Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja én otthon a gyalupadon állandóan fekve nyomok.
Hi, Bp-ről a 3. kerületből hoztam a gépet.
Ja 11 éve kondizom csak naturban :) semmi cucc.

Várjátok már a jó idöt? Mert én már kész vagyok ettől a kur.a téltől
Ha netán,kidobod az akrát mindenképpen értesíts mielőtt ürítik a kukát!Más ha nem értesz hozzá, vidd el szakemberhez ill-fékpadra.Te itt mindenki gyúúúr? Én-te +a ninja gyilkos.Valaki még?Nem Sárbogárdon vetted a gépet?
Köszönöm, az a gyanum, hogy babrálva volt ez a része a motornak, hogy minél jobban menjen vissza fogom rakni az eredeti légszüröt mert turázni szeretnék a motorral nem pályázni.
Van szinkron tester, szerintem meg fogom nézni vele.
De az a gyanum hogy sok benzint kap.
Nem akarok hülyeséget mondani, de úgy tudom lehet manuálisan állítani, csak szét fogja égetni a kezed, mert nem férsz hozzá és melegen kell állítani. Meg nem ártana hozzá természetesen olyan aki már csinált ilyet a műszerével együtt. De utánnanézek.
Hi, a problémám a következő, beinditottam a vasat, és arra lettem figyelmes, hogy meleg motornál gázadásra kormol a gép, fekete korom jőn ki a kipuff-on. A rendszer nyitott, az a gynum, hogy sokat kaphat a gép űzemanyagot, lehet azt valahol manuálisan álitani, vagy csak elektronika. Esetleg befolyásolja a sport légszűrő? " ehhez a tipushoz nincs tapasztalatom azért kérdezem " ?
Szeva Cadilaci!Inkább ne hivj,már nem érdekel!
Néhány szép darab.
Mi a különbség a castrol power 1 racing 4t 10w50 és a castrol power 1 rs 4t 10w50 között? Mert ezt a kettőt is találtam és nem tudom van e különbség köztük? Méket rendeljem ?
Engem mikor hivsz?
Délután!
Hy
Na jó hír! Mikor lesz kész?
Basi Holnap mikor hívhatlak ?
Eltörted jössz egy söcivel
Tugggya a faszom
Hali Killer! Ma vettem át!
Egy fül törött! Ilyen is volt? Mert a darabját nem találtam a borítékban!
Remélem nem baszta el a posta , vagy ma már meg is kaptad?
oké.
Tecceni fog
Üdv!
Killer azt mondta feladta! Még a postával nem ért ide!
Nem értem! Majd küldj képet mit szeretnél!
Szevasztok.
Azért vok illen keveset mert nincs netem
Na mindegy. Basikám a púp megjött,?
Taki megvan a számod. holnap külföldön leszek de este felhivlak.ok?
Jajj mit láttam . Basi nekem kellene ollan hátsó idom is amiben nincs lámpának hely.
Ollan cucc, ha azt felszerelem akkor mindenki ollat akar majd.
szevasztok! A mocimon eggyel kisebb fogaskerék van elöl, mint a gyári. Nem tudom mekkora különbség lehet a gyárihoz képest. Valamelyikötök nem cserélte esetleg eggyel kisebbre az övén?
Én utánnajártam a nitroxnak is, van 1 ismerősöm akinek z750 je van és bele rakot 1 nitroxot, azt mondta a széria motorral ment a gixxer 600 után a nitroxal pedig rávert. De azt mondja jónak jó de nincs olyan jó mit 1 commander.
Na a repsollal én is így jártam. A commander is érdekel, meg ez a nitrox modul is, csak az utóbbiról még nem nagyon hallottam semmit.
Én kizárólag a Castrol-t használtam,és sosem volt vele bajom,ha meg lesz a motor,abba is azt teszek. Egyszer kipróbáltam a 12-be a Repsol-t,hááát 500 km múlva engedtem lefelé,mert kb dupla erő kellett a váltáshoz.
Power 1 szerintem tökéletes.
A powert rá kell faszául lőni,fékpadon,hozzáértő emberrel. Nekem van valahol egy CD-m injektor térképekkel,arról töltögettem rá egy párat,de nem lett az igazi. Alul sehogy nem volt benne erő,8000-nél meg úgy elindult,mintha vissza szúrtam volna eggyet. Viszont legalább olyan volt mintha tudnék egykerekezni,mert keréken akármilyen fakézzel rángattam a gázt,nem akart hanyatt verni,legalábbis 8000-ig.
A power commandert könnyü beszerelni, be is kell hangolni vagy ha be van szerelve akkor tudja a dolgát?