Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyébként egész élvezetes vele motorozni, csak a lábtartót kell fentebb rakni mert az bitang hamar le tud érni és utána csak a baj van... Őszintén szólva egész király pályán! Ha megmarad sem baj, nem kenyérre kell a pénz.
rövid fellángolás volt a 98-hoz dobni kell még pár évet és vissza venni a cm3 -ből hogy ne csak birkózás hanem élmény is legyen a pályázás.
https://www.kepesmotor.hu/kawa... ez a két bringa visz mindent ! öl butít nyomorba dönt, a kategóriájában. 2005 alatt kár is keresgélni.
pályamotornak használva ezen biztos jól beizmosodtál
jóvanna elne sírd má magad Akkor mondanám nem jó ha kiürítgeted a tankod. Felkapja a dzsuvát az aljáról aszt nekiálhatsz szerelgetni megint. Nem tudom milyen rendszerű a kotladék, de ha magasnyomású cr akkor tud izgalmas perceket tud okozni. A nagynyomású szivattyú a nyomástartó szelep, a rail cső nem díjazza ezeket a dzsuvákat ami meg különösen nem azok meg a diesel injektorok Nem fogja tudni átszuszakolni a 25 éve összegyűlt, a tank alján lerakódott, nullára fogyasztott benzintank miatt újból felkapatott mocskot szart egy hajszálnál vékonyabb hugyozón Bár felújított dughagymázót lehet kapni bontókba kb. 40 e ft/db-ért Ha véletlenül mégsem tudok egy jó injektorost érden, kb. egy hónapra vállal, ha postán küldöd neki a dugványozokat 15 e /db-ért
te kis hemüveges ! most volt először hogy kivillant artu ditu a műszerfalon, azt sem tudtam hol jelenik meg és mikor, 254-el vettem 261 van benne és most villan ki először mert akartam ! + így könnyebb egy fogyasztást mérni rövidtávon városban, 60 L -el kúrva sok idő míg számolgatod + becsúszik egy két országút is , így akkor mikor tolod a buzikat az első lökösön akkor nem nagyon érdekel a fogyasztás csak a teljesítmény

talán mer szeki a gazdája- kösz megtiszteltél
mert szeki hagyta kiürülni a kis robot piktogrammig a tankot. ugye az még csak most villant fel először, tudni szeretném mikor van vész állás a hitleri füstokádón ! 5L benga kíséretében mertem megtenni, mert volt már olyan a birodalmi villámos ópellel hogy ugye bocskaikert határában közép állasnál lehörgött a rohadék, de volt olyan is mikor a hungaroringi pályázás után a zx6r-el a hátam mögött annyit sem mondott az önindító / blokk hogy bööffffff ! saját kárából tanul az embör így most már tudom hogy egy sípolás kísér minden indítást ha a kis robot fejlövést imitál a műszerfalon ! a rohadék fricc a benya tankot sem tudja rendesen megtervezni, teletankolás után blöffen szusszan 2 -őt a rohadék és képes jelezni hogy tőcccsed még én meg volt hogy túúúúútoltam -tőtöttem ! majd most hogy jönnek a hidegebb esték hajnalok akkor derül ki hogy a banner hogy mikkantja be az tádéi blokkot , ha nem akkó cserkó az is.

egy motoros cimbora mikor megtudta hogy mit mennyit cseréltem az felelte hogy ezt már nem éri meg eladni huje ! nem is akarom, igaz nem fér be egy komplett zx9, még darabokban sem , ne de ott a vonóhorog !
Ezekben a fejlett motorokban, a blokkban van fűtőpatron, ha jól rémlik 3db azokat nézesd meg. Azok gondoskodnak a motor melegen tartásáról.
Hacsak nem valami afrikai országból behozott, megkímélt darab. Mert ott ugye nem szükséges a fűtés.
Beszéltem gofos tulajjal, Nala sem fűt csak ha megemeli 1000 fölé. Persze nem hideg motorról beszélünk. Állítólag túl van hűtve a rendszer. Bár az a furcsa a vízhőfok nem változik. Stabil 90.
