Hali!
Engem is érdekelne a szerelés!
Egy 250es zxr karbi szinkronját szelephézag állítását,és átnézését mennyiért vállalnád?
Ja meg ha kellene mondjuk vezézműláncot cserélni az mennyibe fájna?(maga a csere)
Ha esetleg egy telefonszámot adnál annak örülnék hogy a részleteket is megbeszéljük.
Előre is köszi.
tavasszal megy a sárkány vizsgára és az első telót kellene rendbevágni, mert már bekoppan!nemtudom hogy az oil van-e trapára benne vagy lehet rúgót kellene cserélni, nemtudom! szóval azt kellene szétszedni és rendberakni.... Nem gyári telók vannak elől hanem egy fordított villa....
Hát ha láncról van szó én a DID-re teszem a voksomat. Egy O-gyűrűs DID lánc sztem nekem tök megfelelő. Nincs akkora különbség az O és X gyűrűs között, hogy megérje a drágábbat venni. Tisztítom, kenem 1000 kilóméterenként, sztem így nem lesz baj vele.
Crossmocin tök jó a cztka lánc,de utca mocira valami erösebbet ajánlok. Pl:Regina,RK,EK
A DR-Z-en nekem is volt cz lánc 1 évig bírta verseny körülmények között!
Hát a 10000 km az édeskevés, bár terepbringákon tuti hamrabb fogy a lánc a szutyok miatt. Egy normálisan ápolt láncszettnek kb 30 ezret el kéne mennie.
nekem 520as o-gyűrűs CZ lánc volt a Hondán , néha kapta az ívet rendesen volt hogy nem vettem észre és lementem 200km-t nagyon laza lánccal volt hogy nem lehetett látni a sártól hogy az lánc-e egyáltalán és volt hogy felforrósodott mert elfelejtettem lefújni tisztítás után... szóval kapott hideget meleget és 2évig kibírta, amikor megvettem akkor tettem rá, de amikor eladtam akkor sem kellett cserélni! és 10 000 km et mentem vele !
Figyelem mindenki, van egy kérdésem! Láncszett cserém lesz. O-gyűrű, vagy X-gyűrű, melyiket javasoljátok? Van annyival jobb az X-gyűrű, hogy megéri azt venni? 5000 ft a különbség.
Gyerekek az enyém új volt de nem nyugodtam bele hogy gyári maradjon.
Szépen lassan elkezdtem tuningolgatni
-Kis idom az elejére
-Áttétel rövidítés
-Xenon fényszoró
-Prop-tech elektronika tuning
-Verseny fékcső
-Kipufógó hátsó dob,középső csó
-Katalizátor ki
-Iridium gyertyák
-K&N sportlégszűrö+ház tuning
-Verseny olaj,gumik
Akkor úgy látom, te rendesen szétszedted. Mikori ez a KTM?
Ezeket látva amúgy kezdek kizökkenni abból a hitemből, hogy nekem milyen sokban lesz a motor. Nekem kell rá 2 gumi, egy lánc, első-hátsó lánckerék, plexi és egy karbiszinkron (most mondjam h menj a francba az egyhengereddel? ). Kb ennyi, a többi az apróság pl fénykürt, benzincsap meg hasonlók, azt itthon meg tudom csinálni.
Én szétborítottam a gépet, időm áprilisig van mert akkor lesz jogsim
De ejjj sok mindent kéne venni csinálni...
-szelepállítás
-olajcsere,
-gyertya
csere
-első lámpát kéne egy gyárit venni
-elsőtelókat szimeringezni , olajat cserélni benne,
-hátsó gumit cserélni,
-jó lenne átidomozni,
-egy végdob is jó lenne,
-sok sok apróság , bovdenket átnézni leolajozni, elektronikát rendbe tenni, valami design matrica is jólenne, meg még milió dolog amit majd észreveszek..
