miért nem látom én azt a 6000 km-es olajcserét?, hmmmm...? meg amúgy is 4 litykó kell a kicsibe, amíg a haverom 1000-es gixerénak is csak 3 liter van írva a blokkjára.
Elment az alapjárat a motoron ,mi lehet a gáz?
CSak a hideg ?Ennyire érzékeny lenne a karbi?
Azt tudtam h nehezen fog indulni,de könnyen indul és melegen áll le.
Valami ötlet?
Előre is kösz a válaszokat.
Mikor megvásároltok egy új láncot legyen az D.I.D. vagy RK akkor azt hogyan lehet/kell összeszerelni! Egyben árulják előre összepréselve minden szem vagy van neki egy nittelő szeme melyet magunknak kell megoldani?
Ja,valahogy úgy!
Nem túrákra vannak tervezve az biztos! Max.150km egy tank benya,de ez is az LC4-eknél amik nem üzemórásak,nem racing SM-ek csak Street-ek! Számomra is inkább ide a városba kellene meg max a környező vidékekre! Aszfalt betyárkodni!
Én már úgy vagyok az üzemórásokkal is, hogy úgysem horvátországi túrákra fogok járkálni vele, hanem a környéken huligánkodok majd. Tehát nem meg bele olyan rengeteg km igy kibirom a gyakori olajcseréket.
Több mint valószínű,hogy gyűjtögetek egy kicsit és második mocinak beszerzek én is egy SuperMoto-t,tetszik több típus is csak rengetek köztük üzemórás!De ez még a jövő kérdése!
Elment az alapjárat a motoron ,mi lehet a gáz?
CSak a hideg ?Ennyire érzékeny lenne a karbi?
Azt tudtam h nehezen fog indulni,de könnyen indul és melegen áll le.
Valami ötlet?
Előre is kösz a válaszokat.
Láncvédőt keresek.
zx6 ra megfizethető áron
Nem túrákra vannak tervezve az biztos! Max.150km egy tank benya,de ez is az LC4-eknél amik nem üzemórásak,nem racing SM-ek csak Street-ek! Számomra is inkább ide a városba kellene meg max a környező vidékekre! Aszfalt betyárkodni!
Van valami fejlemény a motor eladásával kapcsolatban? Érdeklődők?