Nekem a legjobban a 02-03 tetszik, viszont a paromnak sok gerincműtetje volt, ezert ki is fog esni :( meg 800 ba nem igazan fer bele. A kek 98 nagyon jonak tunik kepek alapjan, a szurke meg megis csak ujabb. Ajjajj
Igen igen. Nezegetem ezt is :) nagyon tetszik. Meg van egy 98- as Szegeden egy kék 750. Csak baromi messze vannak es nem akarok turistaskodni :) megyek fizetek jovok.
800- ig fér bele a vasarlas. Nekem sok a magasabb ár, tehát szubjektív, nem akarok en megbantani senkit. Kicsit félreertettetek. Van egy zxr 750- em 101000 kmrel, ismerem a kawakat altalaban :) bontatlan a blokkja es jó erőben van. De szeretnék egy kilencest is mellé :) csak nem tudom melyik lesz a befuto. A kek vagy a szurke fekete. Koszi a valaszokat
írták: " Huh srácok. Köszönöm az értékes infókat. Anno nagyon belenyúltam a 750 be, első szervizen dugó csere, mivel beleütött a szelep... "
gsxr 750 k.......
https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Kawasaki_Zx_9R_ninja_67529412.htm ez szép állapotra, láttam is, rendes a tulaj, nem sajnálja a pénzt rá, komplett akra rendszer, szerelő javítja. csak a festése olyan érdekes színkombináció, de eredeti, kár az akra dobért.
én sosem fényeztem zoli, ha menni kellett azt kérdeztem , mikor? de volt hogy méregettem a csapat motorjait hogy no ez mikor fog meg állni ! egyszerű fa ék motor, amíg benzin és gyújtás van addig megy. nem 300 a vége és nem 170 lú.
volt hogy mentem pályán de csak 130-al ott nem vergődök, országúton viszont volt hogy nyitott dobbal lehörgött 180km alatt az open állás ! viszont eger miskolc között volt hogy megdolgoztatott egy zx6r, de csak utol értem. érdemes egy jól tapadó gumit felszerelni had fogyjon de tapad.
Hogy kicsit fényezzem még:Én már a 2.-at nyüstölöm ,mindkettő tökéletes állapotú,és megbízható /volt,és most is az!/Fogyasztás 4,7-6 L /100 km-en csuklófüggő.Bár bekapja a 8 L-t is,,de akko már tényleg szálguldozol.Autópályán papás/túrás tempóba nekem 4,7!!! L evett 100 km-en 120-130-al!Vegyesen is beéri az 5,5-6 L-el!Ha netán hosszabb túrára indultam nem kellett rágnom a körmöm hogy "jujj,csak érjünk oda",,vagy "már csak ennyi km"!! Már öreg,és nem a mai hiper-szuper konstrukció,,de még mindíg megállja a helyét sztem.
98-99 00-01 02-03 , 3 különböző modell van. 98-99 a legkönnyebb és legkényelmesebb -a vezetőnek- kormány csutkák a felső villa híd felett vannak. hátsó ülése meg egyezik a 00-01 -el segédváza is, abban különbözik hogy a 98-99 fix segédvázas a 00-01 szerelhető segédvázas. a 02-03 más segédvázzal szerelt ülés és pozíciója nem rosszabb viszont nincs kapaszkodó hátul rajta ami az utasnak van hogy hátrány. felépítésre egyforma a széria, kisebb változtatások mint pl a kormánycsutka segédváz vagy a 02- főtengelye más, ilyenek vannak a sorozatban. eltérnek a bovdenek, idomok, vagy a lengővilla, hátsó rugóstag.
egy érdekes kérdést viszont felteszek, sokallod az árat ? akkor nézd meg a yamaha r1 árait ! a 02-utánit még van hogy 1 milla vagy a felé teszik, abban is rosszalkodik a váltó, annak gyakrabban ég le a generátor feszültség szabályzó kombó, a kényelemről mint olyan ott mondj le nyugodtan elől hátul, és ott biztosan számíthatsz komolyabb olaj fogyasztásra, miért is mert az egy yamaha r1? vagy ott van a szuper huhuki tl 1000 beteg ágy, aki eddig vett az csak írkálgat hogy szétesett a hátsó gátló -zx 9-en olyan nem fordul elő !- nem megy a talicska mert benzinpumpa nem szállít eleget vagy ott van a motorblokk amihez csak akkor van alkatrész ha széthullik egy másik és reménykedsz hogy nem az ami neked, komoly termikus gondok és átalakítások kellenek hogy megbízható legyen, hja a kawa keresztbe lenyeli a nagy huhuki-t mégis 7-8- 9 kilókat kérnek egy időzített bombáért amin meg tanulsz igazán szerelni. inkább azt kérdezd a kawa tulajoktól hogy hol áll a km óra ! tudok nem egy 100 e km felettit hogy még vezérmű láncot sem kellett cserélni, unalmában -mivel az átlag szerviz mellett nem kell rá költeni- kékre cserélt az összes csavart biz baszt a motoron. a 9-en is van mire figyelni de ha megelőzöd a hibát akkor nincs baj vele ! ebbe csak tankolni köll , pénzed van hozzá ? és terv hogy merre fogsz kószálni ?
