Hát, ha a célegyenesre fordító előtti balosról van szó, azt mindig igyekeztem koptatón venni, hadd tetsszen annak, aki nézi. Mikor Gomezzel időt mértünk (Neked, kíváncsiságból), akkor hallottam pár koptatóhangot időnként, gondoltam ezen ne múljon. Igazából a korábbi menetekben nyújtózkodtam hátha leér, de nem jártam sikerrel, az utolsó, negyedikben pedig leért az szinte az összes kanyarban ami engedi.
Itt már valóban a megfelelő fokozatra, a féktávra és a lehető legideálisabb nyomvonalra kell majd koncentrálni.
A nevetőn sem sértődtem volna meg, mert tudom hogy a tetszésnyilvánításnak szólt (volna), hiszen nem volt a gumimon használatlan futófelület.
épp most volt karambol a házunk előtti kereszteződésben! kivitték a közlekedési lámpát (?) ezt hogyan sikerült??? a táblát, és a két autó tropa. az egyi kaegy ford transit a masikat nem latom:( miert ne mfigyel a piroslampara az ürge?
bocsánat.
nem a nevető embert akartam odatenni, hanem ezt!
így néztem ugyanis, hogy mit borít abban a balosban, ami utálok, s nem is megy még mindig...
térdem csak néha ér le benne.... akkor is épphogy.
s Leslie meg lejött, s a fele oda lett a koptatójának.
a képek s a látottak alapján a motor döntésével nem lesz baj.
már csak a tempó, s a jó ívek, féktáv, sebességi fokozatok....
kondi az kell. én is kihagytam 1 hónapot, s izomláz van. váll, hát, alkar...
afelől nem is kételkedte mhogy bírja e inkább arra voltam kiváncsi mi ka tapasztaatok, hiszen ha jol veszem ki most voltál vele először pályán:) szóval csak kiváncsi voltam mennyiben volt másabb a motor viselkedése.
látod, ezt is megérhette a kicsike sosem késő a motoroknak se melkezdeni:) biztos állatira jovolt:)
Majd a képek elmondják.
Egyébként miért ne bírta volna? Hiszen "classic superbike" (sic!), nem túramotor. Akkor sem, ha a gyári adatok szerint ~40kg-al könnyebb gépek tulajdonosai a szaklapok elmondása alapján úgy tartják.
Mehet közzé, csak már láthassam én is!
A köridő csak érdekelt volna, de megvagyok nélküle is. Amit az elsőben mért Gomez, annál tuti jobb. Érzem is mindenem.. )
Mi lesz, ha 4 menetben nyomom így? Akkor inkább két napot veszek ki majd..
köszi a választ.
Az tényleg jó, ha csütörtökön sokan lesznek együtt a Pringen, de talán mégis a hétvége lenne a kedvezőbb, hiszen aki dolgozik hétközben, nem tud ott lenni (például én).
Szóval én augusztus 21-ét, vasárnapot javaslom inkább.
Szia Bálint!
Nem igazán harapott a rá a nép, és ha nem vagyunk 10-en semmi értelme, mert kell annyi ember az alapításhoz.
Nem tudom Neked milyen az időbeosztásod, de jövő csütörtökön nagyon sok tag lennt lesz a P.ringen, ebből kifolyólag az a nap is alkalmas lenne az alapításra.
Gondolom azért is nem nagy a reakció, mert sokan nyaralnak mostanában, úgyhogy egy távolabbi időpontot kell kitűznünk magunk elé.
Várom mindenki ötletét.
Augusztus 21.?
na itt egyben.
bocs LX mindjárt pótolom a hívást.
egyben. minden okés.
örülök, hogy Leslie-nek jól ment, s tetszett neki. csináltam róla pár képet kanyar közben, majd közzé teszem. azaz miután rábólintott :o) köridőt direkt nem mértem neki. először, nem aza a cél. bocs.
na szóval.
új eredmény :o) he he 2:08:05
LX nyugi ezt simán hozod a 125-el majd.
láttam sok r6-os klubbos embert is. meg láttam sok esést. :o(
akinek a keze ment el, megnézték a cimborák a videót. megelőzték, majd befékeztek nagyot előtte, s a srác neki ment az ember hátsó kerekének. ez volt az esés oka, nem túlfékezett. :o(
szóval. gyakorolni, menni, rövid a nyár. időjósok már leírták, balaton átúszás elmarad...
szóval jön a jégkorszak is, meg a drága benzin.
PannóniaRing?
Jövő héten nyaralunk, asszem közelebb a ringhez, mint Dunakeszi, így nézni _talán_ elmegyek hogy bánthass, de pénzügyi okból ringen motorozás idén már nem igazán lesz. De nézni nekem jobb, mint a versenyt pályaszélről (kivéve a MotoGP-t TV-n) , hiszen ~15s és tuti jön valaki ezerrel
szerintem nekd is meg nekem is jobb ha ezt nem kommentálom.... ha jösz 18.-án akkor majd kiütöm a fejedet a füleid közül! Túróval egyetemben, mert az meg volt olyan kötsög hogy még fel is hívott!
Egyébként gratula annak a kis...... a 2,08-hoz!
Neked meg az első sikerélméynekhez
Itt már valóban a megfelelő fokozatra, a féktávra és a lehető legideálisabb nyomvonalra kell majd koncentrálni.
A nevetőn sem sértődtem volna meg, mert tudom hogy a tetszésnyilvánításnak szólt (volna), hiszen nem volt a gumimon használatlan futófelület.