Lakk fényes. A "küllőknél" maga az alu öntvény porózus azért látszik a fényképen szutykosnak, de élőben jól néz ki. Nehéz vakuval jól lefotózni, mert visszacsillan, vaku nélkül meg nem jól látszik, mert már sötét volt a garázsban.( Még nappal festettem, fényáradatban...)
A szinterezéssel óvatosan, ha rászánod magad!
Rapo egy AF 1 -es aprilia felniét szintereztette. A hátsó jó lett, az első a melegítés során elhúzódott, ki kellett cserélni.
Csáá! szerintem mindent meg lehet csinálni! Lehetetlen nincs ,csak tehetetlen! meg sok olyan ember aki a hibákat és a nem megoldhato folyamatokat vetíti fel! Bizalom kérdése az egész meg némi kis pénz! fordulj bizalommal: airbrushfehervar.hu
5000-ért? Szinterezés?
Nem hiszem, hogy bárki egy napig vakargatna két retek felnit, hogy aztán legyen mire fújni a festéket. De ha mégis, akkor legközelebb odaviszem az biztos.
5120 volt amúgy a festék. (2 flakkon szín, meg két flakkon lakk, rá is ment mind)
És végül ráködöltem a lakkot is. Sok rétegben fújtam rá, de a rétegek közt nem vártam, hanem ahogy szépen körbeértem a felni összes részén, akkor kezdtem vékonyan fújni előröl. Így nem akart megfolyni sehol, és a 10. kör után kezdett fényesedni is. Addig fújtam ezzel a technikával, míg szép nem lett kb. Aztán száradás közben még jobban kifeszült a lakk.
Letisztítottam a féktárcsák közepét is, és rátettem dísznek
Amúgy tudsz idomoszettet is? Ha igen beszélhenénk a komplett szervízről. Nincs komoly összeköttetésem és nagyon macerás beszerezni a szükségesseket ( nemrég' kaptam levelet hogy a szett kicsit drágább lesz mint az ajánlat... ).
Hát amikor megláttam mit tettem, majdnem bevertem magamnak egyet...Egy barátom fényező Ő fújta újra csak a gyöngyházat. Meg a betöltőt. Én megcsináltam a kocsiját, úgyhogy nem volt drága, de akkor is. Persze a matricákat újra kellett ragasztani.
tököm vakarászná....