Sziasztok! Tudnátok segíteni? Kilences vásárlása előtt állok. 98-00,00-02 es 02- Nem tudok egyenlőre dönteni melyik lenne jobb. Illetve pontosabban az utolsó kiadást venném, de sokallom az árakat. Számít a kényelem is(viszonylag) , az utas szemszögéből. Tudnátok pár infót erről is arról is adni? Köszönöm!
És ki is mondta hogy különbek? Ugyan olyan mint többi japán rivális márkatársa. Nekem nem nagyon kellett hozzás semmi Szeki ami nagy volumenű ugyan úgy mint a 9 esem hez sem, mentek oszt kész..... rendszámtartó kellett képzeld a szomszédos városba kaptam egy hibátlant, de szerintem a húsboltba is kaptam volna.
A duma meg engem nem zavar, mindenki azt mond amit neki tetszik, én meg hozzávetem a tapasztalataimat. Én a nagymenőket elkerülöm, javaslom tedd azt te is és nem ér annyi csalódás. Ha meg meghallgatod őket akkor vonj le következtetést. No de nem úgy ahogy te szoktad!!!,,,, Attól még hogy belefutottál egy szar suzukiba, vagy kettőbe más ugyan úgy bele fut két hondába vagy kawasakiba. A motorozás drága nem olcsó! A simson generált megúszod 25 ezerből,,,,, ez nem az a kategória.... a motorozás ÚRI sport.
800- ig fér bele a vasarlas. Nekem sok a magasabb ár, tehát szubjektív, nem akarok en megbantani senkit. Kicsit félreertettetek. Van egy zxr 750- em 101000 kmrel, ismerem a kawakat altalaban :) bontatlan a blokkja es jó erőben van. De szeretnék egy kilencest is mellé :) csak nem tudom melyik lesz a befuto. A kek vagy a szurke fekete. Koszi a valaszokat
gsxr 750 k.......
volt hogy mentem pályán de csak 130-al ott nem vergődök, országúton viszont volt hogy nyitott dobbal lehörgött 180km alatt az open állás ! viszont eger miskolc között volt hogy megdolgoztatott egy zx6r, de csak utol értem. érdemes egy jól tapadó gumit felszerelni had fogyjon de tapad.
egy érdekes kérdést viszont felteszek, sokallod az árat ? akkor nézd meg a yamaha r1 árait ! a 02-utánit még van hogy 1 milla vagy a felé teszik, abban is rosszalkodik a váltó, annak gyakrabban ég le a generátor feszültség szabályzó kombó, a kényelemről mint olyan ott mondj le nyugodtan elől hátul, és ott biztosan számíthatsz komolyabb olaj fogyasztásra, miért is mert az egy yamaha r1? vagy ott van a szuper huhuki tl 1000 beteg ágy, aki eddig vett az csak írkálgat hogy szétesett a hátsó gátló -zx 9-en olyan nem fordul elő !- nem megy a talicska mert benzinpumpa nem szállít eleget vagy ott van a motorblokk amihez csak akkor van alkatrész ha széthullik egy másik és reménykedsz hogy nem az ami neked, komoly termikus gondok és átalakítások kellenek hogy megbízható legyen, hja a kawa keresztbe lenyeli a nagy huhuki-t mégis 7-8- 9 kilókat kérnek egy időzített bombáért amin meg tanulsz igazán szerelni. inkább azt kérdezd a kawa tulajoktól hogy hol áll a km óra ! tudok nem egy 100 e km felettit hogy még vezérmű láncot sem kellett cserélni, unalmában -mivel az átlag szerviz mellett nem kell rá költeni- kékre cserélt az összes csavart biz baszt a motoron. a 9-en is van mire figyelni de ha megelőzöd a hibát akkor nincs baj vele ! ebbe csak tankolni köll , pénzed van hozzá ? és terv hogy merre fogsz kószálni ?
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
A duma meg engem nem zavar, mindenki azt mond amit neki tetszik, én meg hozzávetem a tapasztalataimat. Én a nagymenőket elkerülöm, javaslom tedd azt te is és nem ér annyi csalódás. Ha meg meghallgatod őket akkor vonj le következtetést. No de nem úgy ahogy te szoktad!!!,,,, Attól még hogy belefutottál egy szar suzukiba, vagy kettőbe más ugyan úgy bele fut két hondába vagy kawasakiba. A motorozás drága nem olcsó! A simson generált megúszod 25 ezerből,,,,, ez nem az a kategória.... a motorozás ÚRI sport.