Pont az ellenkezőjét csináltam amit szoktam mondogatni
Leálltam vitatkozni egy hülyével
NEM megyek, nincs is különben sem KTM-em, csak egy fostalicskám.
Megfagyott a topic pedig januári tavasz van.
Kénytelen vagyok máshol vitatkozni és rontani a levegőt más topicban
Feri ha voltatok kanyarogni azerdőbensűrűben képek hol vannak, beszámoló?
A súlycsökkentés nálam is előtérben lenne, ha lenne mit csökkenteni...
Egyedül a dobot lehetett. Mondjuk egy könnyebb műanyag fejidommal lehet még faragni rajta egy kicsit lefelé. De az még a jövő zenéje, de tervben van.
Nálam fontos az is, hogy könnyű legyen.
Az Er6n-n a gyái dob volt vagy 8-10 kiló a sport dobom meg volt rá vagy 1.5 kg.
Az xtn lepődtem meg a x3-nál, hogy okés, hogy fasza a hangja de bitang nehéz volt...nem ezt szoktam meg.
De lehet én vagyok finnyás
ezért is jók a karbon dobok Jól mutatnak, könnyűek és a hang is rendben.
Sajnos nem X3, "csak" SBK. De igen, nagyot szól.
Muszáj volt db killert csinálnom hozzá, mert mire felértem Lillára a stadiontól, majd leesett a fejem. A visszafelé útról már ne is beszéljek. De így már teljesen OK, és spóroltam vele kb. 5-7 kg.ot a gyári rendszerhez képest.
Azért egy X3-ra még fenem a fogam.
Nagyon szépen köszönöm.
Annyi problémám van, hogy 300-asnál nagyobbat (2T-ben) semmiképp nem akarnák venni, lehet, már ez is sok lesz.
Valamint be is kell azt a motort indítani, egy majd 400-as 2T motor már mind menetteljesítményben, mind indítás erejét figyelembe véve több, mint elég, dekompresszor pedig nincs rajtuk.
Szóval mindent egybevéve,,, 380 EXC-hez én még kisfiú vagyok. (nőni meg már nem fogok)
Szia!
Van a szomszédomnak egy exc 380-asa és eladó. Illetve egy hónapja még az volt, én azóta nem voltam itthon és nem tudom meg van-e még neki. Azt hiszem 450 körül árulta és ha jól tudom 2002-es évjáratú motor.
Ha gondolod szívesen megkérdezem megvan-e még a motor. Itt a számom: 20 471 78 41 Zoli
Jah és ez Miskolctól nem messze van !
ja és tudod hogy csak poénból kötözködtem
Pont az ellenkezőjét csináltam amit szoktam mondogatni
Leálltam vitatkozni egy hülyével
NEM megyek, nincs is különben sem KTM-em, csak egy fostalicskám.
Kénytelen vagyok máshol vitatkozni és rontani a levegőt más topicban
Feri ha voltatok kanyarogni azerdőbensűrűben képek hol vannak, beszámoló?
Egyedül a dobot lehetett. Mondjuk egy könnyebb műanyag fejidommal lehet még faragni rajta egy kicsit lefelé. De az még a jövő zenéje, de tervben van.
Az Er6n-n a gyái dob volt vagy 8-10 kiló a sport dobom meg volt rá vagy 1.5 kg.
Az xtn lepődtem meg a x3-nál, hogy okés, hogy fasza a hangja de bitang nehéz volt...nem ezt szoktam meg.
De lehet én vagyok finnyás
ezért is jók a karbon dobok Jól mutatnak, könnyűek és a hang is rendben.
Muszáj volt db killert csinálnom hozzá, mert mire felértem Lillára a stadiontól, majd leesett a fejem. A visszafelé útról már ne is beszéljek. De így már teljesen OK, és spóroltam vele kb. 5-7 kg.ot a gyári rendszerhez képest.
Azért egy X3-ra még fenem a fogam.
Olcsó benzint és gumifákat 2014-re!
(A kép az idei utolsó menetről )
Annyi problémám van, hogy 300-asnál nagyobbat (2T-ben) semmiképp nem akarnák venni, lehet, már ez is sok lesz.
Valamint be is kell azt a motort indítani, egy majd 400-as 2T motor már mind menetteljesítményben, mind indítás erejét figyelembe véve több, mint elég, dekompresszor pedig nincs rajtuk.
Szóval mindent egybevéve,,, 380 EXC-hez én még kisfiú vagyok. (nőni meg már nem fogok)
Van a szomszédomnak egy exc 380-asa és eladó. Illetve egy hónapja még az volt, én azóta nem voltam itthon és nem tudom meg van-e még neki. Azt hiszem 450 körül árulta és ha jól tudom 2002-es évjáratú motor.
Ha gondolod szívesen megkérdezem megvan-e még a motor. Itt a számom: 20 471 78 41 Zoli
Jah és ez Miskolctól nem messze van !