Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Neked kell vagy te adod
Valakinek Rx 125 ülés alatti idom?Jobb-bal oldali? :)
ó hát egy kis unaloműzésnek jó az én is csak már akkor nézek fel.. semmit nem kell ott komolyan venni
ja és tudod hogy csak poénból kötözködtem

Pont az ellenkezőjét csináltam amit szoktam mondogatni
Leálltam vitatkozni egy hülyével
NEM megyek, nincs is különben sem KTM-em, csak egy fostalicskám.
Ez jó indításnak látszik a szél rajta
gyere már vissza ktmbe.. full unalom van
Készült vagy 600 kép, csak sajnos a kamera az eget nézte végig! Ez az egy van nálam most, majmég szerzek!
Megfagyott a topic pedig januári tavasz van.
Kénytelen vagyok máshol vitatkozni és rontani a levegőt más topicban
Feri ha voltatok kanyarogni azerdőbensűrűben képek hol vannak, beszámoló?
Ejjha!
A súlycsökkentés nálam is előtérben lenne, ha lenne mit csökkenteni...
Egyedül a dobot lehetett. Mondjuk egy könnyebb műanyag fejidommal lehet még faragni rajta egy kicsit lefelé. De az még a jövő zenéje, de tervben van.
Nálam fontos az is, hogy könnyű legyen.
Az Er6n-n a gyái dob volt vagy 8-10 kiló a sport dobom meg volt rá vagy 1.5 kg.
Az xtn lepődtem meg a x3-nál, hogy okés, hogy fasza a hangja de bitang nehéz volt...nem ezt szoktam meg.
De lehet én vagyok finnyás
ezért is jók a karbon dobok Jól mutatnak, könnyűek és a hang is rendben.
A két gyári dob nekem kb. 9-10 kg volt. Ez - öszekötő cső nélkül - 1,7-2,0 kg. A hangja meg brutál. Bár szerintem egy sor4-en még jobb hangja lenne.
Nekem az xt-n x3 volt de súlyra annyi, mint a gyári. Egyedül csak ez nem tetszett benne a hangja az pöpec volt.
Ja, és nem vágott. Gyárilag ilyen rövid.
Sajnos nem X3, "csak" SBK. De igen, nagyot szól.
Muszáj volt db killert csinálnom hozzá, mert mire felértem Lillára a stadiontól, majd leesett a fejem. A visszafelé útról már ne is beszéljek. De így már teljesen OK, és spóroltam vele kb. 5-7 kg.ot a gyári rendszerhez képest.
Azért egy X3-ra még fenem a fogam.
Látom a gépeden egy x3 leovince van csak rövidre vágva? Az szólhat akkor
oszt gjjlfod hi?
vcqeknrvworen erv
Mivan tirpákok? Kihal a topic, tessék hablatyolni tél van nem nyár, hogy mindenki motorol
Boldog Új Évet kívánok mindenkinek!
Olcsó benzint és gumifákat 2014-re!

(A kép az idei utolsó menetről )
Nagyon szépen köszönöm.
Annyi problémám van, hogy 300-asnál nagyobbat (2T-ben) semmiképp nem akarnák venni, lehet, már ez is sok lesz.
Valamint be is kell azt a motort indítani, egy majd 400-as 2T motor már mind menetteljesítményben, mind indítás erejét figyelembe véve több, mint elég, dekompresszor pedig nincs rajtuk.
Szóval mindent egybevéve,,, 380 EXC-hez én még kisfiú vagyok. (nőni meg már nem fogok)
Szia!
Van a szomszédomnak egy exc 380-asa és eladó. Illetve egy hónapja még az volt, én azóta nem voltam itthon és nem tudom meg van-e még neki. Azt hiszem 450 körül árulta és ha jól tudom 2002-es évjáratú motor.
Ha gondolod szívesen megkérdezem megvan-e még a motor. Itt a számom: 20 471 78 41 Zoli
Jah és ez Miskolctól nem messze van !
Mint minden rendes motorosé törés nyomos