helló.most szeretnék malagutit venni mit ajánlotok f12 vagy f15?alkatrész mennyi lehet hozzá(henger dugó meg ilyesmik)esetleg valaki idomokat tud hozzá(kormány,első idok)?és mennyiért?
Hali azt akarom kérdezni hogy van valakinek 50es hengerrel, sport kipuval f12-je, ami 17.5-s karbival van szerelve? Ha igen akkor milyen főfúvóka van benne?
sziasztok az lenne a kérdésem hogy egy Malaguti F10-em van és mostanában azt csinálja hogy beindítom elkezdem neki húzni a gázt és ilyen mély búgó hangja van de elindulni nem nagyon akar, majd amikor már elindul és begyorsul utána az egyenesben jó de ha megállok vagy lassítok ugyan ez van, és a benzint azt én keverem előre is köszönöm
Sziasztok!
Új hozzászólóként segítséget kérek Malaguti F-12lc ügyben.
Tavaly vettünk az asszonynak egy kis mosolygós-munkábajárós robogót egy F-12 -t.
Mikor hazahoztuk lábán, ment 65-70Km/h-val.Elvileg gyári motor volt...
Hazaérve ért a meglepetés,szíjvizsgálat-le az oldaldekli,hát a főtengely végén le van heftelve az anya..-sírógőrcs-
Szíj 1.5mm-t elkopva,3g-s görgők,kopott szar kuplung (105mm)stb..
Télen szétszedtem az utolsó csavarig.
-Új Főtengely Dr gyári
-polini High speed variátor kitt (6,7g,Kék kontraszt,kék kisrugók)
-polini 3g speed kuplung (107mm)
-polini speed kuplungharang,
-Polini szíj
-Leo Vince TT
-Polini sport 50 hengerszett
-Top karbon membrán
-19-es Dellorto manuális
Összeszerelve ez az egyveleg nem túl jól működött.
5g-os görgőket kapott,hátul zöld kisrugókat.1mm-es hézagolást.
Végsebességre olyan 60-65Km/h-t tud. Gyorsulni jól gyorsul nyélgázon,viszont ha visszaengedem a gázt,bedadogósodik,mintha nem kapna üzemanyagot,(húzok 1gázt,és nem reagál semmit csutkán elkapja,és pörög egészen a végéig.
Valakinek valami ötlet?
Vákumcsapra gondolok elsődlegesen,de ezt kiiktatom holnap,és ez kiderül,hogy az-e.
Esetleg gyújtás?(Ducati Energia 2000)
Vagy karbi?
Membrán esetleg okozhat ilyet?
Másik kérdésem, hogy digit műszer 5.menü után megbolondul,kiveszem a kulcsot,és még akkor is jelez a műszerfal,(villog az F-12h2o - F-15) Régebben az akksinál lévő biztit ki is olvasztotta.Most széthúzom-összeteszem a biztit,lenyomom a kapcsolót az F-12 h2o-nál és ok,de ha továbblépnék a napi km-er számlálónál újra kezdi a lefagyást...
Ötletek?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Szia,
Megvan még a kipuff? Nekem egy malaguti F12 100 ra kellene. Felmehet rá?
Valamint kérdeznék bárkit, hogy az alábbiakra lenne szükségem illetve kérnék segítséget ezek beszerzésében:
- Kipuff akár gyári akár sport ha a fenti mégsem eladó
- Variátor szett (sehol sem lehet találni 100 ashoz :( )
- Milyen súlyú görgőket érdemes belevenni, mi a típusa súlya?
Sziasztok!
Tudna valaki segíteni? Malaguti f12 (léghűtéses)nél sem az önindító sem az index nem megy. Csak világít az indexlámpa, de nem villog. A duda sem szól. Az aksi mellett lóg egy sarus kábel, azt hova kellene rakni. Ha hozzáérintem a negatívhoz, akkor a lámpa elalszik.!
Sziasztok!
Van egy 2000es medison 250 em!
az lenne a kérdés,hogy olaj csere után hogyan tudom kinullázni a műszerfalat?
mert ott vissza számol ,hogy mennyi van még a cseréig,de én hamarabb szeretném cserélni az olajat,mert most vettem a motort!
válaszokat előre is köszönöm
Üdv mindenkinek!
Segítséget szeretnék kérni, most vettem egy Malaguti F15-ös motort, de sajnos a digit km órája nem jó. az lenne a kérdésem, hogy átalakítható e analóg órára?
Válaszokat köszönöm
hali véleményt kérnék h mi lehetett itt a baj. egyik percröl a másikra tette ezt. honnan tudok 1xfúrt 70es top hengerbe elég olcsón tűrhető dugót, gyűrűket csapszeget zégert és tűgörgőt venni. lécci segitsetek :D
Ezt írtam: "Malaguti Crosser CR1-hez van valakinek némi anyaga?
Szervíz leírásokra gondolok. Adatokra, méretekre.
(mennyi olaj, milyen, milyen gyertya, hézagok....stb)
Illetve mik a hibaforrások ennél a modellnél?
