Őszintén szólva jobb volt amíg adagoló hibás volt egy autó. Kecskeméten volt egy fószer fillérekért javította. Cr-nél majd minden főegység drágább egy komplett adagolónál
ez mán olyan öreg bogyesz, hogy kinézni is szarul néz ki Elsőkerékre nem fog ráesni, mert az üllés előtt van a kerék nem alatta
nem tudom neked melyik szutyvadékod volt, az is nagyköbcentivel, hogy menni nem ment sehova az tuti. a vezetési élmény is olyan volt attól féltem rámelőz megrakott ifa
Csak nézd meg hány 530d motorhibás....bontóba 60ezet ft egy koplett motor bele....mert nem baszódik el soha...nem lesz adagoló hibás mert nincs benne...helyette a nagynyomásu rendszer és hengerenkénti inyektorral kajál 7-8 liter gázolajat 226lóval és lözel 500as nyomatékkal.....igaz hogy az elektronika egy szopacs benne mert relék helyett mindent modulok vezérelnek....de ott van helyette a vezetési élmény föleg egy automata triptronikus váltóval csak lököd bele a sebbeséget....ezeket a kacat buszokat hamarabb leveszik vasba..javaslom vidd be mig nem esel rá az első kerékre űléssel eggyűtt......ja...és kellemest mindenkinek
igen ez az újfajta fotóhal ezt már sörétólommal tömik ki gyárilag, hogy valós legyen a súly
A régebbit jobban szerettem az purhab belsejű volt Inkább szívesebben grimaszolok a kamerának mintha nehéz lenne, minthogy valóban nehéz aszt majd be sz.rok emelgetni
akkor mindig be gyütt valami mák, de most nincs ilyen. régen elmentünk pergetni ilyenkor, vagy kishalas csukára. bár jövőre meló remélem ! most már van tütü van robesz ! és van opel is.
nem tudom neked melyik szutyvadékod volt, az is nagyköbcentivel, hogy menni nem ment sehova az tuti. a vezetési élmény is olyan volt attól féltem rámelőz megrakott ifa
A régebbit jobban szerettem az purhab belsejű volt Inkább szívesebben grimaszolok a kamerának mintha nehéz lenne, minthogy valóban nehéz aszt majd be sz.rok emelgetni
1,8 hosszú 500 grammos shimano bot, shimano stradic orsó, 42 fonott zsinór, vmc horog
eccer sem
BOLDOG KARÁCSONYT!!!!