Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Üdv Mindenkinek!

Nem valaki esetleg motortárolási lehetőséget Miskolcon? Legjobb volna az újgyőri környékén.
Laci.
A támaszték a motor alatt emelő is?
Motoremelőt kb 14e-ért láttam a metróban, de ahogy ezt nézem olcsóbban is kijön.
enyém nem tetszik?
Hali, én ezt az acerbist még a drz-mhez kaptam a miskolci Maxxpowertől ajándékba, úgy tuom, h náluk még lehet kapni, bár elég borsos az ára(22 e körül), de sztem megéri, tuti megvédett vagy 10 garnitúra fék-kuplung kart,
meg megölt 1millió bogarat ,
És sosem hajlott el, v ilyesmi, masszív darab.
apraszaki: ami a mocidon van acerbis kézvédő, olyat hol tudnék beszerezni és mennyibe? Használtba tudsz ilyet vhol?
Ha ojjan évjárat, min az enyém volt, akko annak egy arany színű 2dugós grimeca nyeregnek köll lenni...
Az egyik bontóba találtam egy 125ös nsr első féknyerget!
8000 ezret mondott rá a srác! Még írtam neki, hogy küldjön róla egy képet azt várom!
Attól függ mennyiért tudom beszerezni a többi cuccot! Bár még mindig csak keresek meg keresek nem olyan egyszerű ezt ahogy én azt gondoltam
Bár, mondjuk én pont most csináltattam az xbike-al(BorsaySzabi) fémfékcsövet, mondjuk az goodridge, és az 12+posta vlt, így számolva már nem tuti, h kijössz 30 pézbül.
20-30 körül kijön sztem.Mindig csak olyan cuccot vegyél meg, amit ránéztél a moccra, mert nem mindenfajta nyerget lehet felfogatni, és a kuplungkartól sem tuti, h mindenfajta fékkar el fog férni...
Ha megkérdezhetem sacc per kb mennyiből állt neked kompletten össze amiről beszéltünk? 20-30 körül?
Egy pár bontóba fogok utánakérdezni az alkatrészeknek mert az apróba nem nagyon találtam
Valszeg én voltam, mindig karistoltam egy kört a gimi-állomás felé, amikor jöttek ki az iskolás csajok...
Köszönöm a segítséged Mire jó idő lesz addigra szeretném ha összeállna! Nézegettem én a neten is, hogy hogyan lehetne ezt megcsinálni de nem nagyon találtam semmit róla! Gratula az új gépedhez nekem nagyon tetszik Am én tokaji vagyok és mikor szerencsre jártam suliba mintha párszor láttalak volna téged motorozni még a drz vel
Válaszoltammmmmm
Ja, tudom, itt még a monitornak is füle van!
Amúgy meg kapják be, nem loptam semmit, fizetem a biztosítást, lassan közlekedek , ne szarakodjanak!
Örüljenek, h nem járok többet rendszám nélkül...
Én tudom Nagy csúnya majdnem vettem egyszer,de aztán nem vettem meg.
Vigyázz mert ezt az ellenség is halja!
olvasom...
Kis kíváncsiak!
Természetesen nem teljesen legális módon
Nem nem motort loptam, csak vettem hozzá egy donort kurva occsó pénzér, ami forgalomban van.Ti tudjátok hogy kell kinézni egy gilera XRT hatszáznak?NNa, én nem tudtam, a net se tudta, és remélem a seriff se fogja tudni!
Sziasztok!
apraszaki írtam neked egy emailt ha van egy kis időd légyszíves olvad el! Köszönöm
Hogyan sikerült az öszvért forgalomba helyezni?
na azt hogy sikerült összehozni?

Apám hozott amerikából egy cbr 600ast 88as évjáratot és 6 évig nem tudta levizsgáztatni semmilyen úton módon, majd megunta és vett egy másik vázat forgalmival
Már van rendszám, alig várom már az első hosszabb utakat, végre már nem kellesz figyelni, h mikor kéklik a seriff
rendszámot sikerül rá összehozni?
Hozzám már blokk nélkül került a masina, valszeg egy bucsi-vázba került és átlényegült superquaddá...
Egy cimbimnek itt van egy 550-e, épp ma mondta, h lehet elkéne vinni már szelepállításra-3 ezer van benne.
Én a kawász blokkját nem szeretném min 50 ezerig megbontani. Azért nem mindegy.Nnameg a fogyasztás, a gyári blokkal+tankkal kb 70-80 km a hatótáv, a kawának mértem 4,7-es fogyasztást...
Nekem ezse mindegy.
Figyú máá a gyári bolokk hová lett és miért szedted ki?
Szétpergett úgy tudom azok elég könnyen szétesnek.
A kawa bolokk az kakas és pörgős meg nem húllík szét egykönnyen