Laikusként azt mondanám, alapjáraton egyik autó sem fűt igazán jó hideg motorról indítva. Ennek nyílván az az oka, hogy előszőr a rendszer saját magát melegíti, vagyis szarik a gazdájára.Idő kell míg a fűtőkör bemelegszik. A termosztát sem nyit addig amíg az üzemi hőfok meg nincs. Azt, hogy egyáltalán ne fűtsön azt nem tartom valószínűnek, mert ha a motornál meg van az üzemi hőmérséklet semmi akadályát nem látnám, hogy a fűtőkörön keresztül ne adjon meleget az utastérben, hisz az már amúgy is hulladék hő
Persze folszvágenéknál éppen bármi is előfordulhat, lehet valami elektronikát közbeiktattak, valami nagyon okos magas röptű dologért cserébe, bár mondom ezt nem hinném.
A benzines verdák egyébként hamarabb képesek közölni a meleget az utastérbe mint a dízelek, nyílván a kisebb hűtőkör miatt Én azt mondom üzemi hőmérsékletere bemelegedett járműnél alapjáraton ventillátorozva kell jönni a melegnek, ha nem szerintem ott valami gubanc van(levegős, eldugult, berozsdált a kút víz miatt stb.)
Igazán jó fűteni minden autó menet közben tud, kapja még rásegítve a torlónyomást is. Figyeld meg, hogy közúton haladsz átlagos tempóban szinte a ventillátor járatása nélkül képes az autó befelé okádni a meleget, azt ahogy beérsz egy településre ahol csökken a sebesség elkezdesz egy kicsit fázni és rá kell kapcsolni a ventilátort. Legalább is nálam eddig minden autónál így volt
Ez legalább jó hír ebből kell majd tudni kispórolni a szervízköltségeket a fogyasztására az én fauvénál sem volt panasz. 100km/h-val járva 5,3 liter dízelolaj elég volt neki Őszintén megmondva utólag jobban örültem volna neki, ha inkább duplát kér be, cserébe a szervízlátogatásaim száma a 0-hoz konvergált volna
talán mer szeki a gazdája
Bip-bip
Hello. Szüleimnek most vettünk egy iv.golf 1.6sr-t. Az igaz, hogy alapjáraton nem fűtenek? Ha megemelem a a fordulatot 1200-ra akkor jön a meleg,800- on nem.
Az a világító kis robot piktogram, az miért akarja fejbe lőni magát?
nos, 6,5-7 liter bengával városban lámpázva egy helyben tötymörögve, gyök 2-vel ennyit mentem. + 15 km adj hozzá mert még hiányzott belőle egy város vége oda vissza. ennyi kell a dögnek
még megy
Ha nincs rajta villanyablak, hogy húzod le a jobb oldalit a pirosnál, amikor a gyalogátkelőn, kell megszólitani valami ledér lánykát
Vagy mit csinálsz rádudálsz?
Ó most keveredtem ide fel, egészségetekre váljék !!!!
Amikor Kérdeztem,hogy itt vagy -e már akkor keltem fel s teló be a munka helyre csomagot készítsetek gyorsan épp nem dolgoztam !
Én köszi a váltót a havernak !!
le köll mosni a mostani cunami áradatról és dzzsííí ! no az opel arról még nem tudok jókat írni, az még kupálódik
alap vw kis szemüveges. nincs villany ablak és más kütyü új a motortér legjava most már csak ócccó gázolaj köll 200-ért 150-ért
Az újjak annyival szarabbak, hogy telibasztak őket teljesen fölösleges elektronikával(ezt mondjuk sajnos már minden "korszerű" autónál elmondhatjuk. ezek persze gyenge pontjaik, hánynak be sorba a túltervezett szarok, a sógorom meg lassan szállodát vesz mészárostól a balatonon a javításuk árából
Szekikém eltelt két nap mi lett a következő hiba?
csak a régi fóvék -ről tudsz véleményezni