Hi Flory!
A 2000-es 600-as reg. adója 60-70 eFt között lenne a 125-ös meg 35-40 eFt között!
Arra érdemes figyelni, hogy a kinti tulaj és közötted kötessen az adásvételi, mert így nem kell fizetned majd átírási illetéket! 24.-Ft/cm3
Kell a külföldi forgalmi és egy igazolás hogy külföldön kivonták a forgalomból!
Ezek megléte esetén ele kell menni az okmányirodába és kérni egy származási ellenőrzést!
8.400.-Ft és kb. 1-2 hét mire megjön!
Aztán eredetvizsga, amit érdemes műszaki vizsga előtt csinálni, mert így nem kell integrált vizsga és megint spóroltál 7.000.-Ft :)
Az eredetvizsga 500 cm3 alatt 15.500.-Ft felette 17.000.- Ft
Ezek után műszaki vizsga! Itt kiemelném hogy az eredetvizsgán kapott igazolás nem jó, ezért megint lesz egy utad az okmányirodába hogy kikérd a határozatot! Abban az esetben ha nem sietsz 15 nap után a központi okmányiroda postázza!
Az eddig beszerzett papírokkal felpakolva tűz műszaki vizsga! Ezt pontosan nem tudom, de kb. 26.000.- Ft körül lesz!
Ezután irány a Vámhivatal és fizetheted a regadót! :)
Aztán mehetsz biztosítást kötni és utána megint okmányiroda ahol befizetsz 16.620.- Ft-ot és kapsz egy rendszámot, műszaki érvényességi matricát, forgalmit és törzskönyvet!
És végül vissza a biztosítóhoz, hogy megmond nekik a kapott rendszámot. (soknál elég ha elfaxolod a vadiúj forgalmit)
Ezt a menetet ha nem húzodik el a származási igazolás és hamar kapsz műszaki vizsgaidőpontot, akkor 2-3 hét alatt megvan!
legegyszerübb ha felhivod a vámosokat: 061-433-08-83 ott elmondod évszámát meg a méretét és meg is
mondják.
a többit meg az okmányirodátol kérdezd meg. ott megmondják
Sziasztok
Egy 2000 körüli 600ccm-es gépre ill 125ccm-esre kb mennyi a regadó? hogy lehet forgalomba helyezni itthon mennyi időbe tellik? milyen papirok kellenek hozzá?
Olaszba, leginkább az Olasz motorok vannak jó árban. Egy cross kb ugyanannyi, mint itthon. Van ismerősöm, aki onnan hoz be motorokat, nem egyszerű velük zöldágra vergődni, főleg ha magánszemély a kiszemelt áldozat. Ki kell nézni a motort, egyeztetni, kimenni, megvenni, és behozni. Nem árt az idegen nyelv ismeret. LINK
sok motoron nincs pld: 250es zxr-eren sincs.
nem is nézték. meg az rd250esen se nézték pedig azon volt gyárilag.
féket nézik a lámpákat meghalgatják azt kész.
Olaszországban mennyivel olcsobbak a motorok ?ami itt pl 300 ezer az ott kb ? Csak hogy tudjam az arányokat egy yamaha yz 125 vagy egy 85 őst nagyobb kerekkekel szeretnék hozni.Én a motort csak pályán meg erdöben használnám közúti forgalomban nem, útánfutot használnék akkor ilyen reg adó meg illeték ilyen nem is kell ugye ?Elég ha van egy olasz adásvételim meg a biztositás és használhatom pályán?
És tegyük fel azt hogy hozok egy 50 es endurot olaszból megtartom az olasz adásvételi de akkár irok egy haverommal egy adásvételit mindha ö adta volna el nekem ez igy nagy lebukás lenne ? Mivel 50 es ezért nálam lenne a magyar (kamu)adásvételi meg a biztositás meg a jogositvány kiderülhet valahogy ?Megnézi alváz vagy motorszámot rendör és lekéri az adatait akkor mitlát ?Látja azt hogy ez olaszból származik vagy csak azt hogy lopott vagy nem ?(persze alap hogy nem lenne lopott)
Azért gondolkodok ilyenen mert nincs több százezrem egy jóbb endurora vagy egy crossra .
Az én 98-as 750-esemre volt 59000 a reg, hogy lenne egy 95-ös 600-asra is annyi. Ha már volt előtted magyar tulaja, akkor annyi a cumi, hogy még fizethetsz illetéket is, valami 34eft körül. De ez nem biztos. Én is magyartól vettem, de az adásvételi az én nevemre lett kitöltve.
ja meg az a bibi h én itthon venném meg egy ipsétöl nem én hoznám be ,és most olvastam a totalbike-on hogy igy még sz@rosabb a történet. télleg igy van?
azért kérdezem mert most olvastam ilyen horribilis 180ezerforintot a 600asra.
most akkor hogy van? vagy valaki tudja h kit vagy mit lehet felhivni és utána érdeklödni?
esetleg egy link is sokat segitene.köszönöm.
még a müszaki elött nemjek el az okmányirodába és kérjem ki a határozatot?
az nem kerül külön pénzbe?