a festékbe :)
"Akkus csavarozó,állítható fúrógép,sarokcsiszoló" Ezekhez fogalmam sincs milyen polír eszközök vannak. Polírozóhoz, esetleg excenteres csiszolóhoz, aminek állítható a fordulatszáma van egy kupac fajta, rongykorongtól a szőrméken át a báránybőrig. Nem tudom felétek mi vásárolható. Boltban kérdezz rá mit tudnak adni, és mit ajánlanak.
Nekem egy 2 ütemű kis kipura kéne a festés,mert most lett kiégetve és lepattogott róla a dolog.
Ugye a lakk felületet csiszolom fel korongokkal,amik az apróbb karcokat leviszik. Ha mélyebbre akarok menni,akkor p1200-1500 csiszolóval ha rámegyek vizesen az már sérti a festést is? Korongokból milyen kell amúgy?
Hali!
1. A kétkomponensű csak annyit jelent, hogy edző nélkül nem keményedik ki. Attól még kellhet alá alapozó, ez a festéktől függ.
Hőálló esetén, ha kell alapozó, akkor a festékhez tartozót kell használni.
Egyébként nagyobb motorokon leömlőkről rendszerint leég, egy pár ipari festéket leszámítva, ami azt is bírja, ha "izzik" a fém.
2. Lakk felpolírozásához megfelelő korongok kellenek és paszták. Attól függően mennyire mély a karc. Mélyebbhez durvább, majd finomabb. Apró felületi karcokat elvisz egy szemüvegtisztító kendő meg egy finom paszta is. Eddig csak kétféle polírkrémet használtam, tacskóból occsót, és 3M. Összehasonlíthatatlan, és az ára is.
Két kérdésem lenne.
1.: Ha kipufogót akarok lefújni,akkor a festék alá ugye kell alapozó, vagy ezek a hőálló festékek két komponensűek?
2.: Műanyag idomokon még a gyári festés van. Annyira még nincs szar állapotban,hogy a motor értékének feléért újrafújassam, de azért kisebb-nagyobb karcok már vannak rajta. Na most én arra gondoltam,hogy felpolírozom hátha azért az segít rajta. Az lenne a kérdésem,hogy hogy tegyem ezt meg? Milyen eszközökkel,szerekkel csináljam? (Speckó szerszámok nincsenek. Akkus csavarozó,állítható fúrógép,sarokcsiszoló?)
Üdv!
Aprilia rs 125 motornak a vázát szeretném polírozni csak az a gond hogy le van festve. Mivel lehetne leszedni róla a festéket hogy ne sérüljön az aluváz és utána lehessen polírozni?
Aprilia Af1 125 rotax 123-as blokk-omról szépen pattogott le a festék. Le lett homok szórva nagyon szépen. A kérdésem az lenne, hogy milyen festékkel fújassam le, hogy bírja a hőt? Porfestés az bírja? Még az összerakás előtt le akarom fényeztetni, és azért érdekel, ha fölmelegítem 100-130 fokra mikor beleteszem a csapágyakat, akkor bírni fogja-e a festék.
Nem vagyok nagy airbush rajongó, de ez valami brutál jó: http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha esetleg van valaki, aki ezt hasonlóan jó minőségben meg tudja valósítani, kérem jelentkezzen!
Egy Suzuki sv 1000 s teljes idomzatát kéne újrafesteni és itt ott javítani. Tudtok ajánlani valakit budapesten vagy a közelében aki ezt gyári minőségben és adott esetben számlára is el tudná végezni(számlára)?
Helló!
Saját hígítóját használod, vagy telecsaptad nitróval? Nem hígítod túl? Próbáld ki más felületen is. Esetleg, iktass be egy 2k lakkozást a két szín közé, vagy próbálj ki másik festékcsaládot.
Netán sikerült azóta megoldani? Ha igen, akkor hogyan?
Sziasztok kellene egy kis segítség.
Festeném a motoromat de gondom akadt kétszínű metál fényezésre gondoltam fekete-piros meg vetem a festéket profix márkájú. Lefújtam feketére szép egyenletesen terült és gyorsan szárat utána maszkolás és jött a piros,de amikor elkezdtem fújni azt vetem észre hogy a piros festék helyenként fel szedte a feketét elkezdet hólyagosodni akkor abba hagytam azt hittem nem kevertem össze elégé a pirosat.Ezért jól meg kevertem ráztam,de amikor megint elkeztem fújni akkor úgyan az történt .Akkor meg fordítottam a piros lett az alap de már az alapozót és a 2k szóró filtert is oldja.
Mi lehet a gond?
Ja és ki próbáltam a lakozót felületet is.
Sziasztok nekem olyan kérdésem lenne hogy miután lefújom akrillakkal a motorom egész pontosan ilyennel akkor kell még fölé átlátszó lakkot fújni vagy ez így is ellenáll a napnak meg a benzinnek vagy csak ajánlott?
Remélem tudtok segíteni! Kérdés: ha van egy piros motorod és szeretnél belőle feketét az átfestéshez mil kell és itt most a hivatalos oldalára gondolok? Mert ugye a forgalmiban piros van stb, kell valami átalakítási engedély vagy új műszaki vagy semmi?
Légyszi aki tudja írjon, fontos lenne!
Köszi!
Ajánlom magamat
Néhány munkámat a profilomon találod!
