200-at . Egyébként nem gond, nincs bajom a motorral, viszont szerintem jobban motorozható lenne ha hátra 1-el vagy 2-vel nagyobb fogaskereket kapna, de azt majd max jövőre. Ja a gumiért még köszönet Brian-nek is
Se lambdaszondás se másik mérés nem volt. Egyenesfutást meg fékerőt mértek még.
Szívesen. Nem túl feszes hanem esetleg túl elhasznált. Azon el lehet bukni 7-8Le. Lambdaszondás mérés volt? AFR milyen? Ha nem akkor kár bármit is cserélni mert nem tudjuk mi a gond. Már ha gond, hogy a 8 éves 636-od 113Le. Mennyit szeretnél?
Sziasztok....Lenne egy kérdésem nem tud valaki egy Simsont nem kell hogy jó állapotba legyen nem is kell hogy müködjön csak ne legyen szanaszét....a páromat szeretném megtanítani motorozni mert teljesen rákattant hogy szeretne menni MAJD Idővel a Ladys Trophy-n...és úgy gondolom nem egy 600-as-sal kell kezdenie----
Tegnap megvolt gumicsere fékbetétcsere, olajcsere, fékfolyadékcsere plusz mértük egyet padon. 93 LE jött le kerékről, 20 a veszteség tengelyen 113. Lehet, hogy kéne neki egy sportszűrő mit gondoltok?
majd akkor edzek keményen
melyik shell kúton találkoztok holnap?
Se lambdaszondás se másik mérés nem volt. Egyenesfutást meg fékerőt mértek még.
Néz szét az apróhirdetéseknél az oldalon
amúgy fasza ez a dunlop d211 gp, kösz a tippet ddt
Tegnap megvolt gumicsere fékbetétcsere, olajcsere, fékfolyadékcsere plusz mértük egyet padon. 93 LE jött le kerékről, 20 a veszteség tengelyen 113. Lehet, hogy kéne neki egy sportszűrő mit gondoltok?