Drága öcsém most vett egyet, de Malaguti még soha nem volt a kezemben, így pedig ugye elég körülményes mindenre rájönni.
Előre is kösz!
Cserébe GSF650, Gs500, Aprilia SR1 anyagokat, tippeket tudok adni, mert nekem ezek vannak/voltak"
Szerinted nem egyértelmű?
Te meg jössz alkatrészajánlatokkal....
Jobban nem tudtam akkor se, most se megfogalmazni:-)))
Malaguti F-12lc vízpumpa cseréhez kell valami spec tudás vagy szerszám?
köszi
Új hozzászólóként segítséget kérek Malaguti F-12lc ügyben.
Tavaly vettünk az asszonynak egy kis mosolygós-munkábajárós robogót egy F-12 -t.
Mikor hazahoztuk lábán, ment 65-70Km/h-val.Elvileg gyári motor volt...
Hazaérve ért a meglepetés,szíjvizsgálat-le az oldaldekli,hát a főtengely végén le van heftelve az anya..-sírógőrcs-
Szíj 1.5mm-t elkopva,3g-s görgők,kopott szar kuplung (105mm)stb..
Télen szétszedtem az utolsó csavarig.
-Új Főtengely Dr gyári
-polini High speed variátor kitt (6,7g,Kék kontraszt,kék kisrugók)
-polini 3g speed kuplung (107mm)
-polini speed kuplungharang,
-Polini szíj
-Leo Vince TT
-Polini sport 50 hengerszett
-Top karbon membrán
-19-es Dellorto manuális
Összeszerelve ez az egyveleg nem túl jól működött.
5g-os görgőket kapott,hátul zöld kisrugókat.1mm-es hézagolást.
Végsebességre olyan 60-65Km/h-t tud. Gyorsulni jól gyorsul nyélgázon,viszont ha visszaengedem a gázt,bedadogósodik,mintha nem kapna üzemanyagot,(húzok 1gázt,és nem reagál semmit csutkán elkapja,és pörög egészen a végéig.
Valakinek valami ötlet?
Vákumcsapra gondolok elsődlegesen,de ezt kiiktatom holnap,és ez kiderül,hogy az-e.
Esetleg gyújtás?(Ducati Energia 2000)
Vagy karbi?
Membrán esetleg okozhat ilyet?
Másik kérdésem, hogy digit műszer 5.menü után megbolondul,kiveszem a kulcsot,és még akkor is jelez a műszerfal,(villog az F-12h2o - F-15) Régebben az akksinál lévő biztit ki is olvasztotta.Most széthúzom-összeteszem a biztit,lenyomom a kapcsolót az F-12 h2o-nál és ok,de ha továbblépnék a napi km-er számlálónál újra kezdi a lefagyást...
Ötletek?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Megvan még a kipuff? Nekem egy malaguti F12 100 ra kellene. Felmehet rá?
Valamint kérdeznék bárkit, hogy az alábbiakra lenne szükségem illetve kérnék segítséget ezek beszerzésében:
- Kipuff akár gyári akár sport ha a fenti mégsem eladó
- Variátor szett (sehol sem lehet találni 100 ashoz :( )
- Milyen súlyú görgőket érdemes belevenni, mi a típusa súlya?
Előre is köszönöm a segítséget!
Tudna valaki segíteni? Malaguti f12 (léghűtéses)nél sem az önindító sem az index nem megy. Csak világít az indexlámpa, de nem villog. A duda sem szól. Az aksi mellett lóg egy sarus kábel, azt hova kellene rakni. Ha hozzáérintem a negatívhoz, akkor a lámpa elalszik.!
Van egy 2000es medison 250 em!
az lenne a kérdés,hogy olaj csere után hogyan tudom kinullázni a műszerfalat?
mert ott vissza számol ,hogy mennyi van még a cseréig,de én hamarabb szeretném cserélni az olajat,mert most vettem a motort!
válaszokat előre is köszönöm
Segítséget szeretnék kérni, most vettem egy Malaguti F15-ös motort, de sajnos a digit km órája nem jó. az lenne a kérdésem, hogy átalakítható e analóg órára?
Válaszokat köszönöm
Részvétem!
Ezt írtam: "Malaguti Crosser CR1-hez van valakinek némi anyaga?
Szervíz leírásokra gondolok. Adatokra, méretekre.
(mennyi olaj, milyen, milyen gyertya, hézagok....stb)
Illetve mik a hibaforrások ennél a modellnél?
Drága öcsém most vett egyet, de Malaguti még soha nem volt a kezemben, így pedig ugye elég körülményes mindenre rájönni.
Előre is kösz!
Cserébe GSF650, Gs500, Aprilia SR1 anyagokat, tippeket tudok adni, mert nekem ezek vannak/voltak"
Szerinted nem egyértelmű?
Te meg jössz alkatrészajánlatokkal....
Jobban nem tudtam akkor se, most se megfogalmazni:-)))