A motor ugy hirdették hogy szezonra nincs felkészítve, ezért volt áron alul. Nem is bánnom a dolgot. Műhely, szerszámok, lehetőség, és legfőképpen a kedvem megvan a rendbetételhez, és akkor legalább tudni fogom hogy amit megcsináltam az jó. Pénz az csak összejön lassacskán. Időm is van tavaszig
úgyhogy a napokban nekilátok a pimpelésnek
Addig is itt van egy referenciám:
Honda CRM 125
ilyen volt - ilyen lett
Háj neked is. Kicsit kihaltunk. Meséljetek, hogy kinek hogy áll a gép. Szét van-e szedve, csináltatok-e valamit rajta a télen, felújítás, tuning ilyesmi.
Engem is érdekelne a szerelés!
Egy 250es zxr karbi szinkronját szelephézag állítását,és átnézését mennyiért vállalnád?
Ja meg ha kellene mondjuk vezézműláncot cserélni az mennyibe fájna?(maga a csere)
Ha esetleg egy telefonszámot adnál annak örülnék hogy a részleteket is megbeszéljük.
Előre is köszi.
tavasszal megy a sárkány vizsgára és az első telót kellene rendbevágni, mert már bekoppan!nemtudom hogy az oil van-e trapára benne vagy lehet rúgót kellene cserélni, nemtudom! szóval azt kellene szétszedni és rendberakni.... Nem gyári telók vannak elől hanem egy fordított villa....
A DR-Z-en nekem is volt cz lánc 1 évig bírta verseny körülmények között!
Az X-gyűrűs újjabb találmány,de szerintem mindkettő úgyanúgy bírja,ha szorgalmasan tisztítod és fújkálod
Tessék itt vagyok,miről lenne szó?
cuccot egyedileg szerzem be internetről innen onna , a legolcsóbban ahogyan csak tudom
Tudna ajánlani vki Miskolcon egy megbízható motorszerelőt?
Ha igen, emailben legyen szives az elérhetőségét elküldeni!
Köszi!
hadesz01@freemail.hu
Milyen ktm ed van?Zsembery töl rendeled a cumót hozzá?
-Lamdaszonda kiiktatva
Szépen lassan elkezdtem tuningolgatni
-Kis idom az elejére
-Áttétel rövidítés
-Xenon fényszoró
-Prop-tech elektronika tuning
-Verseny fékcső
-Kipufógó hátsó dob,középső csó
-Katalizátor ki
-Iridium gyertyák
-K&N sportlégszűrö+ház tuning
-Verseny olaj,gumik
Most tervezem én is szétdobni a mocit mert eléggé csörög/remélem h nem a főtengely a hunyó/.
Ezeket látva amúgy kezdek kizökkenni abból a hitemből, hogy nekem milyen sokban lesz a motor. Nekem kell rá 2 gumi, egy lánc, első-hátsó lánckerék, plexi és egy karbiszinkron (most mondjam h menj a francba az egyhengereddel? ). Kb ennyi, a többi az apróság pl fénykürt, benzincsap meg hasonlók, azt itthon meg tudom csinálni.
De ejjj sok mindent kéne venni csinálni...
-szelepállítás
-olajcsere,
-gyertya
csere
-első lámpát kéne egy gyárit venni
-elsőtelókat szimeringezni , olajat cserélni benne,
-hátsó gumit cserélni,
-jó lenne átidomozni,
-egy végdob is jó lenne,
-sok sok apróság , bovdenket átnézni leolajozni, elektronikát rendbe tenni, valami design matrica is jólenne, meg még milió dolog amit majd észreveszek..
A motor ugy hirdették hogy szezonra nincs felkészítve, ezért volt áron alul. Nem is bánnom a dolgot. Műhely, szerszámok, lehetőség, és legfőképpen a kedvem megvan a rendbetételhez, és akkor legalább tudni fogom hogy amit megcsináltam az jó. Pénz az csak összejön lassacskán. Időm is van tavaszig
úgyhogy a napokban nekilátok a pimpelésnek
Addig is itt van egy referenciám:
Honda CRM 125
ilyen volt - ilyen lett