Már csak dönteni kéne megtanulnom. Azért köszi. Az zavar, hogy most kitudja meddig motor nélkül leszek. A jövő hét fix de remélem a ZX kupáig elkészül.
összesároztam a motort
a gumik tapadása vizes aszfalton nem a legjobb (de hála NAGY tapasztalatomnak nem estem el) pedig alakult a highside
a 14 43 áttét rettentően jó városban is nem kell annyit visszapakolni
Na emberek holnap senki nem lesz menő mert nem megyek a kawa estre. Beteg lett a paripa.
Eldöntöttem, hogy ma kimegyek a ringre. Elindultam nagy lelkesen minden szép és jó erre a solymári vasútátkelőnél ahogy váltok vissza egyszer csak hiába taposom a váltót nem történik semmi. Rögtön érzem, hogy nincs a helyén a váltókar hanem az alsó végállásában maradt. Rugdosom érzem, hogy visszaugrik. Na a lényeg, hogy fel és leváltáskor a váltó nem tér vissza középállásba. De nem mindig csak időnként. Városban elég szar volt ahogy a lámpához érve váltok vissza és a 3-nál lent maradt a váltókar és nem tudtam lejjebb váltani. Azért kimentem a ringre mondom ott mindig vannak szakik. Bregyó szerencsére arra járt és megnyugtatott: "Szét kell szedni a blokkot!" Na jó nem így volt. A lényeg, hogy szerinte az a dupla rugó tört el ami visszahúzza a váltókart. Deklit mindenképpen le kell venni. Szépen elmotorkáztam a Bérczi Janihoz és ő majd a hétvégén szétszedi. Ennyi.
Ja még megcsodáltam Brian új motorját. 2008 1000RR.
Perecről is van
Akkor jobbulást neki
Holnap benézek azért a kútra! lesz ott 6-os megállok ha nem akkor gurulok is tovább!
és idén én mentem a legtöbb km-t
a gumik tapadása vizes aszfalton nem a legjobb (de hála NAGY tapasztalatomnak nem estem el) pedig alakult a highside
a 14 43 áttét rettentően jó városban is nem kell annyit visszapakolni
én szóltam!
a KIRÁLY
Eldöntöttem, hogy ma kimegyek a ringre. Elindultam nagy lelkesen minden szép és jó erre a solymári vasútátkelőnél ahogy váltok vissza egyszer csak hiába taposom a váltót nem történik semmi. Rögtön érzem, hogy nincs a helyén a váltókar hanem az alsó végállásában maradt. Rugdosom érzem, hogy visszaugrik. Na a lényeg, hogy fel és leváltáskor a váltó nem tér vissza középállásba. De nem mindig csak időnként. Városban elég szar volt ahogy a lámpához érve váltok vissza és a 3-nál lent maradt a váltókar és nem tudtam lejjebb váltani. Azért kimentem a ringre mondom ott mindig vannak szakik. Bregyó szerencsére arra járt és megnyugtatott: "Szét kell szedni a blokkot!" Na jó nem így volt. A lényeg, hogy szerinte az a dupla rugó tört el ami visszahúzza a váltókart. Deklit mindenképpen le kell venni. Szépen elmotorkáztam a Bérczi Janihoz és ő majd a hétvégén szétszedi. Ennyi.
Ja még megcsodáltam Brian új motorját. 2008 1000RR.