Üdv.:z
Valaki ismer egy fényezőt aki hasonló mintát fúj bukósisakra?
köszi!
Érdeklődnék, hogy nem tud-e vki műanyagost (idom repedés javítás, fül pótlás) Aszód, Veresegyház, Gödöllő környékén? A képeken látható dolgokról lenne szó (pirossal).
Köszi Isu
"Akkus csavarozó,állítható fúrógép,sarokcsiszoló" Ezekhez fogalmam sincs milyen polír eszközök vannak. Polírozóhoz, esetleg excenteres csiszolóhoz, aminek állítható a fordulatszáma van egy kupac fajta, rongykorongtól a szőrméken át a báránybőrig. Nem tudom felétek mi vásárolható. Boltban kérdezz rá mit tudnak adni, és mit ajánlanak.
Nekem egy 2 ütemű kis kipura kéne a festés,mert most lett kiégetve és lepattogott róla a dolog.
Ugye a lakk felületet csiszolom fel korongokkal,amik az apróbb karcokat leviszik. Ha mélyebbre akarok menni,akkor p1200-1500 csiszolóval ha rámegyek vizesen az már sérti a festést is? Korongokból milyen kell amúgy?
1. A kétkomponensű csak annyit jelent, hogy edző nélkül nem keményedik ki. Attól még kellhet alá alapozó, ez a festéktől függ.
Hőálló esetén, ha kell alapozó, akkor a festékhez tartozót kell használni.
Egyébként nagyobb motorokon leömlőkről rendszerint leég, egy pár ipari festéket leszámítva, ami azt is bírja, ha "izzik" a fém.
2. Lakk felpolírozásához megfelelő korongok kellenek és paszták. Attól függően mennyire mély a karc. Mélyebbhez durvább, majd finomabb. Apró felületi karcokat elvisz egy szemüvegtisztító kendő meg egy finom paszta is. Eddig csak kétféle polírkrémet használtam, tacskóból occsót, és 3M. Összehasonlíthatatlan, és az ára is.
Két kérdésem lenne.
1.: Ha kipufogót akarok lefújni,akkor a festék alá ugye kell alapozó, vagy ezek a hőálló festékek két komponensűek?
2.: Műanyag idomokon még a gyári festés van. Annyira még nincs szar állapotban,hogy a motor értékének feléért újrafújassam, de azért kisebb-nagyobb karcok már vannak rajta. Na most én arra gondoltam,hogy felpolírozom hátha azért az segít rajta. Az lenne a kérdésem,hogy hogy tegyem ezt meg? Milyen eszközökkel,szerekkel csináljam? (Speckó szerszámok nincsenek. Akkus csavarozó,állítható fúrógép,sarokcsiszoló?)
Aprilia rs 125 motornak a vázát szeretném polírozni csak az a gond hogy le van festve. Mivel lehetne leszedni róla a festéket hogy ne sérüljön az aluváz és utána lehessen polírozni?
Aprilia Af1 125 rotax 123-as blokk-omról szépen pattogott le a festék. Le lett homok szórva nagyon szépen. A kérdésem az lenne, hogy milyen festékkel fújassam le, hogy bírja a hőt? Porfestés az bírja? Még az összerakás előtt le akarom fényeztetni, és azért érdekel, ha fölmelegítem 100-130 fokra mikor beleteszem a csapágyakat, akkor bírni fogja-e a festék.
Sima ügy! Elérhetőségeim az adatlapomon, ott munkákat is találsz!
Üdv:Z
Nem vagyok nagy airbush rajongó, de ez valami brutál jó:
http://www.sportmotor.hu/motor...
Ha esetleg van valaki, aki ezt hasonlóan jó minőségben meg tudja valósítani, kérem jelentkezzen!
Egy Suzuki sv 1000 s teljes idomzatát kéne újrafesteni és itt ott javítani. Tudtok ajánlani valakit budapesten vagy a közelében aki ezt gyári minőségben és adott esetben számlára is el tudná végezni(számlára)?
Elérhetőségeim: gyuricza.z@freemail.hu 06 70 588 0010
Üdv.: Zoltán
Kérlek adj egy elérhetőséget, hogy tudjunk beszélni. Érdekelne a munkád.
Üdvözlettel: Gábor.
Saját hígítóját használod, vagy telecsaptad nitróval? Nem hígítod túl? Próbáld ki más felületen is. Esetleg, iktass be egy 2k lakkozást a két szín közé, vagy próbálj ki másik festékcsaládot.
Netán sikerült azóta megoldani? Ha igen, akkor hogyan?
Festeném a motoromat de gondom akadt kétszínű metál fényezésre gondoltam fekete-piros meg vetem a festéket profix márkájú. Lefújtam feketére szép egyenletesen terült és gyorsan szárat utána maszkolás és jött a piros,de amikor elkezdtem fújni azt vetem észre hogy a piros festék helyenként fel szedte a feketét elkezdet hólyagosodni akkor abba hagytam azt hittem nem kevertem össze elégé a pirosat.Ezért jól meg kevertem ráztam,de amikor megint elkeztem fújni akkor úgyan az történt .Akkor meg fordítottam a piros lett az alap de már az alapozót és a 2k szóró filtert is oldja.
Mi lehet a gond?
Ja és ki próbáltam a lakozót felületet is.
olcso, gyors, SZAKEMBER
muanyagjavitas.hu/?page=contact
mond meg hogy a narancs kawasakis kuldott!