Sziasztok,tudja valaki, hogy mivel lehet a gond, ha az F18 alacsony alapjáraton is forgatná a kereket(vinne előre). Nem azért,mert magas az alapjárat,mert ugyanakkora, mint előtte. Ha leállítom,akkor nagyon nehéz tolni és köszörül valami a hajtástól(nem a fék fog be). Görgő?szíj?Még nem szedtem szét,csak használtam.
előre is köszi
Üdv! Nem tudom hogy aktuális még a problémád!? Én a helyedben hagynék benne olajat és az olajpumpáról ami a karbiba megy tömlő megtoldanám és visszavezetném a tartályba.Így az olajpumpa sem fut szárazon,nem vágod haza.Harmincas keveréket nyugodtan tehetsz bele!
Megnéztem a papírját a variátiromnak és a 100-as F12-be is belevaló. Nekem azt mondta a szerelő, hogy suzuki address blokk van benne. "Örök élet" ha jó olajat kap és megy is az olajozás. A súber tűs kérdést nem értem.
Használt bontott alkatrészeket találok én is. újakra gondolok Pl:görgők,kuplung rugó... lehet van az egün is,megnézem.Szerencsére nem csörög semmi a blokkba meg semmi baja nincs. Csak a végsebesség elérésekor,ha visszaengedem a gázt akkor zúg fel valamikor.Bár nem járok vele olyan sebességgel és akkor nincs semmi zavaró.
az enyémen egy leo vince ZX sport kipufogó van(így vettem) csak azt nem tudom hogy ez pont rávaló-e.Lehet jobb lenne egy gyári kipufogó.állítólag a miénk moríni blokkos,elképzelhető hogy a minarelli kipufogó van az enyémen ami 50es F12-höz való?
Neked a Súber tű melyik állásban van?
Szia. Sajnos nem tudom hanyas a gyári görgő mert cserélnem kellett a variot benne mert ami benne volt az eltörött. Valószínű nem gyári volt már. Újat vettem az Egümotorsnál. Malossi Multivar 2000 Ciak 100. M5111327 az egüs kódja. Ebben 9g-os a görgő. A blokkban való zúgást nem tudom pontosan csak a saját tapasztalatomat osztom meg: nálam a főtengely csapágynak volt egy kis kotyogása. Nekem alapjáraton is volt egy kis "csilingelése". Csapágy és szimering csere ajánlatos ha már hozzányúl az ember. Alkatrész ügyben meg a www.racing-bazar.hu -t is ajánlom. Remélem tudtam valamennyit segíteni.
Köszönöm a segítséged! Azt szeretném tudni hogy gyárilag hanyas görgők vannak benne,és hogy hol lehetne kapni hozzá görgőket.Vagy milyen oldalon lehetne hozzá kapni valamit is.50-es F12-höz van sok minden,de 100ashoz annyira nem.Lenne egy olyan problémám hogy...olyan 90-95ös tempónál ha visszaengedem a gázt,akkor egy hosszú zörgő-zúgó hang jön a blokkból.Nem tudom mi lehet,és lehet hogy ráférne egy felújítás csak nem tudom hol lehetne találni hozzá alkatrészt.
Azt tudom hogy a 100-as Cikakkal kompatibilis a blokk,de görgő méretben lehet nem egyezik a kerekek méretei miatt.
Az mitől lehet, hogyha rst-vel hozamosabb ideig haladok egybe (pl. 60-70 között 5-6 km-t) akkor mikor leállok a pirosnál akkor elmegy az alapjárat és kézzel kell "járatni" egy 5-10 mp-ig és akkor visszaáll szépen ahogy kell. Indul is utána szó nélkül. Csak nem értem miért csinálja...
Ha RST 50-ben NEM szeretném az olaj adagolást tovább használni, hanem én szeretnék keveréket tenni a tankba akkor mi a teendő?
Elég, ha simán hagyom kiürülni az olajtartályt és keveréket nyomni a tankba? Vagy le is kell kötni az olajozást valamiképpen?
Nem szeretném tönkretenni a különolajozását a gépnek, mert működik, csak nagyobb biztonságérzetem lenne, hogyha én tenném a benyába az olajat, mert akkor nem izgulnék, hogy mivan ha elromlik az olajozás...
előre is köszi